Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Οι εντυπωσιακές εκτός δρόμου ικανότητες του νέου Hilux, βασίζονται εν μέρει και στην ενισχυμένη προστασία του κάτω μέρους του αμαξώματος του.

Βελτιωμένη οδική συμπεριφορά παντού και πάντα

Προκειμένου να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά του νέου Hilux ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες κίνησης, η Toyota έχει επιστρατέψει προηγμένες τεχνολογίες όπως το σύστημα «Pitch & Bounce Control» που αναλαμβάνει να μεταβάλλει την αποδιδόμενη ροπή του κινητήρα αναλόγως του οδοστρώματος, προκειμένου να μειωθούν οι «αναπηδήσεις» του αμαξώματος και να βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης του. 
Επιπρόσθετα, πολλαπλές είναι και οι επεμβάσεις που έχει δεχθεί η πίσω ανάρτηση που αποτελείται από φύλλα σούστας και διπλά αμορτισέρ. 
Το μήκος των φύλλων σούστας έχει αυξηθεί στα 1.400 χλστ. (+100χλστ.) ενώ έχουν αλλάξει και τα σημεία έδρασης τους. Το μέγεθος των κυλίνδρων των αμορτισέρ έχει επίσης αυξηθεί προκειμένου να αντιμετωπιστούν και οι πιο ανεπαίσθητοι κραδασμοί ενώ η διαδρομή της ανάρτησης έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου. 
Αντίστοιχα έχει τροποποιηθεί η κολώνα του τιμονιού προκειμένου να μειωθούν οι κραδασμοί που γίνονται αισθητοί λόγω του οδοστρώματος καθώς και η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης. 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Toyota - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ