Βελτιωμένη οδική συμπεριφορά παντού και πάντα
Προκειμένου να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά του νέου Hilux ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες κίνησης, η Toyota έχει επιστρατέψει προηγμένες τεχνολογίες όπως το σύστημα «Pitch & Bounce Control» που αναλαμβάνει να μεταβάλλει την αποδιδόμενη ροπή του κινητήρα αναλόγως του οδοστρώματος, προκειμένου να μειωθούν οι «αναπηδήσεις» του αμαξώματος και να βελτιωθεί η ποιότητα κύλισης του.
Επιπρόσθετα, πολλαπλές είναι και οι επεμβάσεις που έχει δεχθεί η πίσω ανάρτηση που αποτελείται από φύλλα σούστας και διπλά αμορτισέρ.
Το μήκος των φύλλων σούστας έχει αυξηθεί στα 1.400 χλστ. (+100χλστ.) ενώ έχουν αλλάξει και τα σημεία έδρασης τους. Το μέγεθος των κυλίνδρων των αμορτισέρ έχει επίσης αυξηθεί προκειμένου να αντιμετωπιστούν και οι πιο ανεπαίσθητοι κραδασμοί ενώ η διαδρομή της ανάρτησης έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου.
Αντίστοιχα έχει τροποποιηθεί η κολώνα του τιμονιού προκειμένου να μειωθούν οι κραδασμοί που γίνονται αισθητοί λόγω του οδοστρώματος καθώς και η υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης.