Νέος «παγκόσμιος» πετρελαιοκινητήρας 2,4λτ.
Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα του νέου Toyota Hilux εδράζεται ένα νέο 16βάλβιδο, μηχανικό σύνολο με χωρητικότητα 2.393 κ.εκ.
Ο D-4D Global Diesel (GD) των 2,4λτ. αποδίδει ισχύ 150 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm από τις 1.600 σ.α.λ. και συνεργάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το νέο αυτόματο κιβώτιο (ECT) με επίσης έξι σχέσεις.
Η μέση κατανάλωση καυσίμου του έχει βελτιωθεί κατά 9% σε σχέση με το –μεγαλύτερου κυβισμού- μηχανικό σύνολο που αντικαθιστά ενώ, οι πολλαπλές τροποποιήσεις που έχει δεχθεί σε όλους τους τομείς, έχουν βελτιώσει σημαντικά το Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας του νέου Hilux.
Όπως ήταν αναμενόμενο, ο νέος D-4D κινητήρας του Hilux εφοδιάζεται με σύστημα «Stop & Start» ενώ, φέρει και δύο επίπεδα λειτουργίας («Eco» ή «Power») που επιτρέπουν στον οδηγό να εκμεταλλευτεί βέλτιστα χαρακτηριστικά που τον ενδιαφέρουν (χαμηλή κατανάλωση ή άμεση απόκριση) αναλόγως της χρήσης και των περιστάσεων.