Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Στην άσφαλτο, ο οδηγός θα εκτιμήσει την ιδιαίτερα βελτιωμένη ποιότητα κύλισης του νέου Hilux…

Βελτιωμένη παθητική και ενεργητική ασφάλεια

Το σύστημα «Active Traction Control» (A-TRC) ελέγχει ανά πάσα στιγμή τα επίπεδα πρόσφυσης των κινητηρίων τροχών του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες και αναλόγως ασκεί πέδησης (και μέσω του κινητήρα) στους τροχούς που τείνουν να χάσουν την επαφή τους με το έδαφος. 
Το «Downhill Assist Control» (DAC), επιτρέπει στον οδηγό να διατηρήσει μια ελεγχόμενη ταχύτητα κίνησης (και στην οπισθοπορεία) σε σημεία με έντονη κλίση ή εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης, σε ταχύτητες έως 25 χλμ./ώρα. 
Ωστόσο, ο κατάλογος των προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων που ενσωματώνονται στη νέα γενιά του Hilux δεν σταματά εδώ καθώς το πρόγραμμα «Toyota Safety Sense» που υιοθετεί περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τις λειτουργίες του «Pre-Collision System» (PCS) με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (Pedestrian Detection) αλλά και των συστημάτων «Lane Departure Alert» (LDA) και «Road Sign Assist (RSA). 
To «Pre-Collision System» λειτουργεί στο φάσμα από τα 10 – 170 χλμ./ώρα και είναι σε θέση να επιβραδύνει ή και να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημα σε περίπτωση που ανιχνεύσει ενδεχόμενο σύγκρουσης ενώ, μπορεί να μειώσει την ταχύτητα του οχήματος κατά 30χλμ./ώρα όταν ανιχνεύσει το ενδεχόμενο παράσυρσης κάποιου πεζού. 
Τέλος, επιγραμματικά αξίζει να συμπεριλάβουμε στην αναφορά μας τα συστήματα ABS, Brake Assist, Emergency Brake Signal, EBD, VSC (Vehicle Stability Control), TSC (Trailer Sway Control), HAC (Hill Start Assist) κ.ο.κ. 

 

PICK-UP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Toyota - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ