Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

1η γενιά, 1968

2η γενιά, 1972

3η γενιά, 1978

4η γενιά, 1983

5η γενιά, 1988

6η γενιά, 1997

7η γενιά, 2004

8η γενιά, 2016

Το 8ο θαύμα!

16.943 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2016)

Πριν από λίγες ημέρες, η Toyota Motor Europe παρουσίασε και επίσημα στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου, τη νέα γενιά του Hilux, του κορυφαίου (με βάση την εμπορική του πορεία) εκπροσώπου της κατηγορίας των Pick-Up τόσο στην Ελλάδα και την Ευρώπη, όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο. Βασισμένη στο τρίπτυχο «Ποιότητα, Αντοχή, Αξιοπιστία» για ακόμη μια φορά, η 8η κατά σειρά γενιά του ιαπωνικού ελαφρού ημιφορτηγού φιλοδοξεί να διατηρήσει τα σκήπτρα του αδιαφιλονίκητου ηγέτη της κατηγορίας της, παρά τον ολοένα και πιο έντονο ανταγωνισμό που θα συναντήσει τα επόμενα χρόνια…

Ελάχιστα είναι τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που κατά τη διάρκεια της μακρόχρονης εμπορικής τους πορείας έχουν καταφέρει να επιτύχουν τόσα πολλά όσο ο εκπρόσωπος της Toyota, σε παγκόσμιο επίπεδο. 
Πέραν της εντυπωσιακής εμπορικής του πορείας στο πέρασμα των δεκαετιών, το Toyota Hilux έχει καταφέρει να αποσπάσει πολλαπλές διακρίσεις και να κερδίσει την εμπιστοσύνη των απανταχού επαγγελματιών που αναζητούν ένα αξιόπιστο, ποιοτικά κατασκευασμένο και ανθεκτικό «συνεργάτη» στην καθημερινότητα τους. 
Επιπρόσθετα, το Toyota Hilux έχει καταφέρει να ανταποκριθεί στις ιδιαίτερα αντίξοες απαιτήσεις ερευνητικών αποστολών τόσο στον Βόρειο Πόλο και τα ενεργά ηφαίστεια της Ισλανδίας, όσο και στην παγωμένη ήπειρο της Ανταρκτικής. Την ίδια στιγμή, οι εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες του, δεν θα μπορούσαν παρά να έχουν υποβληθεί στις πιο ακραίες δοκιμασίες, όπως π.χ. το ιδιαίτερα απαιτητικό Ράλι Ντακάρ, όπου έχει βρεθεί επανειλημμένα στο βάθρο των νικητών. 

Πλήρως αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς
Σε αντίθεση με πολλούς από τους βασικότερους ανταγωνιστές του, το νέο Hilux θα συνεχίσει να διατίθεται σε εκδόσεις με τρεις τύπους καμπίνας και πιο συγκεκριμένα τις Single Cab (μονή – 2θέσια), Extra Cab (επιμηκυμένη – 4θέσια) και Double Cab (διπλή – 5θέσια) ενώ πολλαπλές είναι οι δομικές ενισχύσεις που έχει δεχθεί το νέο και πιο στιβαρό πλαίσιο του. Ο αεροδυναμικός συντελεστής του αμαξώματος (Cd) έχει μειωθεί στο 0,394 ενώ παράλληλα έχουν βελτιωθεί τόσο οι εκτός δρόμου ικανότητες του όσο και η ελκτική του ικανότητα (έως 3,5t.). 
Την ίδια στιγμή, η 8η –κατά σειρά- γενιά του Hilux είναι σε θέση να ανταποκριθεί με άνεση στις αυξημένες απαιτήσεις που επιβάλλει η… νέα τάξη πραγμάτων στις διάφορες αγορές της ΕΕ, όπου τα Pick-Up οχήματα επιλέγονται ως εναλλακτικοί τύποι οχημάτων για την κάλυψη αναγκών μιας νέας μερίδας αγοραστών που θέλουν να καλύψουν με αυτά διάφορες δραστηριότητες τους όπως τα δυναμικά σπορ (κυνήγι, ψάρεμα, ski, ιστιοπλοΐα κ.ο.κ.). Για τον λόγο αυτό, το νέο Hilux έχει να επιδείξει μια καλαίσθητη σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού, αυξημένα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας καθώς και πληρέστερο σχετικό εξοπλισμό που βελτιώνει κατά πολύ την ευκολία στο χειρισμό του. 

Η… γενεαλογία του Toyota Hilux
Ηεμπορική πορεία του κορυφαίου ελαφρού επαγγελματικού στην ιστορία της ιαπωνικής εταιρείας ξεκίνησε πριν από περίπου μισό αιώνα (1968). 
Η νέα γενιά του μοντέλου που παρουσιάστηκε το 2015, είναι η 8η κατά σειρά και μια απλή και μόνο ματιά στην ιστορία και τα επιτεύγματα του Hilux σε παγκόσμιο επίπεδο, προκαλεί… ιλιγγο. 
Οι συνολικές του πωλήσεις κατά τη διάρκεια των τελευταίων 50 ετών υπερβαίνουν τα 18 εκ. οχήματα εκ των οποίων, τα 815.000 οχήματα αφορούν στις διάφορες αγορές της ΕΕ. 
Ειδικά για την Ευρωπαϊκή αγορά, κατά τη διάρκεια του 2015 κατέγραψε συνολικά 34.000 νέες ταξινομήσεις, αποσπώντας μερίδιο της τάξης του 23,1% επί του συνόλου των πωλήσεων των Pick-Up! 
Παράλληλα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώνει ο ΣΕΑΑ και το αρχείο του Auto Τρίτη Επαγγελματικά, για το διάστημα 2004 – 2015, το Toyota Hilux έχει να επιδείξει συνολικά 24.728 νέες ταξινομήσεις στην Ελλάδα, με το μερίδιο του επί του συνόλου των πωλήσεων της κατηγορίας των Pick-Up να ανέρχεται στο 25,02% ενώ, επί του συνόλου των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών όλων των τύπων για το ίδιο διάστημα, διατηρεί μερίδιο της τάξης του 14,99%!