Το μονοκάμπινο Mahindra GOA Hawk παραμένει επιβλητικό, χάρη στο χώρο φόρτωσης του, ο οποίος μόνο ως ολυμπιακών διαστάσεων θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, γεγονός το οποίο επιβεβαιώνουν και οι αριθμοί, με το μήκος του να ανέρχεται στα 2.294 χλστ., το πλάτος στα 1.520 χλστ. και το ύψος στα 550 χλστ.
Αντίστοιχα, το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από τα 1.090 κιλά για την έκδοση 4x4, έως τα 1.190 για την έκδοση 4x2. Τα θετικά όμως δεν σταματούν εκεί, καθώς, λόγω των μεγάλων διαστάσεων της καρότσας, η διαδικασία της φόρτο-εκφόρτωσης πραγματοποιείται με χαρακτηριστική ευκολία, ενώ θα πρέπει να τονιστεί ότι η γενικότερη, στιβαρή κατασκευή του αυτοκινήτου δίνει τη δυνατότητα για μεταφορά οποιουδήποτε τύπου φορτίου, ακόμη και κάτω από αντίξοες συνθήκες.
Τίποτα δεν το σταματά
Το Mahindra GOA Hawk Single Cab αποδείχθηκε ιδιαίτερα ικανότατο, όταν κλήθηκε να αντιμετωπίσει δύσκολες και δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές, χωρίς ωστόσο να υστερήσει ακόμη και στο εθνικό οδικό δίκτυο, εκπλήσσοντας μάλιστα ευχάριστα με τη σταθερότητα που επέδειξε, παρά την μεγάλη καρότσα που το «ακολουθεί».
Σαφέστατα, σε αυτό συντέλεσε και η ελαστικότητα του 2,2λιτρου πετρελαιοκινητήρα (γνώριμος μας από την διπλοκάμπινη έκδοση του ινδικού Pick-Up), καθώς και η ιδανική ρύθμιση της ανάρτησης, η οποία απορροφούσε με επιτυχία τυχόν κραδασμούς ή δυσάρεστες αναταράξεις προερχόμενες από την μεγάλη καρότσα, που παρ’ όλα αυτά ήταν ελάχιστες.
Στην έκδοση που είχαμε στη διάθεση μας κατά τη διάρκεια της δοκιμής, η εναλλαγή μεταξύ τετρακίνησης και πίσω κίνησης πραγματοποιείτο μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη, που βρισκόταν δεξιά από τον 5τάχυτο επιλογέα των σχέσεων, ενώ σε γενικές γραμμές η οδική συμπεριφορά του Mahindra GOA Hawk Single Cab, άφησε άριστες εντυπώσεις, λαμβάνοντας πάντα υπόψη και τον χαρακτήρα της συγκεκριμένης έκδοσης.
Η γνώριμη δύναμη
Το Mahindra GOA Hawk Single Cab εφοδιάζεται με το γνωστό μας -από την διπλοκάμπινη έκδοση- υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο και 16βάλβιδο πετρελαιοκινητήρα, χωρητικότητας 2.179 κ.εκ., ο οποίος και σ’ αυτήν την περίπτωση αποδίδει 116 ίππους και 273 Nm ροπής, που κινούν το ινδικό Pick-Up σβέλτα και με ασφάλεια, προσδίδοντας του και αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις.
Να σημειωθεί ότι, ο εν λόγω κινητήρας πληροί τις Euro4 προδιαγραφές για εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ έχει εξελιχθεί από την αυστριακή εταιρεία AVL.
Όπως ήδη προαναφέραμε, διακρίνεται για την ελαστικότητα σε όλο το φάσμα των στροφών λειτουργίας του, ενώ σύμφωνα με τον κατασκευαστή, η μέση κατανάλωση καυσίμου ορίζεται στα 9,1 λτ./100 χλμ, γεγονός το οποίο διαπιστώσαμε και εμείς κατά τη διάρκεια της δοκιμής του.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr