Για τη χρονιά που μας πέρασε, το ID.Buzz κυριάρχησε στα επαγγελματικά οχήματα της Volkswagen, το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του μόλις τον Μάρτιο.
Το ID. Buzz ορόσημο για την στρατηγική εξηλεκτρισμού της VW
Το τμήμα επαγγελματικών οχημάτων της
VW παρέδωσε σχεδόν 7.500
ηλεκτρικά οχήματα, υπερδιπλασιάζοντας τον αριθμό σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά. Το σημαντικότερο ποσοστό αυτού αντιστοιχούσε στο
ID. Buzz, με το οποίο η εταιρεία έχει θέσει τις βάσεις για τη στρατηγική εξηλεκτρισμού του στόλου των οχημάτων της. «Το
ID. Buzz σηματοδοτεί ένα ορόσημο στην πορεία μας προς την επίτευξη του στόχου των οχημάτων BEV κατά 55 τοις εκατό έως τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, στόχος που έχει καθοριστεί σταθερά στη στρατηγική μας GRIP 2030», εξήγησε ο Lars Krause, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της
VW για Πωλήσεις και Μάρκετινγκ.
Ελάχιστη πτώση παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η αγορά
Παρά τις όποιες δυσκολίες αντιμετώπισε η αγορά το 2022, η
VW παρέδωσε συνολικά 328.600 οχήματα στους πελάτες, σημειώνοντας μία ελάχιστη πτώση 8,6% από έτος σε έτος. Αντισταθμίζοντας την πτωτική τάση, στη Γερμανία αυξήθηκαν οι παραδόσεις μονάδων κατά 8,3 τοις εκατό, ενισχύοντας έτσι ακόμα περισσότερο την εγχώρια γερμανική αγορά.
Τα πρώτα βήματα του νέου Amarok στην αγορά
Σε ότι αφορά τα υπόλοιπα επαγγελματικά μοντέλα του γερμανικού κολοσσού, το καλοκαίρι του 2022, το νέο Amarok γιόρτασε την παγκόσμια πρεμιέρα του και σε ορισμένες αγορές είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία και στις αντιπροσωπείες. Το 2022, συνολικά 39.800 οχήματα
Amarok παραδόθηκαν στους πελάτες, συμπεριλαμβανομένου ήδη του πρώτου
νέου Amarok τις τελευταίες ημέρες του έτους. Από την άλλη, ο αριθμός των μονάδων
Caddy που παραδόθηκαν μειώθηκε κατά 5,2 τοις εκατό σε 80.700, ενώ για το
Crafter το 2022 ήταν 59.400 οχήματα (προηγούμενο έτος 62.300).