Λίγο πριν το λανσάρισμα του στην ΕΕ (2ο 6μηνο του 2019), το Mercedes-Benz eSprinter ολοκλήρωσε τις δοκιμές εξέλιξης του στις ακραίες κλιματολογικές συνθήκες του αρκτικού κύκλου.
Με το επίσημο λανσάρισμα του στις διάφορες αγορές της ΕΕ να αναμένεται μέσα στο 2ο μισό του 2019, η Mercedes-Benz συνεχίζει τις εξαντλητικές δοκιμές εξέλιξης του νέου –πλήρως ηλεκτροκίνητο- eSprinter.
Σε αυτήν τη φάση, μόλις ολοκληρώθηκαν οι δοκιμές αντοχής του νέου ηλεκτροκίνητου Van της εταιρείας στις ακραίες κλιματολογικές συνθήκες του αρκτικού κύκλου, με τους ειδικούς της Mercedes-Benz να δοκιμάζουν σε πραγματικές συνθήκες το eSprinter επί σειρά εβδομάδων στο Arjeplog της Σουηδίας, σε θερμοκρασίες έως και -30 βαθμών Κελσίου.
Κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών του νέου eSprinter, το ηλεκτροκίνητο Van της Mercedes-Benz τέθηκε αντιμέτωπο με πολλαπλές, πολύπλοκες δοκιμασίες όπως π.χ. την οδήγηση στην επιφάνεια παγωμένων λιμνών προκειμένου να εξακριβωθεί η αποτελεσματικότητα των συστημάτων που άπτονται της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος.
Με βάση τα όσα γνωρίζουμε μέχρι στιγμής, με τη συστοιχία μπαταριών χωρητικότητας 55kW, το νέο eSprinter είναι σε θέση να προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 150 χλμ., μια επίδοση που το καθιστά ιδανικό για τον κύριο όγκο των εφαρμογών που σχετίζονται με τις ενδοαστικές διανομές.
Στις δοκιμές του στον αρκτικό κύκλο, η εν λόγω δυνατότητα του οχήματος επιβεβαιώθηκε καθώς, ακόμη και στις πιο ακραίες συνθήκες, το eSprinter διατήρησε αυτονομία άνω των 100 χλμ.
Παράλληλα, οι δοκιμές έδειξαν πως χάρη στο ενσωματωμένο σύστημα ταχείας φόρτισης των μπαταριών που διαθέτει το eSprinter, η φόρτιση τους σε ποσοστό 80% επιτυγχάνεται σε μόλις 30 λεπτά της ώρας, χωρίς η διαδικασία να επηρεάζεται από ακραίες κλιματολογικές συνθήκες / θερμοκρασίες.