ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Για πρώτη φορά στην Ευρώπη (στη Γαλλία, συγκεκριμένα), ένα αυτόνομο λεωφορείο δίχως οδηγό, μοιράζεται τον δρόμο με άλλους χρήστες.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Για πρώτη φορά στην Ευρώπη (στη Γαλλία, συγκεκριμένα), ένα αυτόνομο λεωφορείο δίχως οδηγό, μοιράζεται τον δρόμο με άλλους χρήστες.

Το πρώτο αυτόνομο λεωφορείο της Ευρώπης

3.854 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2021)

Το πρώτο αυτόνομο λεωφορείο της Ευρώπης που κινείται σε δημόσιους δρόμους -χωρίς την παρουσία οδηγού- είναι γεγονός! Πρόκειται για το μεταφοράς 12 επιβατών, πλήρως ηλεκτρικό mini-bus της EasyMile, το οποίο δοκιμάζεται στην Τουλούζη της Γαλλίας.

Ένα mini-bus της εταιρείας τεχνολογίας EasyMile, γίνεται το πρώτο αυτόνομο (Level 4) λεωφορείο της Ευρώπης, το οποίο παίρνει την έγκριση να κινείται σε δημόσιους δρόμους, δίχως να επιβαίνει σε αυτό κάποιος οδηγός για λόγους ασφαλείας.

Το αυτόνομο mini-bus πραγματοποιεί ένα δρομολόγιο μήκους 600 μέτρων, στο οποίο κινούνται παράλληλα πεζοί, ποδηλάτες, αυτοκίνητα και άλλα λεωφορεία.

Το αυτόνομο mini-bus πραγματοποιεί ένα δρομολόγιο μήκους 600 μέτρων, στο οποίο κινούνται παράλληλα πεζοί, ποδηλάτες, αυτοκίνητα και άλλα λεωφορεία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Η σχετική έγκριση δόθηκε από το Υπουργείο Μεταφορών της Γαλλίας και το Υπουργείο Οικολογικής Μετάβασης, κατόπιν συμβουλής του Υπουργού Εσωτερικών και των τοπικών αρχών. Τα πειραματικά δρομολόγια πραγματοποιούνται στην Τουλούζη, στην ιατρική πανεπιστημιούπολη Oncopole στα νότια της πόλης, σε συνεργασία με την εταιρεία Alstom.
 
Αναλυτικότερα, στην Oncopole το αυτόνομο λεωφορείο κινείται μεταξύ της κύριας εισόδου και του πάρκινγκ, σε μία διαδρομή μήκους 600 μέτρων, στην οποία κινούνται παράλληλα πεζοί, ποδηλάτες, αυτοκίνητα και άλλα λεωφορεία.
 
Η εν λόγω υπηρεσία αυτόνομης μεταφοράς αποτελεί μέρος του γαλλικού εγχειρήματος SAM (Safety and Acceptability of Autonomous Driving and Mobility). Το παρών δίνουν οι τελευταίας γενιάς τεχνολογίες συνδεσιμότητας «V2X», κάτι που σημαίνει πως το όχημα είναι σε επικοινωνία με οποιασδήποτε «οντότητα» που μπορεί να επηρεάσει ή να επηρεαστεί από το όχημα. Είναι, δηλαδή, ένα σύστημα επικοινωνίας οχημάτων που ενσωματώνει άλλους πιο συγκεκριμένους τύπους επικοινωνίας όπως: V2I, V2N, V2V, V2P, V2D και V2G. Συνέχεια του άρθρου >>>