Η Toyota μπαίνει δυναμικά στον χώρο των ηλεκτρικών επαγγελματικών, αποκαλύπτοντας την αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του Hilux και της πλατφόρμας IMV, όπου θα βασίζονται αρκετές παραλλαγές μοντέλων στο μέλλον.
Nέα αρθρωτή ηλεκτρική πλατφόρμα με πολλές επιλογές προσαρμοστικότητας
Ξεκινώντας από το
IMV 0 Concept, έχει σχεδιαστεί για να υποστηρίζει την ανερχόμενη τάση της ηλεκτροκίνησης, συνεχίζοντας την κληρονομιά του αρχικού
IMV. Λαμβάνοντας υπόψη τις γνώσεις από το αρχικό
IMV, το
IMV 0 Concept διαθέτει ένα επίπεδο αρθρωτής προσαρμοστικότητας που περιγράφεται καλύτερα ως «Lego». Η
Toyota μεταξύ άλλων παρουσίασε και μερικές μονάδες, ειδικά για την φόρτωση και τη μεταφορά φορτίου, χωρίς να αποκαλύπτει πολλές μηχανικές λεπτομέρειες κατά την παρουσίασή της. Το
IMV 0 Concept θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει μια οικογένεια φιλικών προς το περιβάλλον κινητήρων όπως
υβριδικά,
BEV,
κυψέλες καυσίμου (
FCEV) ή ακόμα και
καύση υδρογόνου.
Έρχεται το ηλεκτρικό Hilux Revo BEV
Παρουσιάσεων συνέχεια, η
Toyota έδειξε επίσης το πρώτο της πλήρως
ηλεκτρικό pickup, το
Hilux Revo BEV Concept. Σαφώς, βασισμένο στο σημερινό
Hilux με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το ρεζερβουάρ καυσίμου αντικαταστήθηκε με ένα
ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία, γεγονός που θα μπορούσε να προμηνύει την κίνηση της
Toyota να εξηλεκτρίσει τη γραμμή επαγγελματικών οχημάτων της. Προς το παρόν, ο ίδιος ο Toyoda είπε ότι η ύπαρξή του είναι για να υποστηρίξει την κίνηση της εταιρείας προς την ουδετερότητα των εκπομπών άνθρακα και ένα καλύτερο περιβάλλον για όλους.
Δύο νέα επαγγελματικά & ηλεκτρικά από την Toyota!
Έρχεται το ηλεκτρικό Hilux Revo BEV, βασισμένο στο σημερινό Hilux αλλά με μπαταρία.
Παρουσίασε και το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό IMV 0 Concept.
Βασισμένο σε μία νέα αρθρωτή πλατφόρμα, με πολλές επιλογές προσαρμοστικότητας.
Υπάρχει «θέση» στην αγορά για ένα υβριδικό ή ακόμα και πλήρως ηλεκτρικό Hilux;