Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Επιλογές που προκαλούν ...πονοκέφαλο στους υποψήφιους αγοραστές του Fiat Panda Van.

Επιλογές που προκαλούν ...πονοκέφαλο στους υποψήφιους αγοραστές του Fiat Panda Van.

Μονόδρομος το πετρέλαιο -και μάλιστα σε μία μόνο έκδοση- για όποιον επιλέξει το Vanette της Citroen.

Μονόδρομος το πετρέλαιο -και μάλιστα σε μία μόνο έκδοση- για όποιον επιλέξει το Vanette της Citroen.

Σημαντικά ψηλότερος ο χώρος φόρτωσης του Fiat, το οποίο παίρνει κεφάλι στο ωφέλιμο φορτίο.

Σημαντικά ψηλότερος ο χώρος φόρτωσης του Fiat, το οποίο παίρνει κεφάλι στο ωφέλιμο φορτίο.

Υπερτερεί σε ωφέλιμο πλάτος του χώρου φόρτωσης το Citroen, όπως μπορείτε να δείτε και στον αναλυτικό πίνακα.

Υπερτερεί σε ωφέλιμο πλάτος του χώρου φόρτωσης το Citroen, όπως μπορείτε να δείτε και στον αναλυτικό πίνακα.

  • Επιλογές που προκαλούν ...πονοκέφαλο στους υποψήφιους αγοραστές του Fiat Panda Van.
  • Μονόδρομος το πετρέλαιο -και μάλιστα σε μία μόνο έκδοση- για όποιον επιλέξει το Vanette της Citroen.
  • Σημαντικά ψηλότερος ο χώρος φόρτωσης του Fiat, το οποίο παίρνει κεφάλι στο ωφέλιμο φορτίο.
  • Υπερτερεί σε ωφέλιμο πλάτος του χώρου φόρτωσης το Citroen, όπως μπορείτε να δείτε και στον αναλυτικό πίνακα.

Value For Money Mini-Vanette. C3 ή Panda;

11.645 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2022)

Αρκετά διαφορετικά προσεγγίζουν τον όρο «Mini-Vanette» οι Citroen και Fiat Professional, με την 1η να παραμένει πιστή στο πετρέλαιο και τη 2η να προσφέρει πλουραλισμό εκδόσεων και παράλληλα να ανακηρύσσεται «νικήτρια» σε ό,τι έχει να κάνει με τις μεταφορικές δυνατότητες.

Mini-vanettes & Save Money: C3 Entreprise Vs Panda Van

  • Σε 1 μόνο diesel έκδοση το Citroen
  • Βενζίνης, υβριδικό & CNG το Fiat
  • Πιο ισχυρό & ροπάτο το C3
  • Υψηλότερα φορτία για το Panda
 
Οι πάσης φύσεως επαγγελματικές δραστηριότητες που επιβάλλουν τη μεταφορά φορτίων όχι ιδιαίτερα μεγάλου βάρους μπορούν να καλυφθούν απόλυτα από τους εκπροσώπους της κατηγορίας των Mini-Vanettes, δηλαδή τις διασκευασμένες εκδόσεις των αντίστοιχων επιβατικών μοντέλων, στις οποίες ουσιαστικά έχει αφαιρεθεί η πίσω σειρά καθισμάτων.
 
Στην παρούσα φάση, στην ελληνική αγορά είναι διαθέσιμες ορισμένες άκρως αποδοτικές και με περιορισμένο κόστος αγοράς, χρήσης και συντήρησης, επιλογές οι οποίες, παρά το γεγονός ότι εφοδιάζονται με συμβατικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, καλύπτουν το ελάχιστο δυνατό επίπεδο εκπομπών ρύπων ενώ την ίδια στιγμή, η σαφέστατα περιορισμένη κατανάλωση καυσίμου τους, δεν προκαλεί… πονοκεφάλους στον ιδιοκτήτη τους.
 
Ας δούμε, όμως, δύο επιφανείς εκπροσώπους της κατηγορίας…


Μονόδρομος το πετρέλαιο -και μάλιστα σε μία μόνο έκδοση- για όποιον επιλέξει το Vanette της Citroen.

Μονόδρομος το πετρέλαιο -και μάλιστα σε μία μόνο έκδοση- για όποιον επιλέξει το Vanette της Citroen.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Citroen C3 Entreprise: μόνο σε μία έκδοση diesel

Με μεικτό βάρος 1,5t. το γαλλικό Μini-Vanette είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως 936λτ. και βάρος έως 325 κιλά σε έναν χώρο φόρτωσης με μήκος 1.106 χλστ. Σε ότι αφορά στους κινητήρες, το C3 Entreprise είναι διαθέσιμο με έναν αποδοτικό πετρελαιοκινητήρα 1,5λτ. με απόδοση 99 ίππων και 250 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων. Στην πράξη το εν λόγω μηχανικό σύνολο καλύπτει τις προδιαγραφές του πρωτοκόλλου Euro 6d με τη μέση κατανάλωσή του να διαμορφώνεται στα 4,0 λτ./100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 112 γρ./χλμ.
 
Το γαλλικό Mini-Vanette έχει μήκος λίγο κάτω από τα 4,0 μ. (3.996 χλστ.) και ο κύκλος στροφής του ανέρχεται στα 10,7 μ. Αντίστοιχα ο χώρος φόρτωσής του έχει ωφέλιμο μήκος 1.106 χλστ., πλάτος 1.408 χλστ. και ύψος 882 χλστ. και μπορεί να υποστηρίξει φορτία όγκου 936 λτ. (589 λτ. έως την εταζέρα). Με το μεικτό βάρος του ξεπερνά οριακά τον 1,5t. (1.510 κιλά), είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία βάρους 330 κιλών ή να έλξει trailers με φρένα βάρους έως και 600 κιλών.

Fiat Panda Van: Βενζίνη, φυσικό αέριο και ήπια υβριδικό

Με μήκος αμαξώματος στα 3,65 μ. το Fiat Panda Van, έχει μεικτό βάρος 1,44 – 1,54t. και είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία βάρους έως και 435 κιλών (με τον οδηγό) ή όγκου 1,0 κ.μ. σε έναν χώρο φόρτωσης μήκους 1.165 χλστ., πλάτους 1.220 χλστ. και ύψους 900 χλστ.
 
To Panda προσφέρεται με ένα κινητήρα 0,9λτ. με καύσιμο τη βενζίνη ή/και το φυσικό αέριο, που καλύπτουν τις προδιαγραφές Euro 6D-Temp καθώς και με ένα ήπια υβριδικό σύστημα που αποτελείται από τον νέο βενζινοκινητήρα των 1,0lt. και έναν ηλεκτροκινητήρα «BSG» που επιτρέπει τη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως χάρη στη δεξαμενή βενζίνης των 35λτ. και τις αντίστοιχες των 12kg για το φυσικό αέριο, η έκδοση CNG του νέου Panda Van εμφανίζει αυτονομία έως και 1.000 χλμ.!
 
Δείτε παρακάτω τα αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »