Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Volta Trucks: Θέτει νέα πρότυπα με τη κεντρική θέση οδήγησης

Volta Trucks: Θέτει νέα πρότυπα με τη κεντρική θέση οδήγησης

Volta Trucks: Θέτει νέα πρότυπα με τη κεντρική θέση οδήγησης

  • Volta Trucks: Θέτει νέα πρότυπα με τη κεντρική θέση οδήγησης
  • Volta Trucks: Θέτει νέα πρότυπα με τη κεντρική θέση οδήγησης
  • Volta Trucks: Θέτει νέα πρότυπα με τη κεντρική θέση οδήγησης

Volta Trucks: Θέτει νέα πρότυπα με τη κεντρική θέση οδήγησης

2.302 Επισκέψεις στο άρθρο

Η Volta Trucks θέτει κορυφαία πρότυπα Direct Vision για τον κλάδο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων, χάρη στη μοναδικής σχεδίασης τριθέσια καμπίνα η οποία διαθέτει το κέντρο τη θέση του οδηγού.

Κορυφαία βαθμολογία για την ορατότητα του Volta Zero

Ένα νέο κορυφαίο επίτευγμα πέτυχε επίσημα η Volta Trucks στο Direct Vision Standard, αφού με ογκομετρικό σκορ  32,82 m³, η βαθμολογία για το Volta Zero είναι το υψηλότερο αποτέλεσμα από οποιοδήποτε όχημα που δοκιμάστηκε και 50% υψηλότερο από το πλησιέστερο ανταγωνιστικό όχημα που δοκιμάστηκε, στα 22 m³.
 

Οι νέες προδιαγραφές Direct Vision για τα βαρέα φορτηγά

Το πρότυπο το Direct Vision Standard (DVS) εισήχθη το 2021, ως μέρος του σχεδίου Vision Zero για την εξάλειψη όλων των θανάτων και σοβαρών τραυματισμών στο δίκτυο μεταφορών του Λονδίνου έως το 2041, θέτει ελάχιστες απαιτήσεις για την όραση οδηγού επαγγελματικών οχημάτων άνω των 12 τόνων, εάν θέλουν να εισέλθουν στην πρωτεύουσα. πόλη. Πέρα από το Ηνωμένο Βασίλειο, μετά την υιοθέτηση του Κανονισμού Γενικής Ασφάλειας Οχημάτων της ΕΕ, 29 χώρες, συμπεριλαμβανομένου κάθε κράτους μέλους της ΕΕ, υιοθετούν τώρα επίσης ένα πρότυπο UNECE Direct Vision για νέα φορτηγά από το 2026 (και όλα τα υπάρχοντα φορτηγά από το 2029) διασφαλίζοντας ότι τα οχήματα θα λειτουργούν στα κέντρα των πόλεων παρέχουν καλύτερη όραση στον οδηγό.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Χαμηλότερη θέση οδήγησης & πεδίο ορατότητας 220 μοιρών

Το πλήρως ηλεκτρικό Volta Zero σχεδιάστηκε με γνώμονα την ασφάλεια, έχοντας κατά νου τους χρήστες του δρόμου, τους πεζούς, τους ποδηλάτες και τους οδηγούς. Ο οδηγός ενός Volta Zero κάθεται σε κεντρική θέση οδήγησης και πολύ χαμηλότερα από ό,τι σε ένα συμβατικό φορτηγό, με τη γραμμή των ματιών του να είναι περίπου 1,8 μέτρα. Είναι το ίδιο ύψος με τους πεζούς και άλλους χρήστες του δρόμου για εύκολη οπτική επικοινωνία μεταξύ του οδηγού και των άλλων στο αστικό περιβάλλον. Η καμπίνα τύπου θερμοκηπίου του Volta Zero παρέχει πανοραμική θέα του περιβάλλοντος με ευρύ πεδίο άμεσης ορατότητας 220 μοιρών και ενισχύεται περαιτέρω από την τεχνολογία κάμερας που παρέχει κάλυψη 360 μοιρών του περιβάλλοντος χώρου του οχήματος.
 

«Αυτή η αλλαγή θα σώσει τις ζωές» λένε οι ειδικοί

Ο Ian Collins, Chief Product Officer της Volta Trucks, δήλωσε: «Με τη σχεδίαση του Volta Zero είχαμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε από ένα λευκό φύλλο χαρτιού. Θέλαμε να παράγουμε ένα ηλεκτρικό όχημα, αλλά θέλαμε επίσης να αντιμετωπίσουμε τα ζητήματα ασφάλειας που βλέπουμε καθημερινά όταν τα φορτηγά λειτουργούν σε δομημένα περιβάλλοντα.».

Μιλώντας για το νέο πρότυπο, ο Dr Summerskill είπε: «Εδώ και χρόνια επικεντρωνόμαστε στο να τονίσουμε πόσο κακή είναι η τρέχουσα όραση του οδηγού φορτηγού και τον κίνδυνο που ενέχει για τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου. Χάρη σε οργανισμούς όπως το Transport for London μπορέσαμε να οδηγήσουμε την αλλαγή στο Λονδίνο, κάτι που τελικά οδήγησε σε ένα νέο ευρωπαϊκό πρότυπο. Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι αυτή η αλλαγή θα σώσει τις ζωές αμέτρητων ποδηλατών και πεζών. Είμαι απίστευτα περήφανος που η δουλειά μας μπόρεσε να παίξει ρόλο σε αυτό».