Ένα ξεχωριστό Mini Van με μήκος 3m & πλάτος 1,5m!
Aνετη καμπίνα, ευέλικτο παντού & πάντα
Με «καρότσα» 700lt. για φορτία έως 275kg!
Ηλεκτρικό με μέγιστη ταχύτητα 90km/h & έως 182km με μια φόρτιση!
Ένα ξεχωριστό Mini Van με μήκος 3m & πλάτος 1,5m!
Η εταιρεία Neotec Energy, μέλος του Ομίλου εταιρειών Σπυρίδη, προσφέρει στην ελληνική αγορά τα νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της κινεζικής Cenntro, μεταξύ των οποίων ξεχωρίζει για τις… λιλιπούτειες διαστάσεις του το Avantier.
Η πραγματικά ξεχωριστή αυτή πρόταση αποτελεί χαρακτηριστικό δείγμα γραφής της νέας τάξης της «μικροκινητικότητας» στα αστικά Logistics καθώς, με μήκος αμαξώματος μικρότερο των 3,0m και πλάτος μικρότερο του 1,5m, κυριολεκτικά ενθουσιάζει με την ευελιξία του (κύκλος στροφής στα 6,3m.
Επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των τεχνικών επαγγελμάτων, αλλά και εταιρείες που σχετίζονται με τα «last-mile» logistics, θα ενθουσιαστούν με την άνεση που το Avantier κινείται εντός της πόλης και την ευκολία εύρεση θέσεων στάθμευσης ενώ, την ίδια στιγμή η σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού κερδίζει πόντους με τη φινετσάτη λιτότητα της.
Aνετη καμπίνα, ευέλικτο παντού & πάντα
Παρά τις εξαιρετικά περιορισμένες διαστάσεις του αμαξώματος, εντός της διθέσιας καμπίνας του Cenntro Avantier, ακόμη και 2 μεγαλόσωμοι ενήλικες θα βολευτούν με άνεση, με άφθονο «αέρα» για τα γόνατα & το κεφάλι τους (ίσως μόνο οριακά με το διαθέσιμο πλάτος).
Η στιβαρή κατασκευή, χωρίς να λείπουν ωστόσο κάποιοι περιμετρικοί τριγμοί, και τα σκληρά με χαρακτηριστικούς «pal» χρωματισμούς εντός της καμπίνας, συνδυάζεται με την απουσία κεντρικής κονσόλας καθώς, όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για τη λειτουργία του οχήματος (και τον έλεγχο του ηχοσυστήματος), παρέχονται στον οδηγό μέσω ενός ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Θέσεις για μικροαντικείμενα παρέχονται (αναπάντεχα) πολλές (στο ταμπλό, το εσωτερικό των θυρών και μεταξύ των καθισμάτων) ενώ, τα καθίσματα αν και σκληρά και χωρίς πολλές ρυθμίσεις, θα διατηρήσουν τους επιβάτες ξεκούραστους ακόμη και μετά από πολύωρη παραμονή σε αυτά.
Σε ότι αφορά στο επίπεδο άνεσης & ασφάλειας, το Cenntro Avantier εφοδιάζεται στον βασικό του εξοπλισμό με στοιχεία όπως; A/C, τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση, αερόσακους οδηγού / συνοδηγού, κάμερα οπισθοπορείας & αισθητήrες parking πίσω(!), Hill Start Assist, σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών κ.ά.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Με «καρότσα» 700lt. για φορτία έως 275kg!
Παρά τις περιορισμένες του διαστάσεις, το
Cenntro Avantier είναι ένα επαγγελματικό όχημα και ως τέτοιο, κερδίζει επίσης τις εντυπώσεις λόγω του –άκρως ικανοποιητικού σε διαστάσεις- χώρου φόρτωσης που προσφέρει.
Προσβάσιμος μέσω μιας πόρτας που ανοίγει με το πάτημα ενός κουμπιού στην κονσόλα, ο εν λόγω χώρος φόρτωσης είναι ουσιαστικά «τετραγωνισμένος» ως προς το σχήμα που με το ωφέλιμο πλάτος του να ορίζεται στα 700mm και το ύψος στα 900mm, γεγονός που μεταφράζεται με μέγιστη
ωφέλιμη χωρητικότητα της τάξης των 690lt., μια… αξιοπρεπή επίδοση για τα δεδομένα της κατηγορίας των Mini Vans.
Παράλληλα, με το μεικτό βάρος του να μην υπερβαίνει τα 1.100kg,
το Avantier είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους έως 275kg!
Ηλεκτρικό με μέγιστη ταχύτητα 90km/h & έως 182km με μια φόρτιση!
Μια από τις παραμέτρους που σίγουρα περιλαμβάνονται στα προτερήματα του
Cenntro Avantier είναι το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης της κίνησης του.
Ο
ηλεκτροκινητήρας με μέγιστη ισχύ 22,3kWh (30hp) θα αποκαλύψει την έλλειψη απόδοσης του (
ροπή 85Nm) μόνο σε έντονες ανωφέρειες, όταν το όχημα είναι πλήρες φορτίου ωστόσο, στην πράξη μπορεί να επιταχύνει το Avantier σε
ταχύτητες έως 90km/h (που επιτυγχάνονται με λίγη… υπομονή).
Το κιβώτιο είναι μιας σχέσης και ελέγχεται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη που εδράζεται σε σημείο με πολύ καλή εργονομία. Την ίδια στιγμή,
η μπαταρία των 13,9kWh, απαιτεί
φόρτιση μέγιστης διάρκειας μικρότερης των 8 ωρών, ακόμη και σε οικιακή πρίζα (σούκο) από το 0% - 100%.
Από εκεί και πέρα,
το Avantier μπορεί να διανύσει έως και 182km (σύμφωνα με τον κατασκευαστή)
σε αστικό κύκλο κίνησης.
Στην πράξη, οι τροχοί των 12 ιντσών σε συνδυασμό με το μικρό μεταξόνιο/μετατρόχιο αλλά και τη σφικτή ρύθμιση των αναρτήσεων, καθιστούν το Avantier κάπως «νευρικό» στις αντιδράσεις του, χωρίς αυτό να προβληματίσει τον οδηγό αν δεν προσπαθήσει να το πιέσει στο… όριο. Το τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση θα μπορούσε να προσφέρει καλύτερη αίσθηση όπως και τα φρένα ωστόσο, το αυτόματο σύστημα ανάκτησης ενέργειας, μειώνει αισθητά την ανάγκη χρήσης τους.
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως το
Cenntro Avantier έχει Τιμή Λιανικής προ φόρων στα 12.990€ (
Λ.Τ.Μ.Φ. στα 16.108€) και μπορεί να τύχει
Κρατικής Επιδότησης 3.000€ μέσω του προγράμματος «
Κινούμαι Ηλεκτρικά ΙΙΙ». Παράλληλα, συνοδεύεται από
Εργοστασιακή Εγγύηση 4 ετών για το όχημα (ή 120.000km)
και 6 ετών για την μπαταρία (ή 120.000km).
Μοντέλο |
Cenntro Avantier |
Μήκος αμαξώματος (mm) |
2.980 |
Πλάτος αμαξώματος (mm) |
1.496 |
Ύψος αμαξώματος (mm) |
1.637 |
Μεταξόνιο (mm) |
1.960 |
Κύκλος στροφής (m) |
6,30 |
Πλάτος χώρου φόρτωσης (mm) |
700 |
Ύψος χώρου φόρτωσης (mm) |
900 |
Όγκος χώρου φόρτωσης (κ.μ.) |
0,69 |
Μεικτό βάρος (κιλά) |
1.074 |
Απόβαρο (κιλά) |
799 |
Ωφέλιμο φορτίο (κιλά) |
275 |
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (kW/hp) |
22,3 / 30 |
Μέγιστη ροπή (Nm) |
85 |
Μέγιστη τελική ταχύτητα (km/h) |
90 |
Χωρητικότητα μπαταρίας (kWh) |
14 |
Μέση κατανάλωση αστικού κύκλου (kWh/100km) |
12 |
Μέγιστη αυτονομία αστικού κύκλου (km) |
182 |
Διάρκεια φόρτισης (AC 0%-100%) |
<8 ώρες |
Λιανική Τιμή Προ Φόρων (€) |
12.990 |
Λιανική Τιμή Μετά Φόρων (€) |
16.108 |