Ford Transit: Το κορυφαίο σε ασφάλεια Μεγάλο Van!
Transit Custom VS Jumpy: Μεσαία Vans με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο
Σημείο αναφοράς το κόστος αγοράς & παραγωγής.
Εξοικονόμηση, μέσω εσωτερικής συναρμολόγησης μπαταριών & πλατφόρμας για EVs.
Πριν από το 2027, δεν πρόκειται να έρθει το νέο «αγροτικό».
Ντεσαβαντάζ το timing, καθώς το Shark της BYD καταφθάνει στις αρχές του επόμενου έτους.
Την πρόθεση της Ford να λανσάρει ένα νέο, μεσαίου μεγέθους, ηλεκτρικό Pick-Up, που θα ανατρέψει τα δεδομένα του «παιχνιδιού», γνωστοποίησε ο CEO της εταιρείας, Jim Farley, ο οποίος, ούτε λίγο ούτε πολύ, ξεκαθάρισε πως στόχος είναι το συγκεκριμένο EV να κοντράρει με επιτυχία τους Κινέζους ανταγωνιστές του, ιδίως στο κομμάτι του κόστους.
Πιο αναλυτικά, ο Farley ισχυρίστηκε πως η Ford «θα ρεφάρει το κόστος κατασκευής οποιουδήποτε Κινέζου κατασκευαστή που φτιάχνει οχήματα στο Μεξικό στο μέλλον», μια σπόντα ξεκάθαρη δηλαδή προς την BYD, που εξετάζει το σενάριο δημιουργίας μιας γραμμής παραγωγής στο Μεξικό, που θα έχει ετήσια δυναμικότητα 150.000 μονάδων.
Από πού προκύπτει, ωστόσο, η σιγουριά του «ισχυρού άνδρα» της Ford; Για αρχή, όπως ο ίδιος αποκάλυψε «το 60 τοις εκατό του τιμολογίου υλικών έχει ήδη υπολογιστεί». Συνεπώς, η Ford γνωρίζει επακριβώς πόσο θα πρέπει να κοστίσει η συναρμολόγηση του νέου Pick-Up όταν τελικά φτάσει εκείνη η ώρα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr