ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!

36.203 Επισκέψεις στο άρθρο
Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!

Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!

Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!

Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!

Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!

Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!

  • Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!
  • Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!
  • Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!
  • Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!
  • Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!
  • Iveco Daily: Γιατί λένε πως είναι φορτηγό… μεταμφιεσμένο σε Van!

- Έχει αναβαθμισμένη σχεδίαση (μέσα / έξω) & νέα συστήματα ασφάλειας
- Με μεικτό βάρος έως 7,2t. χωρά φορτία όγκου έως 20 κυβικών μέτρων!
- Διατίθεται με νέους κινητήρες diesel (-6% κατανάλωση) ή με φυσικό αέριο
- Το νέο eDaily κάνει 400km με μια φόρτιση
- «Fit for all»: Eκδόσεις για όλες τις χρήσεις (ανοικτή καρότσα, 4x4, Mini-Bus κ.ά.)

Έχει αναβαθμισμένη σχεδίαση (μέσα / έξω) & νέα συστήματα ασφάλειας

To Iveco Daily αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις –και- στην ελληνική αγορά στην κατηγορία των Μεγάλων Vans, όπου ουσιαστικά συμμετέχει χωρίς ανταγωνισμό δεδομένου ότι, με μεικτό βάρος έως και 7,0t., ουσιαστικά είναι ένα… φορτηγό μεταμφιεσμένο σε Van.
 
Ωστόσο, οι πιο πρόσφατες αναβαθμίσεις του δεν εστιάζουν τις –έτσι και αλλιώς- κορυφαίες μεταφορικές δυνατότητες του.
 
Το πλήρως επανασχεδιασμένο εσωτερικό της καμπίνας συμβάλλει στην σημαντική βελτίωση της λειτουργικότητας, της εργονομίας, της άνεσης και της πρακτικότητας με τον οδηγό να εκτιμά άμεσα τους νέους αποθηκευτικούς χώρους (π.χ. στο πάνω μέρος του ταμπλό), το νέο σύστημα πολυμέσων (με ψηφιακές υπηρεσίες όπως το Iveco Drive Pal μέσω Amazon Alexa!), τα νέα καθίσματα με τροποποιημένη δομή και νέου τύπου αφρώδες υλικό, το ηλεκτρικό χειρόφρενο, την εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί κ.ά.
 
Την ίδια στιγμή, το νέο Daily υιοθετεί πλέον νέα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας (ADAS) όπως τα Trafic Jam Assist, Advanced Lane Centering, Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop & Go, AEBS με λειτουργία City Brake, Turn Assist, Rear Cross Trafic Braking κ.ά.
 
Τέλος, εκτός από τον ψηφιακό –πλέον- πίνακα οργάνων, στην κεντρική κονσόλα του νέου Daily δεσπόζει μια οθόνη αφής 10,25 ιντσών!
 

Με μεικτό βάρος έως 7t. χωρά φορτία όγκου έως 20 κυβικών μέτρων!

Όπως προαναφέραμε, το Iveco Daily διακρίνεται για τις κορυφαίες μεταφορικές του δυνατότητες, ενώ έχει συμπεριληφθεί και στο βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες ρυμουλκώντας… 153 τόνους!
 
Ως Van, το νέο Daily διατίθεται σε μήκη από 5,2 – 7,7μ. με το μήκος χώρου φόρτωσης να κυμαίνεται από τα 2,61 – 5,1μ. και τον ωφέλιμο όγκο από τα 7,3 – 19,6(!)κ.μ. Παράλληλα, με ανοικτή καρότσα, έχει μεικτό βάρος έως 7,2t. με μήκος μεταξονίου από 3,0 – 5,1μ. και μέγιστο μήκος αμαξώματος έως 6,2μ. και δυνατότητα υποστήριξης φορτίων βάρους έως 5,0t.
 

Διατίθεται με νέους κινητήρες diesel (-6% κατανάλωση) ή με φυσικό αέριο

Η νέα γκάμα πετρελαιοκινητήρων του Iveco Daily περιλαμβάνει τον F1A πετρελαιοκινητήρα των 2,3λτ. σε εκδόσεις με απόδοση 116, 136 ή 156 ίππων (ροπή 340 – 400Nm) καθώς και τον 3,0λιτρο F1CD σε εκδόσεις με απόδοση 160 ή 207 ίππων (μέγιστη ροπή 400 – 470Nm).

Όπως και ο αντίστοιχος κινητήρας F1C των 3,0λτ. με καύσιμο το φυσικό αέριο/CNG (136 ίπποι, 350Nm ροπής), τα εν λόγω μηχανικά σύνολα ελέγχονται όχι με κλειδί αλλά με διακόπτη για την εκκίνηση τους και συνδυάζονται τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο όσο και το υπερσύγχρονο αυτόματο «Hi-Matic» των 8 σχέσεων.
 
Μάλιστα, στην περίπτωση των πετρελαιοκινητήρων, η Iveco ανακοινώνει μειώσεις στη μέση κατανάλωση έως και κατά 6% σε σχέση με την προκάτοχη γενιά του Daily.
 

Το νέο eDaily κάνει 400km με μια φόρτιση

Οι νέες, αμιγώς ηλεκτροκίνητες, εκδόσεις «eDaily» έχουν επίσης μεικτό βάρος από 3,5 – 7,2t. (με ανοικτή ή κλειστή καρότσα), δεδομένου ότι οι δεύτερες αφορούν στο 70% των πωλήσεων του μοντέλου.
 
Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει ισχύ 140kW (190hp) ενώ, οι έως και τέσσερις συστοιχίες μπαταριών (37kWh έκαστη), έχουν μέγιστη χωρητικότητα 148kWh, διασφαλίζοντας αυτονομία έως και 400km (έως 240km στις εκδόσεις με μεικτό 7,2t.).
 
Μέσω της φόρτισης τους σε παροχές ισχύος έως 115kW, το νέο eDaily μπορεί να εξασφαλίσει αυτονομία 100km σε μόλις 20 λεπτά.
 
Επιπρόσθετα, το νέο eDaily μπορεί να εφοδιαστεί με ePTO για την παροχή ενέργειας σε άλλες συσκευές/ εξοπλισμό (π.χ. στην υπερκατασκευή) με ισχύ έως 50kW (από 15kW που ίσχυε πρότινος).
 

Συνέχεια του άρθρου >>>