Στο ίδιο… μοτίβο κινείται σχεδιαστικά και το εσωτερικό της καμπίνας όπου είναι φυσικό πως πέραν του κορυφαίου εξοπλισμού, θα υπάρχουν και άφθονοί χώροι.

Τράκτορας ή πλαίσιο φορτηγού με αυτονομία έως 966 χλμ.

Σε πρώτη φάση, το –μηδενικών ρύπων- Nikola Tre θα λανσαριστεί στις εκδόσεις «BEV» που θα εφοδιάζονται με συστοιχίες μπαταριών χωρητικότητας έως και 720 kWh, διασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία της τάξης των 966 χλμ.
Ο ηλεκτροκινητήρας του θα αποδίδει ισχύ 480 kW (περίπου 653 ίπποι) με μέγιστη ροπή 1.800 Nm.
Οι εν λόγω εκδόσεις υπολογίζονται πως θα λανσαριστούν στις αγορές της ΕΕ μέσα στο 2021 ενώ, από το 2023 θα ακολουθήσουν οι «FCEV» εκδόσεις.
Εκτός από τις εκδόσεις ελκυστήρα (τράκτορα) με διάταξη αξόνων 4x2 (τις οποίες και παρουσιάζουμε), το Tre θα είναι διαθέσιμο και ως πλαίσιο φορτηγού με δύο ή τρεις άξονες και μεικτό βάρος από 18 – 26t., με μέγιστη αυτονομία έως και 400 χλμ., γεγονός που το καθιστά ιδανικό για χρήση ακόμη και σε βαριές μεταφορές εθνικού επιπέδου.

 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

 

ΦΟΡΤΗΓΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Iveco - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ