Leasing: Best-Seller Μεσαία Vans με «γενναίο» Όφελος στο Κόστος 4ετίας!
Transit Custom VS Jumpy: Μεσαία Vans με μεγάλο ωφέλιμο φορτίο
6 νέα Μεσαία Vans ελέγχθηκαν για την ασφάλεια που προσφέρουν τα συστήματα ADAS (Euro NCAP)
Κορυφαία επίδοση & «Πλατινένια» αξιολόγηση για το νέο VW Transporter
Εντυπωσιακό… ντεμπούτο από το –επίσης Πλατινένιο- Farizon SV
Πως τα πήγαν τα νέα Citroen Jumpy, Fiat Scudo, Opel Vivaro & Peugeot Expert;
Με βάση τη διαδικασία ελέγχου όλων των Vans που διατίθενται σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, ως προς την αποδοτικότητα (και τη διαθεσιμότητα) των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας & υποβοήθησης του έργου του οδηγού (ADAS), ο ανεξάρτητος οργανισμός Euro NCAP, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα αρκετών νέων οχημάτων, που δεν είχαν δοκιμαστεί στα νέα –αυστηρότερα- πρότυπα που ισχύουν για το 2024.
Ο Euro NCAP παρουσίασε λοιπόν την αξιολόγηση των νέων VW Transporter καθώς και των εκπροσώπων του Ομίλου Stellantis στην κατηγορία των Μεσαίων Vans (Citroen Jumpy, Fiat Scudo, Opel Vivaro, Peugeot Expert). Τέλος, ανακοινώθηκαν και τα αποτελέσματα του Farizon SV, ενός νέου ηλεκτρικού Μεσαίου Van που αναμένεται σύντομα και στην Ελλάδα.
Όπως και το «συγγενικό» νέο Ford Transit Custom, έτσι και η νέα γενιά του VW Transporter, πέτυχε μια σχεδόν τέλεια επίδοση στα tests του Euro NCAP, επιτυγχάνοντας στα περισσότερα σενάρια ελέγχου και αποφυγής σύγκρουσης με οχήματα (σταθερά ή κινούμενα), πεζούς ή ποδηλάτες.
Αντίστοιχα καλά τα πήγε και σε ότι αφορά στον έλεγχο της πορείας του οχήματος επί του οδοστρώματος (διατήρηση λωρίδας) και την τήρηση των ορίων ταχύτητας, αποσπώντας τελικά τη «Πλατινένια» βαθμίδα αξιολόγησης με συνολική βαθμολογία 96%.
Σύστημα ADAS | VW Transporter |
---|---|
Αποφυγή σύγκρουσης με άλλα οχήματα | 27,6/30 |
Αποφυγή σύγκρουσης με πεζούς | 9,3/10 |
Αποφυγή σύγκρουσης με ποδηλάτες | 9,2/10 |
Διατηρήση λωρίδας κυκλοφορίας | 20/20 |
Υποβοήθηση ταχύτητας | 15/15 |
Έλεγχος κατάστασης επιβατών | 15/15 |
Συνολική επίδοση | 96% |
Βαθμίδα αξιολόγησης | Πλατινένιο |
Εντυπωσιακή ήταν και η βαθμολογία που απέσπασε το Farizon SV, καθώς σε σχέση π.χ. με το νέο VW Transporter, η τελική του αξιολόγηση (85%) επηρεάστηκε λόγω του ότι το σύστημα ανίχνευσης ορίων ταχύτητας, μπορεί να κάνει τη δουλειά του πολύ σωστά, δεν παρέχει ωστόσο στον οδηγό τη δυνατότητα να μεταβάλλει άμεσα (με ένα κουμπί) την ταχύτητα κίνησης του οχήματος αναλόγως.
Σύστημα ADAS | Farizon SV |
---|---|
Αποφυγή σύγκρουσης με άλλα οχήματα | 28,6/30 |
Αποφυγή σύγκρουσης με πεζούς | 7,5/10 |
Αποφυγή σύγκρουσης με ποδηλάτες | 9,4/10 |
Διατηρήση λωρίδας κυκλοφορίας | 20/20 |
Υποβοήθηση ταχύτητας | 5/15 |
Έλεγχος κατάστασης επιβατών | 15/15 |
Συνολική επίδοση | 85% |
Βαθμίδα αξιολόγησης | Πλατινένιο |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr