VW T7 vs T6.1: Ti αλλάζει στη νέα εποχή του Transporter;
Ένα από τα πρώτα στοιχεία που αντιλαμβάνεται κανείς πίσω από το τιμόνι του νέου Transporter είναι το αναπαυτικό κάθισμα (προαιρετικά ergoComfort με 8 ρυθμίσεις) και η πολύ καλή –ψηλή- θέση οδήγησης με ευρύ οπτικό πεδίο χάρη στις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες.
Κάθε σωματότυπος θα βρει εύκολα τη θέση οδήγησης που τον βολεύει, με το τιμόνι να έχει πολύ καλή αίσθηση και να εντυπωσιάζει με το μεγάλο κόψιμο του (κύκλος στροφής από 12,5m).
Μέσω χειριστηρίων στο τιμόνι, ο οδηγός ελέγχει πολλαπλές λειτουργίες (cruise-control, ηχοσύστημα κ.ά.) ενώ ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12 ιντσών είναι σημαντικά παραμετροποιήσιμος ως προς τις προβολές του.
Αντίστοιχα, η οθόνη αφής των 13 ιντσών, επιτρέπει την πλήρη εξατομίκευση των όσων θέλει να προβάλλονται σε αυτήν από τον χειριστή, με το σύστημα πολυμέσων να προσφέρει την άνετη & εύκολη σύνδεση με συσκευές όλων των λογισμικών.
Σε ότι αφορά στους χώρους, οι θήκες τόσο στο εσωτερικό των θυρών όσο και στο πάνω μέρος του ταμπλό, είναι εύκολα προσβάσιμες και μεγάλης χωρητικότητας ενώ, κλειστοί χώροι υπάρχουν στο ταμπλό μπροστά από τους συνοδηγούς καθώς και κάτω από το διπλό κάθισμα τους.
Σελίδα 1 | Στο τιμόνι του νέου VW Transporter |
Σελίδα 2 | Καμπίνα με άνεση, πλούσιο εξοπλισμό και μεγάλους χώρους |
Σελίδα 3 | Ιδανικό για φορτία μήκους έως 3,45m & όγκου έως 6,8κ.μ. |
Σελίδα 4 | Κορυφαία σε απόδοση συστήματα μετάδοσης της κίνησης |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr