VW T7 vs T6.1: Ti αλλάζει στη νέα εποχή του Transporter;
Αναλόγως της έκδοσης, οι συμβατικές –πετρελαιοκίνητες- εκδόσεις του νέου VW Transporter εφοδιάζονται με έναν 4κύλινδρο 2,0λιτρο μηχανικό σύνολο με απόδοση 110, 150 ή 170 ίππων και μέγιστη ροπή 310, 360 ή 390Nm.
Οι εκδόσεις των 110 ίππων συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, αυτές των 150 ίππων μπορούν να φέρουν προαιρετικά και αυτόματο 8 σχέσεων, που είναι και η μοναδική επιλογή για τις εκδόσεις των 170 ίππων.
Αναλόγως της έκδοσης αμαξώματος, η μέση κατανάλωση καυσίμου που ανακοινώνει ο κατασκευαστής ξεκινά από τα 6,9lt./100km για τις εκδόσεις των 110hp και 150hp και από 7,5lt/100km για τις εκδόσεις των 170hp, όπως και το όχημα της φωτογράφισης.
Στην πράξη, διαπιστώσαμε πως η κατανάλωση μπορεί εύκολα να υπερβεί τα 10λτ./100km εντός της πόλης, αν ο οδηγός δεν επιλέξει έναν πιο… ράθυμο ρυθμό κίνησης ωστόσο, η εξαιρετική κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων και τα πλούσια αποθέματα ισχύος και ροπής από χαμηλά, τον ωθούν προς αυτήν την κατεύθυνση.
Τα φρένα είναι ισχυρά και τα πολλαπλά ηλεκτρονικά συστήματα ADAS που ενσωματώνει η νέα γενιά του Transporter, το καθιστούν από τα κορυφαία Vans της αγοράς σε επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας, ενώ η πολύ καλή πρόσφυση και οι ουδέτερες αντιδράσεις του αμαξώματος (ακόμη και χωρίς φορτίο στο… όριο) θα ενθουσιάσουν τον άπειρο οδηγό και θα καθησυχάσουν τον έμπειρο.
Σελίδα 1 | Στο τιμόνι του νέου VW Transporter |
Σελίδα 2 | Καμπίνα με άνεση, πλούσιο εξοπλισμό και μεγάλους χώρους |
Σελίδα 3 | Κορυφαία σε απόδοση συστήματα μετάδοσης της κίνησης |
PRO.autotriti Team
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr