Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το νέο ιαπωνικό ελαφρύ φορτηγό είναι διαθέσιμο με κινητήρες ισχύος 150 ή 177 ίππων και μέγιστη ροπή 350 ή 540 Nm αντίστοιχα…

… οι οποίοι συνδυάζονται με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων.

Μηχανικά σύνολα και οδική συμπεριφορά

9.686 Επισκέψεις στο άρθρο (1/4/2015)

Ανάλογα με την έκδοση του οχήματος, την κίνηση του νέου NT500 αναλαμβάνουν δύο εκδόσεις ενός νέου, 4κύλινδρου σε σειρά, πετρελαιοκινητήρα με χωρητικότητα 3,0λτ.
Στις εκδόσεις με μεικτό βάρος 5,6t. ή 6,5t., το εν λόγω μηχανικό σύνολο αποδίδει ισχύ 150 ίππων και μέγιστη ροπή 350Nm που διατηρείται σταθερή από τις 1.200 – 2.800 σ.α.λ.
Αντίστοιχα, οι εκδόσεις με μεικτό βάρος 7,5t. προσφέρονται με ένα μηχανικό σύνολο ισχύος 177 ίππων που αποδίδει ροπή 540Nm από τις 1.400 σ.α.λ.
Σε κάθε περίπτωση, ο υπερτροφοδοτούμενος αυτός πετρελαιοκινητήρας συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ, προαιρετικά μπορεί να συνδυαστεί και ένα με ένα αυτόματοποιημένο κιβώτιο με σειριακή λειτουργία, για ακόμη μεγαλύτερη άνεση για τον οδηγό.
Κάνοντας χρήση της διαδικασίας SCR (Selective Catalytic Reduction) σε συνδυασμό με το ειδικό Φίλτρο Μικροσωματιδίων είναι σε θέση να καλύψει τις προδιαγραφές της Euro6 αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του ενώ, σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, τα διαστήματα μεταξύ των προγραμματισμένων εργασιών συντήρησης του ανέρχονται στα 40.000 χλμ.
Ο βασικός εξοπλισμός όλων των εκδόσεων είναι πληρέστατος ενώ, στις εκδόσεις με μεικτό βάρος 7,5t. προσφέρονται στον βασικό εξοπλισμό και στοιχεία όπως μηχανόφρενο, μπλοκέ διαφορικό αλλά και αεροϋδραυλικό σύστημα πέδησης. 

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)