Παρουσιάστηκε επίσημα η ηλεκτροκίνητη έκδοση «e-Jumpy» του γαλλικού Μεσαίου Van που θα λανσαριστεί σε διάφορες αγορές της ΕΕ έως το τέλος 2020, συμπεριλαμβανομένης και της ελληνικής.
Στο πλαίσιο της στρατηγικής «InspiredbyPro» που η Citroen έχει εκπονήσει για τον κλάδο των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων, μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, αναμένεται να λανσάρει σε διάφορες αγορές της ΕΕ (και στην Ελλάδα εκτός απροόπτου), την αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση «e-Jumpy» του Μεσαίου Van της. Αργότερα θα ακολουθήσουν αντίστοιχα τα e-Jumper και e-Berlingo με στόχο, εντός του 2021 να είναι σε θέση να προσφέρει ηλεκτροκίνητες εκδόσεις σε όλους τους εκπροσώπους της γκάμας των επαγγελματικών της οχημάτων.
Με στόχο να καλύψει απόλυτα τις απαιτήσεις χρήσης που περιλαμβάνουν π.χ. αστικές διανομές με μηδενικές εκπομπές ρύπων, το νέο e-Jumpy θα είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές ως προς τη χωρητικότητα των μπαταριών του, που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία της τάξης των 230 χλμ. (50kWh) ή 330 χλμ. (75kWh) αντίστοιχα.
Πολλαπλές εκδόσεις και εξαιρετική αποδοτικότητα
Το e-Jumpy με τη συστοιχία μπαταριών των 50kWh θα αφορούν στις εκδόσεις αμαξώματος XS και Μ ενώ αντίστοιχα, οι εκδόσεις M & XL θα εφοδιάζονται με μπαταρία 75kWh.
Με μήκος αμαξώματος από 4,6μ. στην βασική έκδοση XS, το e-Jumpy θα είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως και 5,1κ.μ. (έως και 6,6κ.μ. στις εκδόσεις XL σε συνδυασμό με το σύστημα Moduwork), αποτελεί μια εξαιρετικά ευέλικτη και με μεγάλο χώρο φόρτωσης επιλογή στην κατηγορία του. Παράλληλα, το μέγιστο ύψος των 1,9μ., το καθιστά ιδανικό για χρήση ακόμη και εντός κλειστών χώρων όπως π.χ. τα υπόγεια parkings.
Σε ότι αφορά δεν το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που το e-Jumpy θα είναι σε θέση να υποστηρίξει, θα κυμαίνεται από τα 1.000 – 1.275 κιλά, σε όλες τις εκδόσεις αμαξώματος, αναλόγως φυσικά με του μεγέθους της μπαταρίας.
Την κίνηση του νέου Citroen e-Jumpy αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 136 ίππων (100kW) με ροπή 260 Nm που προσφέρει μέγιστη ταχύτητα έως και 130 χλμ./ώρα.
Παράλληλα, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών μοτίβων ως προς τη λειτουργία του συστήματος μετάδοσης της κίνησης και πιο συγκεκριμένα τις εξής:
Normal: Με στόχο την μεγιστοποίηση της αυτονομίας σε συνδυασμό με την βέλτιστη απόδοση του ηλεκτροκινητήρα.
Eco: Με στόχο την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας που επιτυγχάνεται με μείωση της απόδοσης του συστήματος θέρμανσης / κλιματισμού αλλά και του κινητήρα (ισχύς, ροπή).
Power: Διασφαλίζει πως το όχημα μπορεί να κινηθεί με πλήρες φορτίο σε ρυθμούς αντίστοιχους με της λειτουργίας «Normal».