Και το χειμώνα ο κλιματισμός μετράει!
4.601 Επισκέψεις στο άρθρο
Δεν είναι μόνο το καλοκαίρι απαραίτητη η χρήση του κλιματισμού στο αυτοκίνητο. Το χειμώνα το χρειάζεσαι τόσο για το κρύο, όσο και για να ξεθολώσεις τα τζάμια.
Ποια είναι η κατάλληλη θερμοκρασία; Γιατί να το ανάβεις λίγο μετά την εκκίνησή σου; Πως θα κάνεις μεγαλύτερη οικονομία; Σας δίνουμε τις απαντήσεις.
Ανεξαρτήτως εποχής είναι απαραίτητη η χρήση κλιματισμού στο αυτοκίνητο. Τους καλοκαιρινούς μήνες για να αντιμετωπίσουμε τη ζέστη, τους χειμερινούς για να αντιμετωπίσουμε το κρύο.
Η σωστή θερμοκρασία στο εσωτερικό σώζει ζωές
Η διατήρηση μιας κανονικής θερμοκρασίας στο εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι κομβικής σημασίας για να έχει ο οδηγός την ικανότητα αντίδρασης σε μια κρίσιμη στιγμή. Ένας άνθρωπος που φοράει μπουφάν και γάντια για να αντιμετωπίσει το κρύο την ώρα που οδηγεί, μετά από κάποια ώρα είναι πιθανό να μην καταφέρει να αντιδράσει έγκαιρα και με ακρίβεια την κρίσιμη στιγμή που θα απαιτηθεί το 100% των αντανακλαστικών του.
Ο κλιματισμός θεωρείται σύστημα ασφαλείας
Όλα σχεδόν τα καινούργια μοντέλα φέρουν στον βασικό τους εξοπλισμό, κλιματισμό καθώς θεωρείται εξοπλισμός ασφαλείας. Ένα σωστά συντηρημένο σύστημα κλιματισμού εκτός των άλλων φιλτράρει αποτελεσματικά τη σκόνη και τα μικροσωματίδια ώστε ο αέρας που αναπνέετε να είναι καθαρός. Είναι κομβικής σημασίας λοιπόν η συντήρηση του κλιματιστικού.
Μην ξεφεύγεις στη χρήση του, γιατι ανεβαίνει η κατανάλωση
Πέρα όμως από την καλή κατάσταση του συστήματος κλιματισμού υπάρχουν και άλλα σημεία τα οποία είναι σημαντικά όπως η σωστή χρήση. Πιθανόν να γνωρίζετε ότι οι ενεργειακές ανάγκες του κλιματισμού καλύπτονται από τη χημική ενέργεια του καυσίμου ή την ηλεκτρική ενέργεια των μπαταριών στα ηλεκτρικά οχήματα. Είναι λοιπόν σημαντικό να γίνεται περιορισμένη χρήση για να μην αυξάνετε η κατανάλωση.
Μην το ανάβεις αμέσως!
Καλό είναι όταν ξεκινήσουμε να ανοίξουμε λίγο το παράθυρο για να ανανεωθεί ο αέρας. Ταυτόχρονα με τον αποτελεσματικό αερισμό της καμπίνας επιβατών δεν αναπνέουμε βλαβερά σωματίδια. Αφού ζεσταθεί ο κινητήρας ενεργοποιούμε το καλοριφέρ και ρυθμίζουμε τη θερμοκρασία στους 20 -22 βαθμούς.