Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Με την τιμή του υγραερίου να βρίσκεται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, συγκριτικά με αυτή των συμβατικών καυσίμων, ακόμα και κάποιος που διανύει λίγα χιλιόμετρα, μπορεί να εξοικονομήσει αρκετές εκατοντάδε

Με την τιμή του υγραερίου να βρίσκεται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, συγκριτικά με αυτή των συμβατικών καυσίμων, ακόμα και κάποιος που διανύει λίγα χιλιόμετρα, μπορεί να εξοικονομήσει αρκετές εκατοντάδες ευρώ ετησίως.

Βάζεις LPG και κερδίζεις μέρες διακοπών

17.526 Επισκέψεις στο άρθρο

Το υγραέριο κίνησης είναι η απάντηση στο ερώτημα πώς να μειώσετε δραστικά τα έξοδα των διακοπών σας ή εναλλακτικά να αυξήσετε τις μέρες των διακοπών σας χωρίς να χρειαστεί να κάνετε κανένα άλλο περιορισμό.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΟΨΗΣ Α.Ε.

Ανάμεσα στα έξοδα, από τα πιο σημαντικά, είναι αυτό που αφορά τις μετακινήσεις και το αυτοκίνητο. Το ευχάριστο όμως στην προκειμένη περίπτωση-όσο και αν ακούγεται οξύμωρο- είναι πως το μόνο που αυξάνεται είναι οι μέρες των διακοπών σας. Πως;
Τα δεδομένα στην αγορά των καυσίμων και συγκεκριμένα του υγραερίου, έχουν δημιουργήσει μια τεράστια μια ευκαιρία, για πραγματικά μεγάλη οικονομία στους οδηγούς. Με την τιμή του υγραερίου να βρίσκεται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα συγκριτικά με αυτή των συμβατικών καυσίμων, ακόμα και κάποιος που διανύει λίγα χιλιόμετρα μπορεί να εξοικονομήσει αρκετές εκατοντάδες ευρώ ετησίως πλέον. Ένα διόλου ευκαταφρόνητο κέρδος που μπορείτε να το διαθέσετε για παραπάνω διακοπές ή κάπου αλλού… Μειώνοντας τα έξοδα μετακίνησης στο μισό με τη χρήση ενός συστήματος LPG το όφελος που μπορεί να έχει κάποιος ακόμα και στις διακοπές του είναι διόλου ευκαταφρόνητο αφού μπορεί να αγγίξει και τα 200 ευρώ.
Η υγραεριοκίνηση αποτελεί τη φθηνότερη λύση μετακίνησης από όποια οπτική γωνία κι αν το δεις. ¶λλωστε η περιστολή των δαπανών που προκύπτουν από τη χρήση του αυτοκινήτου μας, μπαίνει σε πρώτο πλάνο με δεδομένη την υψηλή τιμή της αμόλυβδης βενζίνης. Πέρα από την οικονομία και το μεγάλο δίκτυο πρατηρίων υγραερίου (ξεπερνούν τα 800 σε ΟΛΗ την Ελλάδα) λύνει τα χέρια του οδηγού μιας και φροντίζουν για την εξυπηρέτησή του σε κάθε γωνιά της χώρας.
Παρακάτω αναφερόμαστε σε όλα τα πλεονεκτήματα που έχει για την τσέπη σας η τοποθέτηση ενός κιτ υγραερίου, αλλά και στα οφέλη της επιλογής του και στους υπόλοιπους τομείς, καταρρίπτοντας συγχρόνως οποιαδήποτε αμφιβολία σε ζητήματα ασφαλείας. 

Κοινοποίησέ το »

Κέρδος πάνω από 200 ευρώ μόνο στις διακοπές

Η εγκατάσταση ενός κιτ υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητό σας μόνο κατά τη διάρκεια των διακοπών σας θα σας «επιστρέψει» πάνω από 200 ευρώ.

Η εγκατάσταση ενός κιτ υγραεριοκίνησης στο αυτοκίνητό σας μόνο κατά τη διάρκεια των διακοπών σας θα σας «επιστρέψει» πάνω από 200 ευρώ.

    Κατά την περίοδο των διακοπών πάντα τα χιλιόμετρα που θα διανύσουμε καθημερινά είναι περισσότερα από αυτά που διανύουμε όσο βρισκόμαστε σε κάποιο αστικό κέντρο, που οι μετακινήσεις μας είναι σχεδόν οι ίδιες κάθε μέρα. Θα πάμε στη δουλειά, θα μεταφέρουμε τα παιδιά για τις δραστηριότητές τους και το Σαββατοκύριακο θα πάμε καμιά βόλτα. Ωστόσο αυτό αλλάζει κατά την περίοδο των διακοπών γιατί κάθε μέρα θα πηγαίνουμε από παραλία σε παραλία, θα εξερευνήσουμε τη γύρω περιοχή και σίγουρα το βράδυ θα πάμε κάποια βόλτα.
    Επιπλέον για να πάμε στον προορισμό μας αν το κάνουμε μέσω του οδικού δικτύου της χώρας, τότε σίγουρα θα διανύσουμε πολλά περισσότερα χιλιόμετρα από ότι συνήθως. Συνεπώς σε ένα μήνα κατά μέσο όρο το κοντέρ του αυτοκινήτου μας θα γράψει κοντά στις 3.000 χλμ.
     
    Μία ρεαλιστική μέση κατανάλωση για ενός παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητο 1.600 κυβικών είναι 8,5 λτ./100 χλμ., ενώ με τη χρήση υγραερίου η κατανάλωση αυξάνεται (20%), με αποτέλεσμα να διαμορφώνεται περίπου στα 10,0 λτ./100χλμ. Αν η μέση τιμή της αμόλυβδης είναι 1,50 ευρώ το λίτρο, στην επαρχία είναι λίγο πιο αυξημένες οι τιμές  και για το υγραέριο 0,70 ευρώ το λίτρο, τότε για τα 3.000 χιλιόμετρα θα δώσουμε 462,5 ευρώ για βενζίνη και 210 ευρώ για υγραέριο, έχοντας στη δεύτερη περίπτωση όφελος 250 περίπου ευρώ. Καταλαβαίνετε δηλαδή πως μπορείτε είτε να παρατείνεται τις διακοπές σας για λίγες μέρες ακόμα ή απλά να εξοικονομήσετε αυτά τα χρήματα!

    Και φτηνά και με ευκολίες

    Οι περισσότερες εταιρείες εγκατάστασης κιτ υγραερίου που υπάρχουν στην αγορά προσφέρουν τη δυνατότητα εξόφλησης του κιτ μέσω μηνιαίων δόσεων.

    Οι περισσότερες εταιρείες εγκατάστασης κιτ υγραερίου που υπάρχουν στην αγορά προσφέρουν τη δυνατότητα εξόφλησης του κιτ μέσω μηνιαίων δόσεων.

      Το κόστος της μετατροπής ενός βενζινοκίνητου οχήματος σε υγραεριοκίνητο έχει μειωθεί την τελευταία 3ετία, όσο δηλαδή γίνεται πιο δημοφιλές και ξεκινά από τα 600 ευρώ περίπου, ενώ, κατά περίπτωση, μπορεί να ξεπεράσει ακόμη και τα 2.000 ευρώ. Η διαφορά αυτή εξαρτάται από τον τύπο του κινητήρα (δηλαδή τη χωρητικότητα του και τον αριθμό των κυλίνδρων). 

      Για παράδειγμα, για την μετατροπή ενός 4κύλινδρου κινητήρα που έχουν τα περισσότερα επιβατικά που κυκλοφορούν απαιτούνται λιγότερα χρήματα σε σχέση με έναν V6 3,7 λίτρων.

      Για την μετατροπή απαιτούνται περίπου στις 2 ημέρες, ενώ εκτός από τις βασικές εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν, κρίνεται αναγκαίο να γίνουν μια σειρά από δοκιμές που θα εγγυηθούν την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος.

      Εξίσου σημαντικό είναι πως οι περισσότερες εταιρείες εγκατάστασης κιτ υγραερίου που υπάρχουν στην αγορά αυτή τη στιγμή, στους πελάτες τους προσφέρουν και ευκολίες πληρωμής, αφού δίνεται η δυνατότητα εξόφλησης μέσω μηνιαίων δόσεων που κυμαίνονται από 19-50 ευρώ. Αυτό κάνει ακόμα πιο δελεαστική την απόκτηση του κιτ, αφού μπορείτε να πληρώνεται το κόστος μετατροπής από το μηνιαίο σας κέρδος και να σας μένουν και στην άκρη χρήματα.

      Υγραέριο; Ποια το πλεονεκτήματά του;

      Η τοποθέτηση ενός συστήματος LPG σας εξασφαλίζει οικονομία καυσίμου, μεγαλύτερη αυτονομία, μακροζωία του κινητήρα και λιγότερους ρύπους.

      Η τοποθέτηση ενός συστήματος LPG σας εξασφαλίζει οικονομία καυσίμου, μεγαλύτερη αυτονομία, μακροζωία του κινητήρα και λιγότερους ρύπους.

        - Γιατί είναι οικονομικό
        Η οικονομία στην τσέπη είναι το σημαντικότερο πλεονέκτημα της υγραεριοκίνησης αφού μειώνονται τα έξοδα της μετακίνησης κατά 40-50% περίπου, κυρίως γιατί και το LPG κοστίζει φθηνότερα από τη αμόλυβδη. Ενδεικτικά, το κόστος της αμόλυβδης/λίτρο την ώρα που γραφόντουσαν αυτές οι γραμμές ήταν 1,33 ευρώ/λτ. και του LPG 0,66 ευρώ/λτ., δηλαδή αυτήν την περίοδο το LPG κοστίζει το μισό και λιγότερο της αμόλυβδης!

        - Γιατί αυξάνει την αυτονομία
        Το πόσο αυξάνεται η αυτονομία ενός οχήματος με κιτ υγραερίου εξαρτάται από την δεξαμενή που θα επιλεχθεί. Πάντως, αν η χωρητικότητά της είναι στα 40 λίτρα (μέσος όρος), τότε με δεδομένο ότι ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο καίει 1 λτ./10 χλμ., τότε η αυτονομία αυξάνεται κατά 350 περίπου χιλιόμετρα (η δεξαμενή δεν γεμίζει στο 100%). Έτσι, μαζί με το ντεπόζιτο βενζίνης η αυτονομία μπορεί να αγγίξει τα 1.000 χιλιόμετρα, παραπάνω δηλαδή από όσα θα χρειαστείτε κατά τις καλοκαιρινές διακοπές στο νησί, αν και στην πράξη έχει αποδειχθεί ότι με την βενζίνη κάποιος θα κινηθεί σε ελάχιστες περιπτώσεις. Το πραγματικό όφελος έρχεται όταν καις LPG.

        - Γιατί συμβάλλει στη μακροζωία του κινητήρα
        Το υγραέριο, επειδή δεν περιέχει μόλυβδο, έχει ως άμεσο αποτέλεσμα την καλύτερη και καθαρότερη καύση που συνεπάγεται εσωτερικά μέρη με μικρότερες τριβές και άρα, μεγαλύτερη μακροζωία του κινητήρα. Ωστόσο, πρέπει να λαμβάνονται κάποιες προφυλάξεις στο service, ώστε να μην τρέχετε μετά.

        - Γιατί είναι οικολογικό
        Το υγραέριο έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε διοξείδιο του άνθρακα. Συγκεκριμένα, υπολογίζεται πως ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης που χρησιμοποιεί υγραέριο, εκπέμπει περίπου 12% λιγότερο CO2, μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια του αζώτου, 20% με 40% λιγότερους υδρογονάνθρακες και αντίστοιχα μειωμένη ποσότητα μονοξειδίου του άνθρακα, σε σύγκριση με το αν η καύση γινόταν με βενζίνη.

        - Γιατί κάνεις γρήγορη απόσβεση
        Το κόστος ενός συστήματος LPG ποικίλλει, με τον κινητήρα, τα περιφερειακά μέρη κτλ., όμως ξεκινάει περίπου από τα 600 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση η απόσβεσή του είναι γρήγορη όπως θα διαβάσετε αναλυτικότερα αμέσως πιο κάτω.

        Πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού

        Με πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού σε όλη την επικράτεια της χώρας, το τελευταίο που θα απασχολήσει τον οδηγό είναι να ξεμείνει από καύσιμο.

        Με πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού σε όλη την επικράτεια της χώρας, το τελευταίο που θα απασχολήσει τον οδηγό είναι να ξεμείνει από καύσιμο.

          Ένας αποτρεπτικός παράγοντας πριν λίγα χρόνια για τη μετατροπή ενός οχήματος σε υγραέριο ήταν το μικρό δίκτυο πρατηρίων διανομής υγραερίου. Μάλιστα πέρα από τον μικρό αριθμό των πρατηρίων, ένα ακόμα μειονέκτημα ήταν ο γεωγραφικός περιορισμός τους, κυρίως στην ηπειρωτική Ελλάδα και στα δύο μεγάλα γεωγραφικά διαμερίσματα, αυτά της Στερεάς Ελλάδας και της Μακεδονίας.

          Η ραγδαία αύξηση στην κατανάλωση υγραερίου, η οποία οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην εισαγωγή της υγραεριοκίνησης στα αυτοκίνητα, πυροδότησε μια έκρηξη στον τομέα των εταιρειών διακίνησης και διάθεσης υγραερίου. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν αρκετές εταιρείες που διαθέτουν υγραέριο κίνησης και διαθέτουν τα δικά τους πρατήρια, καθώς και αρκετές που συστεγάζονται σε πρατήρια άλλων εταιρειών, είτε ως πάροχοι, είτε τοποθετώντας τις αντλίες τους στα δικά τους πρατήρια.

          Έτσι πλέον αυτή τη στιγμή το δίκτυο διανομής υγραερίου έχει φτάσει να απαριθμεί πάνω από 800 σημεία ανεφοδιασμού συνολικά σε όλη την επικράτεια της χώρας, αριθμός που μεγαλώνει, κυριολεκτικά, σχεδόν κάθε μέρα που περνάει. Συνεπώς το τελευταίο που θα απασχολήσει τον οδηγό είναι να ξεμείνει από καύσιμο.   

          Υγραέριο και ασφάλεια

          Τα συστήματα υγραερίου είναι ασφαλέστατα έχοντας λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, από τα ανάλογα τεστ που έχουν περάσει.

          Τα συστήματα υγραερίου είναι ασφαλέστατα έχοντας λάβει τις απαραίτητες πιστοποιήσεις, από τα ανάλογα τεστ που έχουν περάσει.

            Το υγραέριο είναι πολύ ασφαλές. Η πλήρωση της δεξαμενής υποχρεούται από το νόμο να φτάνει έως το 80% προκειμένου να μένει ωφέλιμος χώρος, σε περίπτωση απότομης αύξησης της θερμοκρασίας και αυτό γίνεται αυτόματα κατά την πλήρωση της.
             
            Οι δεξαμενές καυσίμου (ρεζερβουάρ) είναι σχεδιασμένα ώστε να πληρούν αυστηρότατες προδιαγραφές ασφαλείας και έχουν κατασκευαστεί από ειδικές επενδύσεις οι οποίες μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν ατσάλι (κράμα σιδήρου – χάλυβα πάχους 3 έως 5 χιλιοστών) είναι σχεδιασμένα ώστε να πληρούν αυστηρότατες προδιαγραφές ασφαλείας και είναι κατασκευασμένα από χάλυβα 3 έως 5 χιλιοστών. Ζυγίζουν περίπου 20 με 40 κιλά κενές και 55 με 60 κιλά γεμάτες και σε περίπτωση τρακαρίσματος αντέχουν σε τεράστιες δυνάμεις, χωρίς παραμόρφωση ή διαρροή. 

            Επιπλέον η ροή του υγραερίου διακόπτεται αυτόματα από δύο ηλεκτρονικές βαλβίδες μόλις σταματήσει ο κινητήρας του οχήματος, ενώ και το στόμιο τροφοδοσίας συνδέεται στη δεξαμενή με βαλβίδα και δεν επιτρέπει την διαφυγή υγραερίου.

            Παράλληλα διαθέτουν βαλβίδα εκτόνωσης για αποφυγή έκρηξης σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο αυξηθεί πολύ η εξωτερική θερμοκρασία, καθώς και βαλβίδες ασφαλείας που διακόπτουν την παροχή υγραερίου σε τυχόν διαρροή.

            Τέλος το κύκλωμα τροφοδοσίας υγραερίου στο όχημα είναι απόλυτα στεγανό και δεν περνάει μέσα από το χώρο της καμπίνας.

            Κοινοποίησέ το »