Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το υγραέριο εκπέμπει λιγότερους ρύπους CO2 της τάξης του 30% σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο.

Το υγραέριο εκπέμπει λιγότερους ρύπους CO2 της τάξης του 30% σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο.

Συνέχεια μεγαλώνει και ο αριθμός των μοντέλων που φέρουν εργοστασιακά εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκίνησης για λόγους οικονομίας καυσίμου.

Συνέχεια μεγαλώνει και ο αριθμός των μοντέλων που φέρουν εργοστασιακά εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκίνησης για λόγους οικονομίας καυσίμου.

Ο βασικότερος λόγος που οι περισσότεροι τοποθετούν LPG στο αυτοκίνητό τους είναι η χαμηλή τιμή που διατίθεται το καύσιμο.

Ο βασικότερος λόγος που οι περισσότεροι τοποθετούν LPG στο αυτοκίνητό τους είναι η χαμηλή τιμή που διατίθεται το καύσιμο.

Ο σύνδεσμος World LPG Association ανακοίνωσε ότι τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο για την κίνησή τους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο αυξάνονται διαρκώς.

Ο σύνδεσμος World LPG Association ανακοίνωσε ότι τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο για την κίνησή τους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο αυξάνονται διαρκώς.

  • Το υγραέριο εκπέμπει λιγότερους ρύπους CO2 της τάξης του 30% σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο.
  • Συνέχεια μεγαλώνει και ο αριθμός των μοντέλων που φέρουν εργοστασιακά εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκίνησης για λόγους οικονομίας καυσίμου.
  • Ο βασικότερος λόγος που οι περισσότεροι τοποθετούν LPG στο αυτοκίνητό τους είναι η χαμηλή τιμή που διατίθεται το καύσιμο.
  • Ο σύνδεσμος World LPG Association ανακοίνωσε ότι τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο για την κίνησή τους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο αυξάνονται διαρκώς.

Η Ευρώπη «ψηφίζει» LPG

3.849 Επισκέψεις στο άρθρο

Σύμφωνα με το World LPG Association, το LPG «κερδίζει» έδαφος στην κίνηση των ευρωπαϊκών οχημάτων, καθώς είναι πιο οικονομικό καύσιμο και εκπέμπει χαμηλότερους ρύπους, σε σχέση με τη βενζίνη και το diesel.

ΧΑΡ. ΖΕΡΒΟΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.
ΤΡΑΝΤΑΣ Α.Ε.

Ο σύνδεσμος World LPG Association ανακοίνωσε ότι τα οχήματα που χρησιμοποιούν υγραέριο για την κίνησή τους σε πανευρωπαϊκό επίπεδο αυξάνονται διαρκώς, καθώς οι ευρωπαίοι πολίτες εμπιστεύονται όλο και περισσότερο το LPG ως καύσιμο για τις μετακινήσεις τους.Ο βασικότερος λόγος που οι περισσότεροι τοποθετούν LPG στο αυτοκίνητό τους είναι η χαμηλή τιμή που διατίθεται το καύσιμο, ενώ συνέχεια μεγαλώνει ο αριθμός των μοντέλων που φέρουν εργοστασιακά εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκίνησης για λόγους οικονομίας καυσίμου.Ταυτόχρονα, πάντα κατά το World LPG Association, το υγραέριο εκπέμπει λιγότερους ρύπους CO2 της τάξης του 30% σε σχέση με τη βενζίνη και το πετρέλαιο, ενώ επίσης το LPG εμφανίζει υψηλό επίπεδο ενεργειακής απόδοσης, με αποτέλεσμα να βλάπτει λιγότερο το περιβάλλον.Όσον αφορά τα μηχανικά σύνολα που χρησιμοποιούν kit LPG, οι διεθνείς φορείς υγραεριοκίνησης τονίζουν ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν και θα συνεχίσουν να επενδύουν κεφάλαια για την ανάπτυξη του τομέα αυτού και την καλύτερη απόδοσή τους, καθώς το υγραέριο είναι ένα εναλλακτικό καύσιμο που εξασφαλίζει πολλά περιθώρια ενεργειακής αυτονομίας για την Ευρώπη, αναφορικά με τα παράγωγα του πετρελαίου.


Συνέχεια μεγαλώνει και ο αριθμός των μοντέλων που φέρουν εργοστασιακά εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκίνησης για λόγους οικονομίας καυσίμου.

Συνέχεια μεγαλώνει και ο αριθμός των μοντέλων που φέρουν εργοστασιακά εγκατεστημένο σύστημα υγραεριοκίνησης για λόγους οικονομίας καυσίμου.

Κοινοποίησέ το »

Κοινοποίησέ το »