1 Aυξημένη οικονομία στις μετακινήσεις, που μπορεί να φτάσει και το 50% σε σχέση με τη βενζίνη.
2 Με τη χρήση υγραερίου έχουμε και περιβαλλοντικά οφέλη μιας και οι εκπομπές CO2 μειώνονται έως και 12%.
3 Λόγω του ότι το αυτοκίνητο κινείται με δυο διαφορετικά καύσιμα και έχει δύο δεξαμενές, αυξάνεται σημαντικά η αυτονομία.
4 Ανάλογα με τη χρήση η απόσβεση του κόστους μιας μετατροπής μπορεί να επιτευχθεί ακόμη και μέσα στον πρώτο χρόνο.
5 Το υγραέριο ως καύσιμο δεν περιέχει μόλυβδο και συνεπώς δεν βλάπτει τα εσωτερικά μέρη του κινητήρα και του καταλύτη συμβάλλοντας στη μακροζωία του.
Πάμε δακτύλιο
Μετά ακολουθήσαμε τα όρια του δακτυλίου (Ευτυχίδου, Υμηττού, Ηλία Ηλιού, Φραντζή, Καλλιρρόης, Χαμοστέρνας, Λ. Κωνσταντινουπόλεως, Αχιλλέως, Μάρνη, Αλεξάνδρας) για να περάσουμε από το Γκάζι και το Καλλιμάρμαρο Στάδιο. Μετά ξαναφθάσαμε στην αρχή της Μιχαλακοπούλου κάνοντας τον κύκλο από Λ. Αλεξάνδρας και κάναμε αριστερά προς τη
Λεωφ. Κηφισίας.
Η κίνηση μέσα στα φανάρια ανέβασε λίγο την κατανάλωση, με το μετρητή μας να δείχνει 7 λτ./100 χλμ. Χωρίς κομπιάσματα, θορύβους ή κάποια άλλη δυσλειτουργία, το Spark ελισσόταν ιδανικά μέσα στην πόλη. Με αυτά και με αυτά φτάσαμε στο Ολυμπιακό Στάδιο, όπου σταματήσαμε για μια ακόμη φωτογράφηση. Μετά μπήκαμε στην Αττική Οδό και βγήκαμε στην έξοδο προς Πειραιά για να φτάσουμε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Ο ανοιχτός δρόμος έριξε τη μέση κατανάλωση στα 6,5 λτ./100 χλμ. με τον λόγο φυσικά να γίνεται πάντα για το υγραέριο.
Ανεφοδιασμός παντού!
Αυτό που μας έκανε εντύπωση είναι η αύξηση των σταθμών ανεφοδιασμού με υγραέριο. Ανά πάσα στιγμή μπορούσαμε να ανεφοδιαστούμε με LPG και αυτό πλέον καταρρίπτει μια παλαιότερη αντίληψη, πως υπάρχει σχετικό πρόβλημα. Βέβαια σε κάθε περίπτωση υπάρχει και η δυνατότητα επιλογής για κίνηση με βενζίνη. Το διπλό καύσιμο και άρα οι δυο δεξαμενές διπλασιάζουν ουσιαστικά και την αυτονομία ενός μοντέλου, που χρησιμοποιεί σύστημα υγραεριοκίνησης.
Μεταπτυχιακό στην οικονομία
Το μεγάλο πλεονέκτημα όμως του υγραερίου είναι η μικρή επιβάρυνσή του με φόρους με αποτέλεσμα να έχει τη μισή σχεδόν τιμή από τη βενζίνη (1,65 ευρώ/λτ. η αμόλυβδη και 0,879 ευρώ/λτ. το υγραέριο στο σταθμό της ΠΕΤΡΟΓΚΑΖ, που επιλέξαμε). Αν και σε λτ./100 χλμ. η κατανάλωση είναι κάπως μεγαλύτερη με το υγραέριο, η διαφορά στην τιμή των δύο καυσίμων ωφελεί σοβαρά την τσέπη. Στο τέλος της διαδρομής μας η μέση κατανάλωση ήταν 6,5 λτ./100 χλμ. και με τη σχετική αναγωγή αποδείχθηκε πως καλύψαμε 87 χλμ. αστικής διαδρομής με μόλις 5 ευρώ!