Όλες οι εξελίξεις στον κλάδο του LPG
Οι επαγγελματίες του LPG θέλουν με τη δουλειά τους... να γίνετε η ζωντανή διαφήμιση τους, καθώς πραγματοποιούν εξαιρετική δουλειά με στόχο την περαιτέρω διάδοση της υγραεριοκίνησης.
Το υγραέριο σαν εναλλακτικό καύσιμο, υπήρχε αρκετό καιρό, όμως τα 4 τελευταία χρόνια παρουσιάζει αλματώδη ανάπτυξη, μιας και η «τσουχτερή» τιμή της αμόλυβδης και η δύσκολη οικονομική κατάσταση συνέβαλαν σε αυτή την εξέλιξη. Σύμφωνα με τους επαγγελματίες του χώρου της υγραεριοκίνησης, ο αριθμός των πελατών που καταφεύγουν στην μετατροπή του αυτοκινήτου τους έχει αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια και συνεχίζει να παρουσιάζει αύξηση. Το κοινό αυξάνεται και για το λόγο αυτό σας παρουσιάζουμε επαγγελματίες του χώρου οι οποίοι σας θέλουν μετά βεβαιότητας ζωντανή διαφήμιση για την εξαιρετική δουλειά που κάνουν, με απώτερο σκοπό την περαιτέρω διάδοση της υγραεριοκίνησης.
Tο 35% έχουν κάνει απόσβεση του κόστους εγκατάστασης σε μόλις 8 μήνες! Η πλειοψηφία πάντως (65%) έχει κάνει απόσβεση μέσα σε ένα χρόνο.
Τα 2 βασικά πλεονεκτήματα - Προσιτό κόστος εγκατάστασης - Σίγουρη – γρήγορη απόσβεση
Το κόστος εγκατάστασης εξαρτάται από το σύστημα υγραεριοκίνησης και από τον αριθμό των κυλίνδρων του κινητήρα. Σε γενικές τιμές οι τιμές είναι οι εξής
• 4κύλινδρος κινητήρας από 660 ευρώ
• 6κύλινδρος κινητήρας από 1.100 ευρώ
• 8κύλινδρος κινητήρας από 1.500 ευρώ
Όπως προείπαμε, η διακύμανση της τιμής, εξαρτάται από τον τύπο του κινητήρα του αυτοκινήτου (δηλαδή τη χωρητικότητά του και τον αριθμό των κυλίνδρων), αλλά και από τα περιφερειακά μέρη που θα επιλεχθούν, όπως είναι η ρεζέρβα (τύπος, χωρητικότητα κτλ.).
Για παράδειγμα, για τη μετατροπή ενός 4κύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων απαιτούνται λιγότερα χρήματα, σε σχέση με ένα μηχανικό σύνολο 3.000 κυβικών εκατοστών με έξι κυλίνδρους. Ο χρόνος ολοκλήρωσης της μετατροπής προσδιορίζεται περίπου στις 2 ημέρες, καθώς εκτός από τις εργασίες που πρέπει να πραγματοποιηθούν, κρίνεται αναγκαίο να γίνουν μια σειρά από δοκιμές που θα εγγυηθούν την απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος.
Χαμηλό το κόστος συντήρησης του συστήματος
Ένα ολοκληρωμένο σύστημα υγραεριοκίνησης αποτελείται από αρκετά εξαρτήματα τα οποία κατά βάση δεν απαιτούν τρομερή συντήρηση, παρά μερικά περιφερειακά κομμάτια όπως τα φίλτρα τα οποία δεν είναι ιδιαίτερα δαπανηρά, αλλά συμβάλουν στην εύρυθμη λειτουργία του συνόλου.
Τι περιλαμβάνει ένα τυπικό service;
Τα διαστήματα συντήρησης εξαρτώνται από τον τύπο του συστήματος που έχετε τοποθετήσει. Ο εκάστοτε κατασκευαστής ορίζει τα διαστήματα συντήρησης ανάμεσα στα 10.000, 15.000 και 20.000 χιλιόμετρα. Το πότε ακριβώς θα πάτε το αυτοκίνητό σας για service θα σας το πει ο εγκαταστάτης σας αναλόγως του kit που έχετε επιλέξει, ενώ αναγράφεται και στο book service το οποίο παραδίδεται στον ιδιοκτήτη του αυτοκινήτου έπειτα από την εγκατάσταση. Βέβαια, οι περισσότεροι εγκαταστάτες αναφέρουν στους πελάτες τους πως καλό θα ήταν στα πρώτα 1.000 χλμ. να πηγαίνουν ξανά στον εγκαταστάτη τους ώστε να γίνεται ένας (τυπικός) διαγνωστικός έλεγχος.
Ακόμη και μέσα στο χρόνο η απόσβεση
Με βάση τα υπάρχοντα δεδομένα, η μέση τιμή του υγραερίου διαμορφώνεται αυτή τη στιγμή στα 0,968 ευρώ ανά λίτρο και η τιμή της αμόλυβδης στα 1,646 ευρώ ανά λίτρο.
Τι σημαίνει όμως αυτό για κάποιον που προχωρά σε μετατροπή του αυτοκινήτου του; Ας πάρουμε για παράδειγμα ένα μέσο οδηγό που διανύει σε ετήσια βάση περίπου 15.000 χιλιόμετρα και το αυτοκίνητο του παρουσιάζει μέση κατανάλωση 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Επίσης, διευκρινίζουμε ότι, η συγκεκριμένη τιμή κατανάλωσης αυξάνεται κατά 15% περίπου στην περίπτωση του υγραερίου (δηλαδή διαμορφώνεται στα 9,2 λίτρα/100 χλμ.). Έτσι, για την κίνηση με υγραέριο, ο οδηγός του παραδείγματός μας θα χρειαστεί σε ετήσια βάση 1.336 ευρώ, τη ίδια στιγμή που το κόστος κίνησης με αμόλυβδη διαμορφώνεται στα 1.970 ευρώ.
Αρα, σε ετήσια βάση το όφελος διαμορφώνεται στα 640 ευρώ, κάτι που συνεπάγεται ότι η απόσβεση του κόστους της μετατροπής μπορεί να επιτευχθεί από τον πρώτο κιόλας χρόνο. Επίσης, τα οφέλη για τον καταναλωτή πολλαπλασιάζονται, όταν πραγματοποιεί αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα το χρόνο ή όταν έχουμε στην κατοχή μας ένα αυτοκίνητο με υψηλή κατανάλωση. Κάτι που πλέον είναι ξεκάθαρο από το αγοραστικό κοινό, το οποίο έχει αντιληφθεί πως η οικονομία που προκύπτει από τη χρήση υγραερίου είναι καταλυτική.
Το αυξημένο know how των επαγγελματιών αφήνει ευχαριστημένο το πελατειακό κοινό
Αυτό είναι κάτι άλλωστε που απέδειξε κι η μεγάλη έρευνα του auto Τρίτη, όπου το 93,7% των ερωτηθέντων «πίνει» νερό στο όνομα του LPG, επιβεβαιώνοντας τις αυξητικές τάσεις της αγοράς, μιας και ολοένα και περισσότεροι κάτοχοι ΙΧ αυτοκινήτων στρέφονται στη λύση της υγραεριοκίνησης, μιας και οι τιμές βενζίνης και πετρελαίου είναι υψηλές και επιβαρύνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό.