Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Eάν το όχημα βρεθεί χωρίς πιστοποιητικό ελέγχου ΚΤΕΟ από την Τροχαία, το προβλεπόμενο από τον νόμο πρόστιμο ανέρχεται σε 400 ευρώ (ΚΟΚ αρ. 86).

Eάν το όχημα βρεθεί χωρίς πιστοποιητικό ελέγχου ΚΤΕΟ από την Τροχαία, το προβλεπόμενο από τον νόμο πρόστιμο ανέρχεται σε 400 ευρώ (ΚΟΚ αρ. 86).

Το συγκεκριμένο ποσό προστίμου μειώνεται στα 50 ευρώ, εάν καταβληθεί εντός 10 ημερών.

Το συγκεκριμένο ποσό προστίμου μειώνεται στα 50 ευρώ, εάν καταβληθεί εντός 10 ημερών.

Υπάρχουν κάποια σημεία του αυτοκινήτου όπου η φθορά ή η κακή χρήση και συντήρηση δεν είναι εύκολο να ανιχνευθούν.

Υπάρχουν κάποια σημεία του αυτοκινήτου όπου η φθορά ή η κακή χρήση και συντήρηση δεν είναι εύκολο να ανιχνευθούν.

Πολλές φορές, κατά τη διάρκεια αναζήτησης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για αγορά, τυχαίνει να έχουμε αμφιβολίες για την πραγματική του κατάσταση.

Πολλές φορές, κατά τη διάρκεια αναζήτησης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για αγορά, τυχαίνει να έχουμε αμφιβολίες για την πραγματική του κατάσταση.

Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ καλύπτουν πλέον τις απαιτήσεις τεχνικού ελέγχου όλων των κατηγοριών οχημάτων.

Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ καλύπτουν πλέον τις απαιτήσεις τεχνικού ελέγχου όλων των κατηγοριών οχημάτων.

Πόσο κοστίζει ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ; Το κόστος ελέγχου κυμαίνεται από τα 45 έως και τα 50 ευρώ.

Πόσο κοστίζει ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ; Το κόστος ελέγχου κυμαίνεται από τα 45 έως και τα 50 ευρώ.

Έλεγχος ΚΤΕΟ: Προτεραιότητα η ασφάλεια σας και μετά η αποφυγή των προστίμων

Έλεγχος ΚΤΕΟ: Προτεραιότητα η ασφάλεια σας και μετά η αποφυγή των προστίμων

Παρόλο το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ υπηρεσιών, αλλά και της φιλικής εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πολίτες ο αριθμός των οχημάτων που δεν ελέγχονται είναι αρκετά υψηλός.

Παρόλο το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ υπηρεσιών, αλλά και της φιλικής εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πολίτες ο αριθμός των οχημάτων που δεν ελέγχονται είναι αρκετά υψηλός.

  • Eάν το όχημα βρεθεί χωρίς πιστοποιητικό ελέγχου ΚΤΕΟ από την Τροχαία, το προβλεπόμενο από τον νόμο πρόστιμο ανέρχεται σε 400 ευρώ (ΚΟΚ αρ. 86).
  • Το συγκεκριμένο ποσό προστίμου μειώνεται στα 50 ευρώ, εάν καταβληθεί εντός 10 ημερών.
  • Υπάρχουν κάποια σημεία του αυτοκινήτου όπου η φθορά ή η κακή χρήση και συντήρηση δεν είναι εύκολο να ανιχνευθούν.
  • Πολλές φορές, κατά τη διάρκεια αναζήτησης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για αγορά, τυχαίνει να έχουμε αμφιβολίες για την πραγματική του κατάσταση.
  • Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ καλύπτουν πλέον τις απαιτήσεις τεχνικού ελέγχου όλων των κατηγοριών οχημάτων.
  • Πόσο κοστίζει ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ; Το κόστος ελέγχου κυμαίνεται από τα 45 έως και τα 50 ευρώ.
  • Έλεγχος ΚΤΕΟ: Προτεραιότητα η ασφάλεια σας και μετά η αποφυγή των προστίμων
  • Παρόλο το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ υπηρεσιών, αλλά και της φιλικής εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πολίτες ο αριθμός των οχημάτων που δεν ελέγχονται είναι αρκετά υψηλός.

Έλεγχος ΚΤΕΟ: Προτεραιότητα η ασφάλεια σας και μετά η αποφυγή των προστίμων

12.881 Επισκέψεις στο άρθρο

Είναι γεγονός πως δεν μπορούμε να ζυγίζουμε όλα τα πράγματα στην ζωή μας με το χρήμα. Ειδικά ότι έχει να κάνει με την ασφάλεια μας. Για το λόγο αυτό λοιπόν ο έλεγχος του αυτοκινήτου από κάποιο ΚΤΕΟ, μπορεί να μας γλυτώσει από μια «στραβή» που μπορεί να προκύψει από μια βλάβη. Πέραν αυτού ο έγκαιρος έλεγχος μας εξοικονομεί και επιπλέον χρήματα, αφού δεν φορτωνόμαστε με ανεπιθύμητα πρόστιμα.

ILEP
SPECIAL ΡΕΚΤΙΦΙΕ

Είναι γεγονός πως η λειτουργία των ιδιωτικών ΚΤΕΟ έχουν αναβαθμιστεί τρομερά παρέχοντας στο κοινό υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. Πέρα από τους απαραίτητους όμως (βάση νομοθεσίας) τεχνικούς ελέγχους των οχημάτων, τα Ι.ΚΤΕΟ παρέχουν μια σειρά από επιπλέον υπηρεσίες.


Το συγκεκριμένο ποσό προστίμου μειώνεται στα 50 ευρώ, εάν καταβληθεί εντός 10 ημερών.

Το συγκεκριμένο ποσό προστίμου μειώνεται στα 50 ευρώ, εάν καταβληθεί εντός 10 ημερών.

Κοινοποίησέ το »

Ξεκινώντας από τα βασικά: Τι ελέγχεται στα ΚΤΕΟ

Έλεγχος ΚΤΕΟ: Προτεραιότητα η ασφάλεια σας και μετά η αποφυγή των προστίμων

Έλεγχος ΚΤΕΟ: Προτεραιότητα η ασφάλεια σας και μετά η αποφυγή των προστίμων

    Σε κάθε περιοδικό τεχνικό έλεγχο, οι τεχνικοί οφείλουν και πρέπει σύμφωνα με το νόμο 44800/123 του 1985 και τις τροποποιήσεις του 2003 και 2004 να ελέγχουν το σύνολο των μερών του αυτοκινήτου. Αυτό συνεπάγεται ότι, περιλαμβάνονται οι εξής τομείς: εκπομπές καυσαερίων, κινητήρας, κατάσταση αμαξώματος, υαλοπίνακες, φανάρια, πρόσθετα αξεσουάρ, ηλεκτρονικός εξοπλισμός, θάλαμος επιβατών, σύστημα διεύθυνσης, συστήματα αναρτήσεων, ζώνες ασφαλείας, κ.α. Σε γενικές γραμμές:
    1) Η πρώτη δουλειά του τεχνικού συνήθως αφορά στον απαραίτητο, εξωτερικό οπτικό έλεγχο του οχήματος για οξειδώσεις και χτυπήματα που αναδεικνύει και τη γενικότερη κατάσταση του αυτοκινήτου. Αμέσως μετά, ελέγχεται αν το αυτοκίνητο διαθέτει τρίγωνο, πυροσβεστήρα και φαρμακείο.
    2) Ακολουθεί ο έλεγχος των
    ελαστικών.
    3) Στο επόμενο βήμα, ελέγχεται οπτικά ο κινητήρας και ο αριθμός πλαισίου που φέρουν όλα τα αυτοκίνητα.
    4) Η μέτρηση των εκπεμπόμενων ρύπων είναι ένα από τα βασικά σημεία της διαδικασίας και αν απαιτείται, εκδίδεται
    Κάρτα Ελέγχου Καυσαερίων.
    5) Αμέσως μετά, ακολουθούν οι μετρήσεις των αμορτισέρ, η σύγκλιση ­και απόκλιση του διευθυντηρίου άξονα, το σύστημα αναρτήσεων, όπως και η απόδοση των φρένων και του χειρόφρενου. Τέλος, η σύγκλιση/ απόκλιση των τροχών μετριέται και στον πίσω άξονα.
    6) Μέτρηση των φώτων γίνεται.
    7) Έλεγχος του κάτω μέρους του αυτοκινήτου, με τη βοήθεια ειδικής ράμπας.

    Extra & χρήσιμες υπηρεσίες

    Υπάρχουν κάποια σημεία του αυτοκινήτου όπου η φθορά ή η κακή χρήση και συντήρηση δεν είναι εύκολο να ανιχνευθούν.

    Υπάρχουν κάποια σημεία του αυτοκινήτου όπου η φθορά ή η κακή χρήση και συντήρηση δεν είναι εύκολο να ανιχνευθούν.

    Πολλές φορές, κατά τη διάρκεια αναζήτησης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για αγορά, τυχαίνει να έχουμε αμφιβολίες για την πραγματική του κατάσταση.

    Πολλές φορές, κατά τη διάρκεια αναζήτησης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για αγορά, τυχαίνει να έχουμε αμφιβολίες για την πραγματική του κατάσταση.

    Για παράδειγμα, σε ένα αυτοκίνητο με «γυρισμένα» χιλιόμετρα στο κοντέρ, μπορεί να υπονοεί ότι έχει δεν έχει γίνει κάποιο μεγάλο γενικό service.

    Για παράδειγμα, σε ένα αυτοκίνητο με «γυρισμένα» χιλιόμετρα στο κοντέρ, μπορεί να υπονοεί ότι έχει δεν έχει γίνει κάποιο μεγάλο γενικό service.

    • Υπάρχουν κάποια σημεία του αυτοκινήτου όπου η φθορά ή η κακή χρήση και συντήρηση δεν είναι εύκολο να ανιχνευθούν.
    • Πολλές φορές, κατά τη διάρκεια αναζήτησης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για αγορά, τυχαίνει να έχουμε αμφιβολίες για την πραγματική του κατάσταση.
    • Για παράδειγμα, σε ένα αυτοκίνητο με «γυρισμένα» χιλιόμετρα στο κοντέρ, μπορεί να υπονοεί ότι έχει δεν έχει γίνει κάποιο μεγάλο γενικό service.

    Δώστε προσοχή!
    Υπάρχουν κάποια σημεία του αυτοκινήτου όπου η φθορά ή η κακή χρήση και συντήρηση δεν είναι εύκολο να ανιχνευθούν. Για παράδειγμα, σε ένα αυτοκίνητο με «γυρισμένα» χιλιόμετρα στο κοντέρ, μπορεί να υπονοεί ότι έχει δεν έχει γίνει κάποιο μεγάλο γενικό service. Αυτό σημαίνει ότι, οι ιμάντες μετάδοσης και χρονισμού είναι καταπονημένοι και ο κίνδυνος ζημιάς ελλοχεύει. Ο μηχανικός πρέπει να ανοίξει το καπάκι του κινητήρα για να έχει πιο πλήρη εικόνα. Η λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων είναι ακόμη ένα σημείο του αυτοκινήτου που κρατάει «κρυμμένα μυστικά». Επίσης, μια πρόσφατη βλάβη ίσως επισκευάστηκε με ιμιτασιόν ανταλλακτικά (π.χ. ο συμπιεστής του κλιματισμού). Αυτό σημαίνει ότι, η απόδοση βραχυπρόθεσμα ίσως να μην είναι αυτή που ορίζει ο κατασκευαστής.


    Έλεγχος μεταχειρισμένου
    Πολλές φορές, κατά τη διάρκεια αναζήτησης ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου για αγορά, τυχαίνει να έχουμε αμφιβολίες για την πραγματική του κατάσταση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η μοναδική λύση είναι η συμβολή εξειδικευμένου τεχνικού. Ωστόσο, αντί να επισκεφτείτε κάποιο συνεργείο εξουσιοδοτημένο ή μη, τώρα, σας δίνεται η δυνατότητα να ελέγξετε το αυτοκίνητο που πρόκειται να αγοράσετε σε κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Οι έλεγχοι που περνά το όχημα σε αυτές τις περιπτώσεις, είναι ακριβώς ίδιοι με εκείνους που προβλέπονται για τους περιοδικούς τεχνικούς ελέγχους (έλεγχος στα στοιχεία αυτοκινήτου, σύγκλιση-απόκλιση αξόνων, απόδοση φρένων κτλ.).

    Γρήγορα ναι, πρόχειρα όχι
    Ο εκούσιος έλεγχος στο
    ΙΚΤΕΟ δεν είναι ούτε χρονοβόρα ούτε ακριβή διαδικασία. Το κόστος είναι 35 ευρώ και αρκούν το πολύ 30 λεπτά της ώρας για να βγει ένα ασφαλές συμπέρασμα. Όταν κάποιος σκοπεύει να διαθέσει 5.000 ή 10.000 ευρώ για να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, το κόστος ελέγχου είναι αμελητέο, αφού μπορεί να γλιτώσει τον μελλοντικό ιδιοκτήτη από πολυέξοδους μπελάδες στο προσεχές μέλλον.
    Τα βασικά στάδια ελέγχου είναι επτά. Βέβαια, στο υπόμνημα εργασιών περιλαμβάνονται δεκάδες οπτικοί έλεγχοι οι οποίοι δεν αναφέρονται και δεν αναγράφονται πουθενά εφόσον δεν υπάρχουν ελλείψεις.
    Είναι όμως κωδικοποιημένα σημεία ελέγχου που κάνει ο τεχνικός σε όλα τα αυτοκίνητα, όπως π.χ. η κατάσταση ελαστικών, το πάχος πέλματος και η ημερομηνία παραγωγής τους, κατάσταση ζαντών, ζώνες ασφαλείας, η λειτουργία των φλας, η ύπαρξη ρεζέρβας και η κατάστασή της κ.α.

    Check πριν την αναχώρηση για ταξίδι
    Πλέον υπάρχει η δυνατότητα στα ΚΤΕΟ να πραγματοποιηθεί έλεγχος πριν από κάποιο μεγάλο ταξίδι που μπορεί να πραγματοποιήσετε, ώστε να κάνετε απροβλημάτιστα όσα χιλιόμετρα επιθυμείτε. Έτσι, πριν την αναχώρηση σας για τον αγαπημένο σας προορισμό, μπορείτε να πραγματοποιήσετε ένα πλήρη ή μερικό έλεγχο στα σημεία που θέλετε, σε κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ, στην περίπτωση που δεν επιθυμείτε να επισκεφτείτε κάποιο συνεργείο. 
    Με αυτόν τον τρόπο, ελαχιστοποιείτε τυχόν κινδύνους, ενώ έχετε το κεφάλι σας ήσυχο ότι η οικογένεια ταξιδεύει με ασφάλεια. 

    Έλεγχος εργασιών συνεργείου
    Αν έχουν προηγηθεί εργασίες συντήρησης-επισκευής του αυτοκινήτου σας σε κάποιο συνεργείο, μπορείτε να ελέγξετε την αποτελεσματικότητα τους επισκεπτόμενοι κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ. Ο έλεγχος μπορεί να αφορά στην τοποθέτηση νέων αναρτήσεων, στην επισκευή των φρένων κτλ. 

    Ιδιωτικό ΚΤΕΟ Car Control ΑΕΕ

    Σε κάθε περιοδικό τεχνικό έλεγχο, οι τεχνικοί οφείλουν και πρέπει σύμφωνα με το νόμο 44800/123 του 1985 και τις τροποποιήσεις του 2003 και 2004 να ελέγχουν το σύνολο των μερών του αυτοκινήτου.

    Σε κάθε περιοδικό τεχνικό έλεγχο, οι τεχνικοί οφείλουν και πρέπει σύμφωνα με το νόμο 44800/123 του 1985 και τις τροποποιήσεις του 2003 και 2004 να ελέγχουν το σύνολο των μερών του αυτοκινήτου.

      Το 2004 άρχισε η λειτουργία των Ιδιωτικών ΚΤΕΟ. Σιγά, σιγά στην αρχή αλλά με ταχύ βήμα στην συνέχεια, αντικατέστησαν γρήγορα τα Δημόσια ΚΤΕΟ στην συνείδηση του κοινού. Το Ι.ΚΤΕΟ Car Control ξεκίνησε την δραστηριότητά του το 2008, παρέχοντας κορυφαίες υπηρεσίες στον τομέα του τεχνικού ελέγχου των οχημάτων. Με σύγχρονο τεχνικό εξοπλισμό, σύμφωνα με τις προδιαγραφές ISO 17020, που πιστοποιείται για την αξιοπιστία του τουλάχιστον μια φορά κάθε χρόνο, το Car Control I.KTEO διενεργεί τεχνικούς ελέγχους σε κάθε είδους όχημα μέχρι 3,5t και από το 2013 και σε δίκυκλα.
      Οι άριστα εκπαιδευμένοι τεχνικοί του, όλοι μηχανολόγοι μηχανικοί ανωτάτης εκπαίδευσης, είναι πιστοποιημένοι από το Υπουργείο Μεταφορών για την διενέργεια τεχνικών ελέγχων, τόσο στα αυτοκίνητα, όσο και στις μοτοσυκλέτες και επιμορφώνονται συνεχώς σε κάθε είδους εξέλιξη που προκύπτει, είτε αυτό λέγεται τρόπος εξέτασης των βασικών λειτουργιών του οχήματος (ευθυγράμμιση, όρια μέτρησης καυσαερίων, όρια σκόπευσης φωτιστικών σωμάτων), είτε, πιο πρόσφατα, για την κίνηση με Υγραέριο (LNG) και την κίνηση με Φυσικό Αέριο (CNG).
      Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον οδηγό και συνέπεια στα όσα ορίζει ο νόμος, οι τεχνικοί του Car Control I.KTEO, θα ελέγξουν με προσοχή το όχημά σου. Κι αν το θέλεις, θα αφήσεις και το τηλέφωνό σου για να σε ειδοποιήσουν όταν έρθει η ώρα να περάσεις ΚΤΕΟ ξανά, μην τυχόν και το ξεχάσεις, γιατί τα πρόστιμα είναι τσουχτερά. Έτσι, είτε έχεις μηχανάκι, είτε αυτοκίνητο (φορτηγό, επιβατικό ή ταξί), μπαίνεις στην ιστοσελίδα του (www.carcontrol.gr), ενημερώνεσαι για το πότε περνάς ΚΤΕΟ, ποια έγγραφα χρειάζεσαι, τι είδους έλεγχοι θα γίνουν στο όχημά σου και στο τέλος κλείνεις online το ραντεβού σου και είσαι έτοιμος. Αλλιώς τηλεφωνείς στο 10200 και το τηλεφωνικό κέντρο σου λύνει κάθε απορία.
      Αλλωστε, το Car Control I.KTEO είναι εκεί, με διευρυμένο ωράριο λειτουργίας, ακριβώς για την δική σου εξυπηρέτηση. Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 07.00 το πρωί, έως τις 09.00 το βράδυ και το Σάββατο, από τις 07.00 το πρωί έως τις 05.00 το απόγευμα.

      Για την προστασία του κοινού

      Πόσο κοστίζει ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ;
Το κόστος ελέγχου κυμαίνεται από τα 45 έως και τα 50 ευρώ.

      Πόσο κοστίζει ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ; Το κόστος ελέγχου κυμαίνεται από τα 45 έως και τα 50 ευρώ.

      Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ καλύπτουν πλέον τις απαιτήσεις τεχνικού ελέγχου όλων των κατηγοριών οχημάτων.

      Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ καλύπτουν πλέον τις απαιτήσεις τεχνικού ελέγχου όλων των κατηγοριών οχημάτων.

      Παρόλο το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ υπηρεσιών, αλλά και της φιλικής εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πολίτες ο αριθμός των οχημάτων που δεν ελέγχονται είναι αρκετά υψηλός.

      Παρόλο το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ υπηρεσιών, αλλά και της φιλικής εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πολίτες ο αριθμός των οχημάτων που δεν ελέγχονται είναι αρκετά υψηλός.

      • Πόσο κοστίζει ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ;
Το κόστος ελέγχου κυμαίνεται από τα 45 έως και τα 50 ευρώ.
      • Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ καλύπτουν πλέον τις απαιτήσεις τεχνικού ελέγχου όλων των κατηγοριών οχημάτων.
      • Παρόλο το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ υπηρεσιών, αλλά και της φιλικής εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πολίτες ο αριθμός των οχημάτων που δεν ελέγχονται είναι αρκετά υψηλός.

      Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ καλύπτουν πλέον τις απαιτήσεις τεχνικού ελέγχου όλων των κατηγοριών οχημάτων, δηλαδή ελέγχονται σε αυτά εκτός από τα ελαφρά οχήματα με μεικτό βάρος έως 3,5 τόνων, βαρέα οχήματα (φορτηγά και λεωφορεία), αλλά και μοτοσυκλέτες. Παρόλο το υψηλό επίπεδο των παρεχόμενων από τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ υπηρεσιών, αλλά και της φιλικής εξυπηρέτησης που παρέχουν στους πολίτες ο αριθμός των οχημάτων που δεν ελέγχονται είναι αρκετά υψηλός. Αυτό επιβεβαιώνεται και από την πρόσφατη αυξημένη προσέλευση εκπρόθεσμων οχημάτων στα ΚΤΕΟ πανελλαδικά υπό την απειλή της ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων και της επιβολής προστίμων.
      Σε συνεργασία με τους αρμόδιους φορείς αναζητούνται δράσεις το ποσοστό της αποχής να περιοριστεί και να εφαρμοστεί η κείμενη νομοθεσία. Από την πλευρά τους τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ έχουν υποβάλλει πληθώρα προτάσεων προς τους αρμόδιους φορείς για τον περιορισμό του ποσοστού αποχής και την βελτίωση κατΆ επέκταση της οδικής ασφάλειας.
      Ωστόσο, ο ρόλος των ιδιωτικών ΚΤΕΟ δεν είναι να θέτει τα οχήματα εκτός κυκλοφορίας αλλά να επισημαίνει τις ελλείψεις τους στον οδηγό ενθαρρύνοντας τον να τις επισκευάσει , ενισχύοντας άμεσα με τον τρόπο αυτό την οδική του ασφάλεια. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο σκοπός του τεχνικού ελέγχου, παρότι υποχρεωτικός από τον νόμο, αφορά την κατάσταση του οχήματος με το οποίο ο κάθε πολίτης και η οικογένεια του κυκλοφορούν στον δρόμο. Αφορά δηλαδή πρωτίστως τον πολίτη και την ασφάλεια του.

      Κοινοποίησέ το »