Στοπ στα προβλήματα σε κλειδαριές, καπό και πόρτες!
7.128 Επισκέψεις στο άρθρο
Δες τώρα πως η χρήση γράσου λύνει τα προβλήματα λίπανσης σε κλειδαριές, ομφαλούς και μοχλό ανοίγματος του καπό!
Οι ακραίες θερμοκρασίες προκαλούν προβλήματα στις κλειδαριές!
Ένα από πιο συχνά φαινόμενα που παρουσιάζεται σε ένα παλαιό ή μη αυτοκίνητο είναι το κόλλημα των κλειδαριών στις πόρτες του. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, που έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να κλειδώσουν ή ξεκλειδώσουν οι πόρτες, άλλες φορές λόγω χαμηλών θερμοκρασιών και άλλες λόγω υψηλών. Χρησιμοποιώντας τακτικά γράσο, αυτό και άλλα προβλήματα λύνονται.
Γράσαρε συχνά την κλειδαριά για να μη «κάψεις» το μηχανισμό κλειδώματος!
Πλέον, τα περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν ηλεκτρικές κλειδαριές, οι οποίες λειτουργούν με τηλεχειρισμό. Σε περίπτωση που η κλειδαριά της πόρτας έχει κολλήσει, το ηλεκτρικό μοτέρ, που είναι υπεύθυνο για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα, βρίσκει αντίσταση, με αποτέλεσμα να «ζορίζεται» και στο τέλος να καίγεται, έχοντας το ανάλογο κόστος.
Μην αγνοείς το σημείο ασφάλισης της κάθε πόρτας!
Κάθε κατασκευαστής τοποθετεί σε αυτό το σημείο στερεό γράσο, το οποίο με την πολυκαιρία αλλά και τις υψηλές θερμοκρασίες λιώνει. Έτσι, καλό είναι να ψεκάσουμε και εκεί μία μικρή ποσότητα. Το ίδιο ισχύει και για το ανάλογο σημείο της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Γράσαρε και τον ομφαλό σηκώνοντας το κάλυμμα με την άκρη του κλειδιού!
Ο ομφαλός είναι το σημείο όπου εισχωρεί το κλειδί. Επειδή όμως στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει ένα μικρό μεταλλικό κάλυμμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την άκρη του κλειδιού, ώστε να το ανοίξουμε και να εισχωρήσει το σπρέι λίπανσης.
Αν αμελήσεις το καπό, θα σταματήσει να ανοίγει!
Όταν σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει λιπαντικό μέσο, τότε οι μεγαλύτερες δυνάμεις ασκούνται στην ντίζα, η οποία συνδέεται με το μοχλό ανοίγματος του καπό στην καμπίνα, με αποτέλεσμα να κόβεται. Μία μικρή ποσότητα λιπαντικού σπρέι θα το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.
Ένα από πιο συχνά φαινόμενα που παρουσιάζεται σε ένα παλαιό ή μη αυτοκίνητο είναι το κόλλημα των κλειδαριών στις πόρτες του. Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες είναι η θερμοκρασία του περιβάλλοντος, που έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορούν να κλειδώσουν ή ξεκλειδώσουν οι πόρτες, άλλες φορές λόγω χαμηλών θερμοκρασιών και άλλες λόγω υψηλών. Χρησιμοποιώντας τακτικά γράσο, αυτό και άλλα προβλήματα λύνονται.
Γράσαρε συχνά την κλειδαριά για να μη «κάψεις» το μηχανισμό κλειδώματος!
Πλέον, τα περισσότερα αυτοκίνητα διαθέτουν ηλεκτρικές κλειδαριές, οι οποίες λειτουργούν με τηλεχειρισμό. Σε περίπτωση που η κλειδαριά της πόρτας έχει κολλήσει, το ηλεκτρικό μοτέρ, που είναι υπεύθυνο για το κλείδωμα και το ξεκλείδωμα, βρίσκει αντίσταση, με αποτέλεσμα να «ζορίζεται» και στο τέλος να καίγεται, έχοντας το ανάλογο κόστος.
Μην αγνοείς το σημείο ασφάλισης της κάθε πόρτας!
Κάθε κατασκευαστής τοποθετεί σε αυτό το σημείο στερεό γράσο, το οποίο με την πολυκαιρία αλλά και τις υψηλές θερμοκρασίες λιώνει. Έτσι, καλό είναι να ψεκάσουμε και εκεί μία μικρή ποσότητα. Το ίδιο ισχύει και για το ανάλογο σημείο της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Γράσαρε και τον ομφαλό σηκώνοντας το κάλυμμα με την άκρη του κλειδιού!
Ο ομφαλός είναι το σημείο όπου εισχωρεί το κλειδί. Επειδή όμως στα περισσότερα αυτοκίνητα υπάρχει ένα μικρό μεταλλικό κάλυμμα, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την άκρη του κλειδιού, ώστε να το ανοίξουμε και να εισχωρήσει το σπρέι λίπανσης.
Αν αμελήσεις το καπό, θα σταματήσει να ανοίγει!
Όταν σε αυτό το σημείο δεν υπάρχει λιπαντικό μέσο, τότε οι μεγαλύτερες δυνάμεις ασκούνται στην ντίζα, η οποία συνδέεται με το μοχλό ανοίγματος του καπό στην καμπίνα, με αποτέλεσμα να κόβεται. Μία μικρή ποσότητα λιπαντικού σπρέι θα το επαναφέρει στην αρχική του κατάσταση.