Συνειδητοποιημένες επιλογές |
Αξιόπιστα, πολιτισμένα μηχανικά σύνολα που δίνουν έμφαση στην ροπή |
|
|
Αμφότερα τα μοντέλα της δοκιμής εφοδιάζονται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες πετρελαίου χωρητικότητας 2,5 λίτρων. Στην περίπτωση του Mazda B2500 το μηχανικό σύνολο των 2.499 κ.εκ. αποτελεί την ισχυρότερη έκδοση με την οποία το μοντέλο είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά καθώς αποδίδει ισχύ 109 ίππων (διατίθεται και με ισχύ 84 ίππων). Στη πράξη διακρίνεται από την πολύ απόκρισή του από το χαμηλό φάσμα των στροφών και τα μεγάλα αποθέματα ροπής (226 Nm/ 2.000 σ.α.λ.). Τα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου παραμένουν χαμηλά ακόμα και στις υψηλές στροφές ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως καλύπτει τις προδιαγραφές τις Κοινοτικής Οδηγίας Euro III. Ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται με πεντάρι κιβώτιο ταχυτήτων, που στην πράξη έχει καλή αίσθηση (βέβαια δείχνει την “αποστροφή” του στις γρήγορες αλλαγές).
Πιο ισχυρό είναι το μηχανικό σύνολο των 2.477 κ.εκ. που κινεί το Mitsubishi L200 καθώς η μέγιστη τιμής της ισχύος του ανέρχεται στους 115 ίππους. Μάλιστα με τη βοήθεια ενός ειδικού κιτ βελτίωσης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία η μέγιστη ισχύς του μηχανικού συνόλου "εκτοξεύεται" στους 134 ίππους προκαλώντας και τον ομοεθνή ανταγωνισμό (βλέπε Nissan King Kab). Σε κάθε περίπτωση η ροπή διατηρείται στα 240 Nm και είναι διαθέσιμη από το χαμηλό φάσμα στροφών (2.000 σ.α.λ.). Η συνεργασία του με το μηχανικό κιβώτιο των πέντε σχέσεων είναι πολύ καλή, ωστόσο παρά το γεγονός ότι προσφέρει καλύτερες επιδόσεις απ' ό,τι ο αντίστοιχος κινητήρας του Mazda B2500 εμφανίζει μια ελαφρά υστέρηση στο πάτημα του γκαζιού σε σχέση με το μηχανικό σύνολο της Mazda. Και στα δύο αυτοκίνητα η κατανάλωση κυμαίνεται σε άκρως λογικά επίπεδα κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο στον επαγγελματία που διανύει αρκετά χιλιόμετρα κάθε μήνα. Επίσης χαρακτηριστικός είναι ο ήχος των δύο κινητήρων όταν μπαίνει σε λειτουργία το τούρμπο.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mazda B2500 vs Mitsubishi L200
|
|
|
|
|
|