|
"Μετά από 5 χρόνια εξέλιξης, είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι, το νέο Sprinter θα επαναπροσδιορίσει την κατηγορία και θα θέσει νέα και υψηλότερα στάνταρ". Αυτά ήταν τα λόγια του Georg Weiberg, υπεύθυνου σχεδιασμού κατά την πρώτη επίσημη παρουσίαση του Sprinter στο VCT (Van Technology Center), στις εγκαταστάσεις της DaimlerChrysler στη Στουτγάρδη. Εμείς παραβρεθήκαμε στην εν λόγω παρουσίαση και δεν έχουμε λόγο να αμφιβάλλουμε για αυτό. Σε μια προσπάθεια να μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας και, προσπαθώντας να σταχυολογήσουμε τα κυριότερα σημεία, θα μπορούσαμε να πούμε τα εξής: Δυναμικές αναλογίες, εντυπωσιακή λειτουργικότητα, άνεση, πληθώρα εκδόσεων, πλούσιος βασικός εξοπλισμός, υψηλά επίπεδα εργονομίας, πιο ισχυροί και πιο “καθαροί” κινητήρες είναι μόνο μερικές από τις καινοτομίες του γερμανικού μοντέλου. Εξωτερικά, το νέο Sprinter παρουσιάζεται δυναμικό και κομψό συνάμα, με κύρια χαρακτηριστικά τη νέα μάσκα, τα νέα και ιδιαίτερα καλαίσθητα φωτιστικά σώματα και τους καθρέφτες, με τα ενσωματωμένα φλας στο κάτω μέρος τους. Η ίδια κομψή εικόνα συνεχίζεται και στο πλάι, προτού καταλήξουμε στο πίσω τμήμα, το οποίο είναι ιδιαίτερα ελκυστικό, με νέα φωτιστικά σώματα και με το μεγάλο σήμα της εταιρείας να δεσπόζει μεταξύ των δύο θυρών, σε περίοπτη θέση φυσικά. Το πακέτο εξοπλισμού του Sprinter, σε θέματα άνεσης και ασφάλειας, είναι σε υψηλό επίπεδο, καθώς στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, αερόσακος οδηγού, Adaptive ESP, φωτιστικά σώματα αλογόνου, ζώνες ασφαλείας τριών σημείων για όλους τους επιβάτες, ρυθμιζόμενα προσκέφαλα, ηλεκτρικά παράθυρα κ.λ.π., ενώ ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει αερόσακο συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους, το σύστημα Keyless Entry and Slide, δηλ. χρήση των θυρών χωρίς κλειδί κ.α.
Κινητήρας
Η γκάμα των κινητήρων, με τους οποίους θα διατίθεται το νέο Sprinter, είναι αρκετά μεγάλη, στο επίκεντρο βέβαια βρίσκεται η νέα γενιά 4κύλινδρων πετρελαιοκινητήρων OM 646 DE 22LA, χωρητικότητας 2.148 κ.εκ., σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις (88, 109, 129 και 184 ίππων), με πολύ καλύτερη ροπή από πριν, τεχνολογίας Euro 4 και με φίλτρο σωματιδίων καπνού. Διαθέσιμος είναι επίσης ένας κινητήρας βενζίνης V6, απόδοσης 258 ίππων. Οι πετρελαιοκινητήρες συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 5 σχέσεων κατ' επιλογήν.
|
|
|
Καλαίσθητο πίσω τμήμα, με δυναμικές γραμμές και το σήμα της εταιρείας να δεσπόζει σε περίοπτη θέση.
|
|
Παραγωγή στη Γερμανία
Το νέο Sprinter παράγεται εξ' ολοκλήρου στη Γερμανία. Πιο συγκεκριμένα, στο Dusseldorf γίνεται η κατασκευή των κλειστών εκδόσεων (Van, Kombi), ενώ στο Ludwigsfelde κατασκευάζονται τα σασί και οι καρότσες.
|
|
|