Fiat Doblo Cargo 1,4 Maxi |
Ανανέωση ουσίας |
|
|
Το vanette της Fiat είναι σταθερό στο δρόμο, με ικανοποιητικά επίπεδα ανέσεων. |
|
Η νέα γενιά του Doblo Cargo εμφανίζει πολλές επιμέρους αναβαθμίσεις, όπως στη σχεδίαση και στα μηχανικά μέρη, ενώ απέκτησε έκδοση με μεγαλύτερο μεταξόνιο (Maxi), αλλαγές, οι οποίες συνολικά καθιστούν το vanette της Fiat πιο σύγχρονο και περισσότερο ανταγωνιστικό.
|
|
|
|
Εξωτερικά, οι περισσότερες αλλαγές αφορούν στο νέας σχεδίασης εμπρόσθιο τμήμα του αμαξώματος, ενώ ένα μικρό "φρεσκάρισμα" έγινε στο πλάι (εμπρός φτερά και στην πλαστική προστατευτική επένδυση), αλλά και πίσω, στα φωτιστικά σώματα και στον προφυλακτήρα.
|
Μετά από 5 περίπου χρόνια από την παρουσίαση της πρώτης γενιάς του Doblo Cargo και με περισσότερες από 310.000 πωλήσεις στην Ευρώπη, έκανε την εμφάνισή του το ανανεωμένο μοντέλο, το οποίο πριν από λίγο καιρό λανσαρίστηκε στην Ελλάδα. Οι αλλαγές που φέρει το vanette της Fiat είναι πολλές και αφορούν στη σχεδίαση, στα μηχανικά μέρη, νέες εκδόσεις και βελτιώσεις σε επιμέρους μηχανικά τμήματα.
Εξωτερικά, οι διαφορές σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο είναι άμεσα ορατές, κυρίως στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος, που είναι εντελώς νέο. Την πιο ελκυστική και σύγχρονη εικόνα συνθέτουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα με το διάφανο κάλυμμα, ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας και η παραλληλόγραμμη μάσκα. Μικρές αλλαγές υπάρχουν στο πλάι και πίσω, όπως είναι τα διαφορετικής σχεδίασης εμπρός φτερά, οι πλατύτερες πλαστικές προστατευτικές επενδύσεις, ο πίσω προφυλακτήρας και τα φανάρια. Το Maxi, σε σχέση με την έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο, ξεχωρίζει από το μεγαλύτερο μήκος του αμαξώματος (κατά 380 χλστ). Αλλαγές συναντώνται και στο εσωτερικό, ενώ ο κινητήρας βενζίνης των 1,4 λτ. αντικατέστησε τα μηχανικά σύνολα των 1,2 και 1,6 λτ. Όσον αφορά στην τιμή της βασικής έκδοσης 1,4, ανέρχεται στα 11.950 ευρώ (11.390 και 12.500 ευρώ είχαν το 1,2 και 1,6 αντίστοιχα), με αρκετά στοιχεία άνεσης και ασφάλειας, ενώ το Maxi "ξεκινάει" από τα 13.000 ευρώ.
Οι εκδόσεις του Doblo Cargo To vanette της Fiat, εκτός από το μοντέλο της δοκιμής με το μακρύ μεταξόνιο, είναι διαθέσιμο με πιο κοντό (2.583 χλστ. έναντι 2.963 χλστ. στο Maxi), στο οποίο ο χώρος φόρτωσης είναι 3,2 κ.μ. Επίσης, με το κανονικό μεταξόνιο διατίθεται και με υπερυψωμένη οροφή με χώρο φόρτωσης 3,8 κ.μ. Όλες οι εκδόσεις προσφέρονται με τους κινητήρες multijet 1,3 λτ. (75 PS) και 1,9 λτ. (105 PS), καθώς και με το μηχανικό σύνολο βενζίνης 1,4 λτ. (77 PS).
|
|
|
|
|