|
Στο νέας γενιάς Ranger διατηρήθηκαν τα "τυπικά" χαρακτηριστικά όσον αφορά στη δομή του πλαισίου και των αναρτήσεων, ωστόσο οι επιμέρους βελτιώσεις που έχουν γίνει, το έχουν κάνει πιο άνετο και πιο "πολιτισμένο" γενικότερα, παρ' όλη τη σημαντική αύξηση της ισχύος. Πιο συγκεκριμένα, στο στιβαρό και αξιόπιστο στη σκληρή χρήση πλαίσιο τύπου σκάλας, βασίζονται οι αναρτήσεις, τα μηχανικά μέρη και το αμάξωμα. Στην εμπρός ανάρτηση τα αμορτισέρ έχουν μεγαλύτερη διάμετρο, ενώ πίσω τα φύλλα σούστας έχουν πιο μεγάλο μήκος. Στο δρόμο, οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα τις λιγότερες αναπηδήσεις από τον πίσω κυρίως άξονα, όταν δεν υπάρχει φορτίο, ενώ μικρότερες είναι και οι κλίσεις του αμαξώματος, ειδικά σε κλειστές στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, το πίσω μπλοκέ διαφορικό μειώνει αισθητά το σπινάρισμα του εσωτερικού τροχού, γεγονός το οποίο συμβάλλει στη διατήρηση της πορείας του νέου Ranger, ακόμα και όταν οδηγείται σε σβέλτους ρυθμούς σε μια ορεινή διαδρομή. Στα "συν" περιλαμβάνεται και η αίσθηση και αμεσότητα του τιμονιού, αλλά παρ' όλη τη βελτίωση του συστήματος πέδησης, το ABS είναι περισσότερο "ευαίσθητο" από ό,τι θα έπρεπε και το πεντάλ του φρένου προσφέρει μέτρια αίσθηση, ειδικά σε μία απότομη επιβράδυνση. Στον ανοιχτό δρόμο, ο οδηγός και οι επιβάτες θα εκτιμήσουν την αρκετά καλή ποιότητα κύλισης και τη χαμηλή ένταση του θορύβου, που παράγει ο κινητήρας.
|
Τετρακίνηση |
|
Για τη μετάδοση της κίνησης από τους πίσω τροχούς (2H) και στους τέσσερις (4H), το αυτοκίνητο θα πρέπει να ακινητοποιηθεί, ενώ η αλλαγή από 4x4 σε 4x2 μπορεί να γίνει εν κινήσει, ανεξαρτήτως της ταχύτητας του οχήματος. Η αποσύμπλεξη των εμπρός τροχών δε γίνεται αυτόματα, αλλά με το πάτημα του διακόπτη RFW (Remote Free Wheel), ο οποίος βρίσκεται στο ταμπλό, αριστερά από τον οδηγό. Για πιο "απαιτητικές" συνθήκες υπάρχει η επιλογή των κοντών σχέσεων μετάδοσης (4L).
|
|
|
|
Η σταθερότητα που εμφανίζει στην ευθεία το νέο pick up της Ford είναι πολύ καλή, ενώ και στις στροφές παρουσιάζει ουδέτερες αντιδράσεις ακόμα και σε σβέλτους ριθμούς γεγονός που αποδίδεται και στην ύπαρξη του πίσω διαφορικού ελεγχόμενης ολίσθησης.
|
|
|