Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Δοκιμή

Διάφορα
Mitsubishi Fuso Canter 3S13
“Καθαρότερες” μεταφορές
Διαβάστηκε από 2915 αναγνώστες
Το Canter με το κοντό μεταξόνιο είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και εύκολο στην οδήγηση σε κάθε διαδρομή.
Το μικρό φορτηγό της Mitsubishi Fuso, το Canter, στη βασική έκδοση αμαξώματος, με το νέο Euro 4 κινητήρα των 125 ίππων, προσφέρεται για άνετες και σβέλτες μεταφορές εντός και εκτός πόλεως.
Το τελευταίας γενιάς Mitsubishi Fuso Canter, το οποίο έκανε την παρουσία του στην Ελλάδα πριν από ένα χρόνο περίπου, είναι πλέον διαθέσιμο με τους πιο "καθαρούς" κινητήρες προδιαγραφών Euro 4. Εμείς οδηγήσαμε την έκδοση των 3,5 τόνων, με το κοντό μεταξόνιο (με υπερκατασκευή βυτίου) και τον κινητήρα των 125 ίππων, τόσο σε αστικό περιβάλλον όσο και εκτός πόλεως, σε επαρχιακή διαδρομή με στροφές αλλά και στην εθνική οδό. Σε κάθε περίπτωση, το Canter μας άφησε θετικές εντυπώσεις, καθώς στην πόλη εκτιμάται η πολύ καλή ορατότητα και η ευελιξία, ενώ εκτός του "κλεινόν" άστυ, το μικρό φορτηγό ταξιδεύει άνετα, ακόμα και σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα. Ο οδηγός εξοικειώνεται γρήγορα με τα επιμέρους χειριστήρια της καμπίνας, ενώ θα εκτιμήσει ιδιαίτερα τη θέση του επιλογέα των ταχυτήτων. Σε επίπεδο χώρων της στάνταρ καμπίνας, τρία άτομα δεν έχουν ιδιαίτερες ανέσεις, όσον αφορά κυρίως στο μεσαίο επιβάτη. Ωστόσο, για τους επαγγελματίες που αναζητούν περισσότερους χώρους, υπάρχει η επιλογή της ευρύχωρης καμπίνας.
Μας άρεσε
Απόδοση κινητήρα, "κόψιμο" τιμονιού, σταθερότητα στο δρόμο, ευελιξία, λειτουργικότητα καμπίνας.
Θα θέλαμε
Πιο "μαλακό" επιλογέα ταχυτήτων στις αλλαγές
Ελαστικός και "ροπάτος" κινητήρας
Το Euro 4 μηχανικό σύνολο των 3,0 λτ., ισχύος 125 ίππων, έχει ίδια απόδοση με του προγενέστερου (Euro 3), με τη διαφορά ότι η ροπή των 294 Nm αποδίδεται 1.000 σ.α.λ. χαμηλότερα (1.700 από 1.800 σ.α.λ.). Η τεχνολογία του εν λόγω κινητήρα είναι σύγχρονη, καθώς διαθέτει άμεσο ψεκασμό, κοινή γραμμή τροφοδοσίας, υπερτροφοδότη μεταβλητής γεωμετρίας και εναλλάκτη θερμότητας. Στην πράξη, η κινητήρια αυτή μονάδα παρουσιάζει πολύ καλή ελαστικότητα και τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη χρειάζεται να κάνει συχνές αλλαγές ταχυτήτων. Παράλληλα, φτάνει με ευκολία την κόκκινη περιοχή του στροφόμετρου (3.500 σ.α.λ. περίπου), όπου διατηρεί με ευκολία στην εθνική οδό την τελική του ταχύτητα, χωρίς ο θόρυβος που παράγει να ενοχλεί ιδιαίτερα τους επιβάτες.
Το Canter με το κοντό μεταξόνιο είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και εύκολο στην οδήγηση σε κάθε διαδρομή.

Εκδόσεις
Το ελαφρύ φορτηγό της Mitsubishi Fuso είναι διαθέσιμο σε τέσσερις τύπους καμπίνας, τη μονή/διπλή στάνταρ και τη μονή/διπλή ευρύχωρη. Το Canter προσφέρεται σε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5, 5,5, 6,5, και 7,5 τόνων και με 7 μεταξόνια (2.500, 2.750, 2.950, 3.350, 3.850, 4.200 και 4.470 χλστ.). Για την κίνησή του υπάρχουν τα μηχανικά σύνολα των 3,0 λτ., ισχύος 110, 125 και 145 ίππων και το μοτέρ των 5,0 λτ., απόδοσης 180 ίππων.