|
Το μηχανικό σύνολο PACCAR MX των 12,9 λίτρων αποδίδει ισχύ από 360-510 ίππους (460 στην περίπτωση του οχήματος της παρουσίασης), ενώ παράλληλα καλύπτει τις προδιαγραφές της Euro 5. Η μέγιστη τιμή της ροπής του εν λόγω 6κύλινδρου, σε σειρά, κινητήρα κυμαίνεται από τα 1.775-2.500 Nm (2.000 Nm στις 1.000-1.410 σ.α.λ. για το όχημα της παρουσίασης).
Σε ό,τι αφορά στα χαρακτηριστικά του, αξίζει να σημειώσουμε την πολύ μεγάλη αξιοπιστία του, ενώ προκειμένου να μειωθούν στα επιθυμητά όρια οι εκπομπές ρύπων, κάνει χρήση της τεχνολογίας SCR (Selective Catalytic Reduction), που επιβάλλει τη χρήση διαλύματος ουρίας (AdBlue).
Το όχημα εφοδιάζεται με ένα μηχανικό κιβώτιο 16 σχέσεων και σύστημα υποβοήθησης "Servo-shift", που αποτελεί μια σημαντική βοήθεια για τον οδηγό, καθώς του επιτρέπει να εκμεταλλευτεί απόλυτα τις αναμφισβήτητα μεγάλες δυνατότητες του εν λόγω κινητήρα.
Η αλουμινένια δεξαμενή καυσίμου είναι χωρητικότητας 340 λίτρων, ενώ η δεξαμενή AdBlue είναι κατασκευασμένη από πλαστικό για περαιτέρω μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος.
|
|
|
H αλουμινένια δεξαμενή καυσίμου είναι χωρητικότητας 340 λίτρων.
|
|
Η μεγάλη απόσταση της πλαστικής δεξαμενής του AdBlue από το
έδαφος δεν επιτρέπει το
"τραυματισμό" της κατά την κίνηση σε εκτός δρόμου διαδρομές.
|
|
|