|
Η νέα γενιά του Eurocargo εξακολουθεί να βασίζεται στους αξιόπιστους και οικονομικούς -αναφορικά με τις απαιτήσεις τους σε καύσιμο- κινητήρες Tector.
Τα υπερτροφοδοτούμενα αυτά μηχανικά σύνολα είναι χωρητικότητας 3,9 λτ. (4κύλινδρος) και 5,9 λτ. (6κύλινδρος), με σύστημα τροφοδοσίας Common-Rail και πληρούν τις προδιαγραφές των Κοινοτικών Οδηγιών Euro 4&5, χάρη στην τεχνολογία επεξεργασίας καυσίμου SCR (Selective Catalytic Reduction), που προβλέπει τη χρήση διαλύματος ουρίας (AdBlue) για την επεξεργασία των καυσαερίων.
Ο Tector 4 είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 140, 160 και 182 ίππων με μέγιστη ροπή 465, 535 και 610 Nm αντίστοιχα, ενώ ο Tector 6 προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 217, 251, 279 και 299 ίππων και ροπή 680, 850, 950 και 1.050 Nm, αντίστοιχα.
Οι προαναφερθέντες κινητήρες συνεργάζονται (ανάλογα με την έκδοση του Eurocargo) με μηχανικά κιβώτια της ZF (5, 6 και 9 σχέσεων), καθώς και τα πλήρως αυτοματοποιημένα Allison των 5 σχέσεων. Παράλληλα, είναι διαθέσιμη και μια αυτοματοποιημένη - σειριακή έκδοση του 6τάχυτου κιβωτίου της ZF, με την ονομασία «Eurotronic».
|
|
|
Ο κορυφαίος σε χωρητικότητα κινητήρας στην γκάμα του νέου Eurocargo είναι ο 6κύλινδρος Tector των 5.880 κ.εκ., που αποδίδει ισχύ από 217 - 299 ίππων, με αντίστοιχη ροπή από 680 - 1.050 Nm.
|
|
|