ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Πρώτη επαφή

Λοιπά
Αποστολή στη Γερμανία: Οδηγούμε τα Mercedes Sprinter Hybrid, ECO Start και NGT
Μεταφορές και Περιβάλλον
Διαβάστηκε από 4408 αναγνώστες
Η Βόρεια Γερμανία -και πιο συγκεκριμένα η πόλη του Αμβούργου- επιλέχθηκε από τη Mercedes-Benz για τη διεξαγωγή συζητήσεων με θέμα τις Μεταφορές σε σχέση με το Περιβάλλον. Μας δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσουμε τρεις διαφορετικές «εκδόσεις» του δημοφιλούς Mercedes Sprinter, καθώς και να αντλήσουμε σημαντικές πληροφορίες από τους υπεύθυνους της εταιρείας σχετικά με τη χρήση τους.
Ακολουθώντας τις ανάγκες της εποχής μας, η Mercedes-Benz αναπτύσσει νέες τεχνολογίες, που συνδυάζουν την οικολογία με την οικονομία καυσίμου και την ανάπτυξη αυτή ενισχύουν οι τρεις εκδόσεις του Sprinter, που παρουσιάστηκαν στο Αμβούργο. Τέσσερα χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου υβριδικού Sprinter, η Mercedes-Benz παρουσιάζει τη δεύτερη γενιά Sprinter Hybrid και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην κατηγορία των υβριδικών οχημάτων, καθώς συνδυάζει την υβριδική τεχνολογία και με κινητήρα βενζίνης (εκτός του πετρελαίου), είναι αρκετά πιο οικονομικό, ελαφρύτερο και ισχυρότερο, ενώ ταυτόχρονα έχει τη δυνατότητα να διανύσει 30 km περίπου μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, χωρίς να επιβαρύνει με εκπομπές ρύπων το περιβάλλον.
Γενικά χαρακτηριστικά – Επιδόσεις
Το Hybrid Sprinter εφοδιάζεται με ένα παράλληλο υβριδικό σύστημα στο οποίο, ανάμεσα στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, βρίσκεται τοποθετημένος ο ηλεκτροκινητήρας. Το ρεζερβουάρ βρίσκεται μεταξύ των δύο αξόνων και έχει χωρητικότητα 100 λίτρων, ενώ οι μπαταρίες ιόντων-λιθίου βρίσκονται τοποθετημένες στον πίσω άξονα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία μπαταρίας ζυγίζει 175 kg, δηλαδή το μισό από όσο ζύγιζαν οι μπαταρίες νικελίου/μετάλλου της πρώτης γενιάς και ταυτόχρονα εκτοξεύει το ωφέλιμο φορτίο στους 1,6 τόνους, το οποίο απέχει ελάχιστα ακόμη και από αυτό του συμβατικού πετρελαιοκίνητου Sprinter. Οι μπαταρίες μπορούν να επαναφορτιστούν με τρεις τρόπους:
• Εν κινήσει, από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης
• Από την ενέργεια που εκλύεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος και
• Μέσω καλωδίου, το οποίο συνδέεται απευθείας στην ειδική υποδοχή (πρίζα) που υπάρχει στην εμπρός δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου Οι επιδόσεις του Sprinter Hybrid είναι εντυπωσιακές. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 57hp (ενώ μπορεί να φτάσει και στις 96,5hp) και 182Nm ροπής (αντίστοιχα φτάνει στα 280Nm), κάτι το οποίο σημαίνει πως μπορεί να καλύψει σχεδόν όλες τις λειτουργικές ανάγκες από μόνος του, ενώ οι μπαταρίες έχουν χωρητικότητα 14kWh. Ο 6κύλινδρος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 3.500 κ.εκ. αποδίδει 258hp και μέγιστη ροπή 340Nm, σ’ ένα ευρύ φάσμα στροφών.
Όλες οι ενδείξεις «πρόθυμες» να ενημερώσουν τον οδηγό για οποιαδήποτε μεταβολή, ενώ την ίδια στιγμή η διαδικασία της επαναφόρτισης του Hybrid Sprinter είναι εύκολη υπόθεση.

 
 Αποστολή στη Γερμανία: Οδηγούμε τα Mercedes Sprinter Hybrid, ECO Start και NGT
Mercedes Sprinter ECO Start
Mercedes Sprinter NGT