Πρόταση ουσίας… |
Ευμεγέθης χώρος φόρτωσης |
Διαβάστηκε από 8751 αναγνώστες
|
|
|
|
Ο χώρος φόρτωσης του Peugeot 207 Enterprise είναι μεγάλος για τα δεδομένα της κατηγορίας των mini-vanette και αυτό οφείλεται κυρίως στο αυξημένο μήκος του.
|
Παρά τις περιορισμένες διαστάσεις τους, οι εκπρόσωποι της κατηγορίας των mini-vanette είναι σε θέση να προσφέρουν χώρο φόρτωσης με όγκο περίπου ενός κυβικού μέτρου. Παράλληλα, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο που μπορούν να μεταφέρουν, υπερβαίνει ακόμα και τα 500 κιλά. Βάσει των προαναφερθέντων στατιστικών, το Peugeot 207 Enterprise επιδεικνύει έναν αρκετά μεγάλων διαστάσεων χώρο φόρτωσης (1.015 λτ.), ωστόσο το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο των 450 κιλών που μπορεί να υποστηρίξει, είναι συγκριτικά μικρότερο από αρκετά μοντέλα του ανταγωνισμού.
Το πλάτος του χώρου φόρτωσης αλλά και το ύψος του (1.043 χλστ. και 804 χλστ., αντίστοιχα) είναι αρκετά μικρότερα από τις αντίστοιχες διαστάσεις άλλων mini-vanette. Ωστόσο, το μεγάλο ωφέλιμο μήκος του (1.335 χλστ.), σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι θόλοι των πίσω τροχών δεν επηρεάζουν παρά ελάχιστα το ωφέλιμο πλάτος του, ευνοεί το mini-vanette της Peugeot, που είναι σε θέση να προσφέρει τη δυνατότητα μεταφοράς προϊόντων συνολικού όγκου 1.015 λτ., επίδοση αρκετά άνω του μέσου όρου της κατηγορίας του.
Στον αντίποδα, το αυξημένο απόβαρο του γαλλικού μοντέλου επηρεάζει το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο, που περιορίζεται στα 450 κιλά.
Σε κάθε περίπτωση, το μεγάλο άνοιγμα της τρίτης πόρτας, σε συνδυασμό με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, ευνοεί την εύκολη πρόσβαση στο εσωτερικό του οχήματος. Καταλήγοντας αξίζει να τονίσουμε, πως ένα από τα "ψεγάδια" του 207 Enterprise είναι το γεγονός, ότι στο βασικό εξοπλισμό δε διατίθεται διαχωριστικό -έστω τύπου μεταλλικού πλέγματος- μεταξύ του χώρου φόρτωσης και της καμπίνας των επιβατών.
|
|
|
|
|