|
Το μοντέλο που είχαμε στη διάθεσή μας για τις ανάγκες της φωτογράφησης ήταν ένα 3,5τονο Sprinter με το μεσαίο μεταξόνιο, που εφοδιαζόταν με το νέο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα Μ 271 E 18ML της Mercedes-Benz, που αποδίδει ισχύ 156 ίππων και ροπή 240 Nm. Στην πράξη, το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο διακρίνεται για την άμεση απόκριση του στο γκάζι, τα χαμηλά επίπεδα του παραγόμενου θορύβου ακόμα και στις υψηλές στροφές λειτουργίας του, καθώς και την πολύ καλή συνεργασία του με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Αναμφίβολα πρόκειται για μια εξαιρετική επιλογή, που προσφέρεται και για τις εκδόσεις με μεικτό βάρος 5,0t., ενώ δεν πρέπει να παραλείψουμε, πως στην γκάμα του Sprinter προσφέρονται ακόμα οι επιλογές ενός πετρελαιοκινητήρα 2.148 κ.εκ. (ισχύος από 88-150 ίππων και ενός V6 πετρελαιοκινητήρα 2.987 κ.εκ. με ισχύ 184 ίππων). Παράλληλα, ο προαναφερθείς 1.800άρης βενζινοκινητήρας μπορεί να παραγγελθεί και με δυνατότητα χρήσης φυσικού αερίου ως καύσιμο.
|
|
|
Ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,8 λτ., που αποδίδει ισχύ 156 ίππων και 240 Nm ροπής, είναι διαθέσιμος στις εκδόσεις με μεικτό βάρος 3,5t. ή 5,0t.
|
|
|