|
Αναφερόμενοι στην εξέλιξη του εσωτερικού των νέων φορτηγών της Σειράς R, αξίζει να τονίσουμε πως η Scania έθεσε ως στόχο τη βέλτιστη ικανοποίηση των επιβαινόντων στο όχημα τόσο κατά τη διάρκεια του δρομολογίου (θέση οδήγησης), όσο και κατά τη διάρκεια των στάσεων (χώρος εργασίας - ξεκούρασης) ή της διανυκτέρευσης (χώρος κατάκλισης). Ουσιαστικά μπορούμε να πούμε, πως το εσωτερικό της καμπίνας των νέων Scania R-Series αποτελείται από τρεις ζώνες, που έχουν σχεδιαστεί προκειμένου να καλύψουν όλες τις φάσεις παρουσίας ενός ατόμου εντός του οχήματος.
Γενικότερα αξίζει να αναφερθούμε στη βελτίωση της ποιότητας των υλικών που έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς και στον εμπλουτισμό του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, με στοιχεία που -σε πολλές περιπτώσεις- δεν απαντώνται ούτε και στα πιο πολυτελή επιβατικά οχήματα. Παράλληλα, έχει δοθεί μεγάλη βαρύτητα στην επιλογή των κατάλληλων χρωματικών συνδυασμών στις διάφορες επενδύσεις, προκειμένου -σε συνεργασία και με τον "έξυπνο" φωτισμό- να δημιουργείται η κατάλληλη ατμόσφαιρα στο εσωτερικό του οχήματος τόσο κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, όσο και σε στάση.
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει ο κατασκευαστής, έχει ανανεωθεί ο πίνακας οργάνων, ενώ παράλληλα έχει διαφοροποιηθεί η θέση των χειριστηρίων που εδράζονται στο τιμόνι. Παράλληλα, η κεντρική κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί και περιλαμβάνει επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους.
Όπως είναι φυσικό, έχουν βελτιωθεί (ως προς το σχήμα και τον όγκο τους) οι διάφοροι αποθηκευτικοί χώροι, με χαρακτηριστικότερους αυτούς στην οροφή της καμπίνας, κάτω από τα κρεβάτια και αλλού, ενώ εμπρός από το συνοδηγό έχει τοποθετηθεί ένα ειδικά αναδιπλούμενο τραπεζάκι.
Σημαντικές είναι και οι αναβαθμίσεις που έχει δεχθεί το κάτω κρεβάτι στις σχετικές εκδόσεις καμπίνας, καθώς φέρει στρώμα με πάχος 155 χλστ. Ωστόσο τα σημαντικά νέα αφορούν στο γεγονός, ότι το εν λόγω στρώμα μπορεί να αυξηθεί σε πλάτος ανάλογα με τις επιθυμίες του οδηγού από τα 730 χλστ. στα 900 χλστ., καλύπτοντας έτσι τις ανάγκες ακόμα και των πιο απαιτητικών. Παράλληλα, στις εκδόσεις Highline προσφέρεται και το πάνω κρεβάτι με αυξημένο πλάτος, ενώ έχουν προβλεφθεί και ειδικοί αποθηκευτικοί χώροι πάνω από τις πλευρικές πόρτες.
Τέλος, μεταξύ των στοιχείων που πλέον προσφέρονται προαιρετικά με τα νέα Scania R-Series περιλαμβάνονται ειδική καφετέρια, φούρνος μικροκυμάτων, ψυγείο μεγάλων διαστάσεων κ.ά.
|
|
Βελτιωμένοι είναι και οι αποθηκευτικοί χώροι στην οροφή του οχήματος, όπου μπορούν να τοποθετηθούν στοιχεία όπως καφετιέρες, φούρνοι μικροκυμάτων, κ.ά.
|
|
Το μεγάλο εσωτερικό ύψος της καμπίνας διευκολύνει την κίνηση εντός αυτής, ενώ για την πρόσβαση στο επάνω κρεβάτι έχει τοποθετηθεί μια αναδιπλούμενη σκάλα.
|
|
Μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στη βελτίωση της εργονομίας των διαφόρων χειριστηρίων και διακοπτών, που αφορούν στη λειτουργία του οχήματος.
|
|
Κατά τη διάρκεια των στάσεων, ο οδηγός μπορεί να ασχοληθεί με διάφορες εργασίες που αφορούν τόσο στο δρομολόγιο, όσο και στον ίδιο, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο.
|
|
Στις σχετικές εκδόσεις καμπίνας, το κάτω κρεβάτι μπορεί να αυξηθεί σε πλάτος από τα 730 χλστ. στα 900 χλστ., καλύπτοντας τις ανάγκες ακόμα και των πιο μεγαλόσωμων επιβατών.
|
|
Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ακόμη και καφετιέρα.
|
|
|
Ο εσωτερικός διάκοσμος των νέων Scania R- Series, ειδικότερα στις κορυφαίες εκδόσεις Topline και Highline, κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στη σημαντικά αναβαθμισμένη ποιότητα των υλικών, στους αυξημένους αποθηκευτικούς χώρους και στην προσεγμένη εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων.
|
|
Μπροστά από το κάθισμα του συνοδηγού έχει προβλεφθεί ένα ειδικό, αναδιπλούμενο τραπεζάκι.
|
|
Η κεντρική κονσόλα έχει επανασχεδιαστεί και διαθέτει επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους και αντιολισθητική επένδυση.
|
|
Το 4άκτινο τιμόνι έχει επανασχεδιαστεί και έχουν ομαδοποιηθεί καλύτερα τα ενσωματωμένα σε αυτό χειριστήρια.
|
|
|