|
Ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά των νέων Scania R-Series είναι η αναβάθμιση της οδικής τους συμπεριφοράς, με γνώμονα τόσο την ευκολία χειρισμού του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες, όσο και τη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου και της φθοράς των μηχανικών του μερών.
Όπως προαναφέραμε και στο εισαγωγικό, οι νέοι τράκτορες εφοδιάζονται με ενιαία πλευρικά καλύμματα-ποδιές, που συμβάλλουν σημαντικά στη μείωση του αεροδυναμικού συντελεστή του οχήματος, με ανάλογη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου. Παράλληλα, χάρη στη νέα διαρρύθμιση των επιμέρους μηχανικών μερών στο πλαίσιο του οχήματος (όπως η μετακίνηση των μπαταριών στο πίσω μέρος), έχει διασφαλιστεί επιπλέον χώρος για την έδραση ακόμα μεγαλύτερων δεξαμενών καυσίμων. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε, πως οι τράκτορες με δύο άξονες μπορούν πλέον να εφοδιαστούν με δεξαμενές έως και 1.500 λίτρων (από 1.400 λτ. στην προηγούμενη γενιά) και οι 3αξονικοί με δεξαμενές έως και 1.210 λτ. (από 800 λτ. στην προηγούμενη γενιά).
Σημαντική είναι και η αναβάθμιση που έχει δεχθεί το κιβώτιο ταχυτήτων Opticruise, που προσφέρεται τόσο ως μηχανικό, όσο και ως πλήρως αυτόματο-σειριακό (με 8, 12 ή 12+2 σχέσεις).
Χάρη στον πλήρως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη, το Opticruise είναι σε θέση να συμβάλει σημαντικά στην αναβάθμιση της άνεσης και της ευκολίας χειρισμού του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης, οδοστρώματος ή φορτίου, ενώ και οι εναλλαγές των σχέσεων είναι σημαντικά πιο ομαλές και γρήγορες.
Τέλος, το σύστημα Scania Driver Support προσφέρει στον οδηγό σημαντικές πληροφορίες αναφορικά με το χειρισμό του οχήματος και τη βέλτιστη δυνατή μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, συμβάλλοντας στη συνεχή βελτίωσή του.
|
|
|
Τα νέα πλευρικά αεροδυναμικά βοηθήματα-ποδιές συμβάλλουν στη σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.
|
|
|
Οι μπαταρίες έχουν πλέον μετακομίσει στο πίσω μέρος του πλαισίου.
|
|
|