Παράθυρο στο μέλλον |
- Mercedes-Benz Buses |
Διαβάστηκε από 22772 αναγνώστες
|
|
|
|
Το βασικότερο από τα εκθέματα στο περίπτερο της Mercedes-Benz Buses ήταν σίγουρα η μεγαλύτερη σε διαστάσεις έκδοση του Sprinter mini-bus, η 3αξονική City 77 με δυνατότητα μεταφοράς έως και 40 επιβατών.
|
Μια από τις σημαντικότερες πρεμιέρες στο περίπτερο των λεωφορείων της Mercedes-Benz ήταν φυσικά το mini-bus Sprinter City 77.
Ουσιαστικά πρόκειται για την κορυφαία σε διαστάσεις και μεταφορικές δυνατότητες έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου που προσφέρεται από την κατασκευάστρια εταιρεία.
Με μήκος αμαξώματος που ανέρχεται στα 8,7 μ., το Sprinter City 77 είναι σε θέση να μεταφέρει έως και 40 επιβάτες και τοποθετείται μεταξύ των Sprinter City 65 (από το οποίο είναι ένα μέτρο μακρύτερο) και του Citaro K. Σε ό,τι αφορά στο Citaro, αξίζει να σημειώσουμε πως μέσα στο έτος παραδόθηκε το υπ´ αριθμόν 30.000 μοντέλο, ενώ στην 63η ΙΑΑ η Mercedes-Benz παρουσίασε την -μηδενικών ρύπων- έκδοση FuelCELL Hybrid. Ως καύσιμο το εν λόγω Citaro χρησιμοποιεί το υδρογόνο, που αποθηκεύεται σε δεξαμενές βάρους 35 κιλών, ενώ οι μπαταρίες ιόντων λιθίου του προσφέρουν ενέργεια 26 KWh για χρήση στους δύο ηλεκτροκινητήρες, που βρίσκονται τοποθετημένοι στους τροχούς του οχήματος. Χάρη στο εν λόγω υβριδικό σύστημα, το Citaro FuelCELL επιτυγχάνει αυτονομία έως και 250 χλμ., χωρίς να εκπέμπει ρύπους στο περιβάλλον κατά την κίνησή του.
Παράλληλα η Mercedes-Benz παρουσίασε και τα νέου τύπου καθίσματα με το Travego, ενώ αξίζει να υπενθυμίσουμε πως οι κινητήρες όλων των εκπροσώπων της στην γκάμα των λεωφορείων καλύπτουν πλέον τις προδιαγραφές των EEV χωρίς τη χρήση ειδικού φίλτρου μικροσωματιδίων.
|
|
|
|
|