Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αφιέρωμα

Σε κατάσταση «αναμονής»
Mercedes-Benz Atego Hybrid
Διαβάστηκε από 15066 αναγνώστες
Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η Mercedes-Benz, η υβριδική έκδοση του νέου Atego είναι σε θέση να προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 10%- 15% σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του οχήματος. Με μεικτό βάρος 11,99t., το υβριδικό Atego βασίζεται στην συνεργασία του 4κύλινδρου πετρελαιοκινητήρα OM 924 LA των 4,8 λτ. που αποδίδει ισχύ 218 ίππων και ροπή 810 Nm από τις 1.200- 1.600 σ.α.λ. με έναν ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 44 kW και ροπή 420 Nm. Ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας συνεπικουρεί τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κατά την κίνηση του οχήματος, ενώ όταν το όχημα επιβραδύνει ή φρενάρει, είναι σε θέση να εκμεταλλεύεται την κινητική ενέργεια του και να την αποθηκεύει ως ηλεκτρική σε εξελιγμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου. Παράλληλα, το σύστημα Start/Stop με το οποίο εφοδιάζεται το όχημα, διασφαλίζει την περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου καθώς απενεργοποιεί τον κινητήρα κατά τις στάσεις του οχήματος. Αξίζει να σημειώσουμε πως, έπειτα από μια μακρά περίοδο εκτεταμένων δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες κίνησης, τα πρώτα 50 υβριδικά Atego πουλήθηκαν στο τέλος του περασμένου χρόνου σε πελάτες της Mercedes-Benz από την γερμανική αγορά, ενώ αναμένεται σύντομα η διάθεσή του και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

 
 Ποια μοντέλα αναμένονται μέχρι το καλοκαίρι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Daf LF Hybrid
Fiat Doblo Cargo Autocarro
Iveco ECOStralis
Iveco Ecodaily
Mercedes-Benz Atego Hybrid
Mercedes-Benz Actros Edition Black Liner/ White Liner
Opel Movano CC
Renault Maxity (ηλεκτρική έκδοση)
Renault Kangoo Express Z.E.
Scania R-Series με κινητήρα V8 Euro 5 (EEV)
VW Amarok Single Cab