Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αφιέρωμα

Σε κατάσταση «αναμονής»
Scania R-Series με κινητήρα V8 Euro 5 (EEV)
Διαβάστηκε από 15071 αναγνώστες
Η Scania εξέλιξε μια νέα γενιά V8 κινητήρων, που καλύπτουν τις προδιαγραφές τόσο της Euro5, όσο και των EEV. 
Ο βασικός εξ αυτών έχει χωρητικότητα 15,6 λίτρων και αποδίδει ισχύ 500, 650 και 620 ίππων, με αντίστοιχα αποθέματα ροπής 2.500, 2.700 και 3.000 Nm. Η κορυφαία επιλογή είναι χωρητικότητας 16,4 λίτρων και αποδίδει ισχύ 730 ίππων και ροπή 3.500 Nm από τις 1.000 - 1.350 σ.α.λ. 
Σημαντικό στοιχείο όλων των εκδόσεων των νέων αυτών μηχανικών συνόλων είναι πως δε διαφέρουν σημαντικά ως προς την κατασκευή τους από τους υπάρχοντες κινητήρες της σουηδικής εταιρείας, με αποτέλεσμα να μην απαιτούνται εξεζητημένες τροποποιήσεις στα επιμέρους μηχανικά τμήματα του οχήματος, όπως στο σύστημα μετάδοσης της κίνησης, κ.α. Κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις, όπως το μπλοκ των κυλίνδρων CGI (Compacted Graphite Iron), το Scania XPI (Extra 
high-pressure injection), το Scania VGT (Variable Geometry Turbocharger), κ.ά. παραμένουν, ωστόσο έχουν πραγματοποιηθεί συγκεκριμένες παρεμβάσεις στο αυτοματοποιημένο κιβώτιο Scania Opticruise, προκειμένου να είναι σε θέση να διαχειριστεί τα αυξημένα αποθέματα ροπής του κινητήρα. Εν αναμονή λοιπόν..

 
 Ποια μοντέλα αναμένονται μέχρι το καλοκαίρι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Daf LF Hybrid
Fiat Doblo Cargo Autocarro
Iveco ECOStralis
Iveco Ecodaily
Mercedes-Benz Atego Hybrid
Mercedes-Benz Actros Edition Black Liner/ White Liner
Opel Movano CC
Renault Maxity (ηλεκτρική έκδοση)
Renault Kangoo Express Z.E.
Scania R-Series με κινητήρα V8 Euro 5 (EEV)
VW Amarok Single Cab