|
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του Opel Vivaro, ο οδηγός θα εκτιμήσει την πολύ καλή θέση οδήγησης και την εξαιρετική ορατότητα που του παρέχεται. Παράλληλα, το τιμόνι είναι άμεσο στις αντιδράσεις του και προσφέρει καλή πληροφόρηση για την πρόσφυση των τροχών.
Το μηχανικό κιβώτιο των έξι σχέσεων έχει καλή κλιμάκωση και οι σχέσεις του είναι δομημένες με γνώμονα τη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου, χωρίς ωστόσο να επηρεάζουν σημαντικά τις επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει.
Προαιρετικά, η Opel και μόνο με τους πετρελαιοκινητήρες, προσφέρει και το αυτόματο/σειριακό κιβώτιο Easytronic (επίσης 6 σχέσεων) που πέραν της σημαντικής ευκολίας στον χειρισμό του οχήματος, προσφέρει και μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έως και κατά 6% σε σχέση με το μηχανικό κιβώτιο.
Τέλος, τα φρένα του ανανεωμένου Vivaro κερδίζουν τις εντυπώσεις τόσο σε αίσθηση όσο και σε ισχύ και το προαιρετικό σύστημα ευστάθειας ESP σε συνδυασμό με το ABS, το ASR, τους αισθητήρες υποβοήθησης της στάθμευσης και άλλα ηλεκτρονικά "καλούδια" διευκολύνουν το έργο του οδηγού κάτω από όλες τις συνθήκες κίνησης.
|
|
|
Ακόμα και κοντά στο όριο, το Opel Vivaro θα παραμείνει ουδέτερο στις αντιδράσεις του και δεν θα προβληματίσει τον οδηγό. Παράλληλα, η καλή ρύθμιση των αναρτήσεων διατηρεί ένα πολύ καλό επίπεδο άνεσης για τους επιβάτες.
|
|
|