|
Το όχημα που είχαμε στην διάθεση μας για τις ανάγκες της φωτογράφησης εφοδιάζονταν με τον κινητήρα βενζίνης των 2,0 λτ. που αποδίδει ισχύ 117 ίππων και ροπή 190 Nm. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο δεν εμφανίζει διαφορές με το παρελθόν και καταναλώνει 10,5 λτ. καυσίμου για μεικτό κύκλο κίνησης εκπέμποντας 250 g CO2/km.
Ωστόσο, τα σημαντικά νέα αφορούν στους πετρελαιοκινητήρες των 2,0 και 2,5 λτ. Ο πρώτος αποδίδει ισχύ 114 ίππων και ροπή 290 Nm και ο δεύτερος ισχύ 146 ίππων και ροπή 320 Nm. Αμφότεροι θα προσφέρονται και με φίλτρο μικροσωματιδίων (προαιρετικά), με αποτέλεσμα η μέση κατανάλωση καυσίμου των 8,4 και 8,8 λτ./χλμ. που επιδεικνύουν για μεικτό κύκλο κίνησης, να μειώνεται κατά 1,0 λτ./100 χλμ. περίπου.
Παράλληλα, μειωμένες είναι (ακόμα και χωρίς φίλτρο μικροσωματιδίων) οι εκπομπές ρύπων.
|
|
|
Ο 2,0λιτρος βενζινοκινητήρας των 117 ίππων διακρίνεται για την ελαστικότητα του, ενώ η καλή κλιμάκωση του κιβωτίου ταχυτήτων συμβάλει στην σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου.
|
|
|