Το πλήρωμα του χρόνου |
VW Transporter |
Διαβάστηκε από 18009 αναγνώστες
|
|
|
|
Αξίζει να γνωρίζετε:
Το Transporter ήταν το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό της VW στην ελληνική αγορά με κινητήρα Euro5.
|
Εξαιρετική η εικόνα της VW στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων καθώς, πέραν των Amarok και Caddy στα οποία ήδη αναφερθήκαμε, και το Transporter έχει ανανεωθεί πλήρως και προσφέρεται σε εκδόσεις με κινητήρες τεχνολογίας Euro5.
Μάλιστα, το νέο Transporter ήταν και το πρώτο ελαφρύ επαγγελματικό της VW που λανσαρίστηκε στην ελληνική αγορά με κινητήρες τελευταίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας. Διαθέσιμο σε πολλαπλές εκδόσεις αμαξώματος, το νέο Transporter προσφέρεται σε διάφορες εκδοχές του νέου 2,0λιτρου TDI κινητήρα με ισχύ από 84- 180 ίππους καθώς και με έναν -επίσης 2,0λιτρο- βενζινοκινητήρα 116 ίππων.
Καταλήγοντας, αξίζει να σημειώσουμε πως, ανεξαρτήτως των εκπομπών ρύπων, άξια μνείας είναι η συνεργασία των προαναφερθέντων μηχανικών συνόλων με τα προηγμένα κιβώτια ταχυτήτων της VW, στα οποία ξεχωρίζει το αυτοματοποιημένο/ σειριακό DSG των 6 ή 7 σχέσεων.
|
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας | 2 | 2,0 TDI | 2,0 TDI | 2,0 TDI | 2,0 TDI
| Καύσιμο | Βενζίνη | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο | Πετρέλαιο
| Κυβισμός (κ.εκ.) | 1984 | 1968 | 1968 | 1968 | 1968
| Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 116/5.200 | 84/3.500 | 102/3.500 | 140/3.500 | 180/4.000
| Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 170/2.700- 4.700 | 220/1.250- 2.500 | 250/1.500- 2.500 | 340/1.750- 2.500 | 400/1.500- 2.000
| Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 10,3- 10,6 | 7,2- 7,5 | 7,2- 7,5 | 7,4- 7,7 | 7,5- 7,8
| CO2/km (γρ.) | 241- 247 | 190- 198 | 190- 198 | 195- 203 | 197- 205
| |
|
|
|
|
|