ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Παρουσίαση

Φόρτηγα
Το τρίπτυχο της επιτυχίας
Από θέση ισχύος
Διαβάστηκε από 24486 αναγνώστες
Μπορεί τα Scania R-Series να εφοδιάζονται με V8 κινητήρες με ισχύ από 500 ίππους, ωστόσο το μηχανικό σύνολο των 16,4 λτ. που αποδίδει 730 ίππους και 3.500 Nm είναι αυτό που καθορίζει την φυσιογνωμία της ναυαρχίδας της σουηδικής εταιρείας.
Έχουμε αναφέρει ξανά στις σελίδες του περιοδικού πως τα νέα Scania R-Series προσφέρονται με έναν V8 κινητήρα 15,6 λτ. που πληροί τις προδιαγραφές της Euro 5 και αποδίδει ισχύ 500, 560 και 620 ίππων με μέγιστη ροπή 2.500, 2.700 και 3.000 Nm, ωστόσο το μηχανικό σύνολο που ξεχωρίζει είναι ο –επίσης V8- κινητήρας των 16,4 λτ. που αποδίδει ισχύ 730 ίππων στις 1.900 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 3.500 Nm από τις 1.000- 1.350 σ.α.λ.
Ο νέος αυτός κινητήρας είναι ένα πραγματικό τεχνολογικό θαύμα, τόσο από πλευράς κατασκευής και υλικών, όσο και ως προς τις λύσεις που η σουηδική εταιρεία έχει επιλέξει για να τον καταστήσει φιλικό στην χρήση, οικονομικό σε κατανάλωση καυσίμου, φιλικό προς το περιβάλλον και αξιόπιστο στο πέρασμα του χρόνου.
Η κτηνώδης δύναμη του είναι κάτι το αναμενόμενο, δεδομένων των χαρακτηριστικών που ανακοινώνει η κατασκευάστρια εταιρεία, ωστόσο το στοιχείο που πραγματικά κάνει όλους τους οδηγούς βαρέων φορτηγών να… ονειρεύονται είναι ο τρόπος με τον οποίο αυτή διοχετεύεται στους τροχούς.
Η χροιά του θορύβου λειτουργίας του είναι εντυπωσιακή την ίδια στιγμή που τα ντεσιμπέλ διατηρούνται χαμηλά, ενώ η ομοιογένεια του συστήματος μετάδοσης της κίνησης, χάρη και στο εξαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων Opticruise, είναι ανεπανάληπτη.
Παρά τα 3.500 Nm ροπής που έχει να διαχειριστεί, το εν λόγω αυτοματοποιημένο κιβώτιο των 12+2 σχέσεων θα προσφέρει ένα εξαιρετικά φιλικό προς τον οδηγό, χειρισμό του οχήματος, κάτω από όλες τις συνθήκες την ίδια στιγμή που η μέση κατανάλωση καυσίμου διατηρείται στο ελάχιστο δυνατό όπως αντίστοιχα και η φθορά των επιμέρους μηχανικών συνόλων.
Η χρήση διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων επιτρέπει στον εν λόγω κινητήρα να καλύψει το πρότυπο EEV αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων του, ενώ η αυτονομία του οχήματος είναι εξαιρετική χάρη, τόσο στην περιορισμένη κατανάλωση, όσο και στις δεξαμενές καυσίμου με χωρητικότητα έως και 1.500 λτ., με τις οποίες ένας τράκτορας R-Series μπορεί να εφοδιαστεί.

 
 Νέο Scania R730 V8
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Ο… οδηγός στην χώρα των θαυμάτων
Από θέση ισχύος