Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Αφιέρωμα

Αέναη βελτίωση των υπηρεσιών
«Κλειδιά» η μακρόχρονη συνεργασία και η άρτια τεχνική κατάρτιση
Διαβάστηκε από 11700 αναγνώστες
O διευθυντής After Sales της Lion Hellas Α.Ε., κ. Κ. Κορίζης, εστίασε μεταξύ άλλων στις εντατικές προσπάθειες της εταιρείας για την συνεχή εκπαίδευση και την άρτια τεχνική κατάρτιση των τεχνικών του δικτύου.
Α.Τ.Ε.: Πως κρίνετε την πορεία της εταιρείας σας στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών μέσα στο 2010 και ποιοι είναι οι βασικότεροι στόχοι σας για το 2011;
Κ.Κ.: Εξετάζοντας την αγορά των τελευταίων τριών ετών, διαπιστώνουμε πως οι αντίξοες συνθήκες που επικρατούν σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο δημιούργησαν μια ασφυξία στις επαγγελματικές δραστηριότητες συμπαρασύροντας έτσι σε πτώση και τον κλάδο του επαγγελματικού αυτοκινήτου. Μέσα σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον, η PEUGEOT Επαγγελματικά καταφέρνει τα τρία τελευταία χρόνια να βελτιώνει το μερίδιο της. Για τη φετινή χρονιά, που κατά γενική ομολογία και σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα αναμένεται ακόμη πιο δύσκολη, προσδοκούμε την συνέχιση αυτής της ανοδικής πορείας, τόσο ποσοτικά, όσο και ποιοτικά. Πιο συγκεκριμένα, για το 2011 το Τμήμα Επαγγελματικών Οχημάτων PEUGEOT της Lion Hellas ΑΕ στοχεύει:
1. στην αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους επαγγελματίες, τόσο κατά την πώληση, όσο και μετά από αυτήν, μέσω της εντατικής εκπαίδευσης όλων των στελεχών του δικτύου,
2. στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας όλης της γκάμας προϊόντων PEUGEOT PROFESSIONNEL, με το λανσάρισμα νέων εκδόσεων (επίπεδα εξοπλισμού, τεχνικά χαρακτηριστικά) και τέλος ,
3. στην περαιτέρω αύξηση του μεριδίου στην αγορά, στην οποία σημαντικό ρόλο θα παίξει και η νέα συνεργασία μας με τον Ο.Τ.Ε, για την προμήθεια 180 πετρελαιοκίνητων PEUGEOT Bipper 1.4lt HDi, ειδικά διασκευασμένων για χρήση από τους τεχνικούς της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.
Α.Τ.Ε.: Ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους έχει δομηθεί η εξέλιξη του δικτύου εμπόρων και επισκευαστών της εταιρείας σας; Είστε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που προσφέρετε στους πελάτες σας; Σε ποιους τομείς πιστεύετε πως επιβάλλεται να επικεντρωθεί η περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών after-sales που προσφέρετε, ιδιαίτερα για τους κατόχους επαγγελματικών οχημάτων της Peugeot;
Κ.Κ.: Το Δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της ΛΑΙΟΝ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., αποτελείται από 70 σημεία σε όλη την Ελλάδα. Πλειοψηφικά, η μεταξύ μας συνεργασία είναι μακροχρόνια. Η διάρκεια λοιπόν αυτής της συνεργασίας δίνει τον «χώρο» για την κατάλληλη οργάνωση, την ενιαία εικόνα των εγκαταστάσεων, βάσει των προδιαγραφών της Peugeot, την τεχνογνωσία και την εμπειρία του προσωπικού και, κατ´ επέκταση, την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών After Sales. Στόχος μας είναι η διατήρηση και, όπου αυτό χρειάζεται, η βελτίωση του ονόματος της Peugeot πανελλαδικά. Οι συνεχείς έλεγχοι προς το Δίκτυό μας, σε συνδυασμό με τα εκσυγχρονισμένα προγράμματα υπηρεσιών που μας παρέχει ο Κατασκευαστής, μας βοηθούν για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Α.Τ.Ε.: Ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες εμφανίζονται εξαιρετικά διστακτικοί ως προς το ενδεχόμενο αντικατάστασης του «συνεργάτη» τους στην παρούσα φάση. Συμφωνείτε με την άποψη πως πλέον, η κόντρα των επίσημων εισαγωγέων και του δικτύου τους «μεταφέρεται» στον τομέα των after-sales και στην πληρότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν;
Κ.Κ.: Η εταιρεία μας, ανέκαθεν πίστευε στις δυνατότητες των υπηρεσιών του After Sales και, γι´ αυτό το λόγο, έχει «χτίσει» το Δίκτυό της με τέτοιο τρόπο, ώστε να διατηρεί ένα πολύ υψηλό ποσοστό πιστότητας πελατών, ακόμα και στο δύσκολο τομέα των επαγγελματικών οχημάτων. Επίσης, η πολυάριθμη εκπροσώπηση της μάρκας Peugeot ανά την Ελλάδα, σε συνδυασμό με την ενιαία εικόνα του Δικτύου μας, μπορούμε να πούμε ότι δεν αποτελεί απλά εναλλακτική λύση συνεργασίας προς τον πελάτη επαγγελματικού αυτοκινήτου, αλλά τη δυνατότητα άμεσης και υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτησης, στους περισσότερους νομούς της χώρας που ενδεχομένως αυτός θα βρεθεί, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Α.Τ.Ε.: Με ποιες ενέργειες, μέτρα, νομοθετικές πρωτοβουλίες θα μπορούσε η Πολιτεία να τονώσει την αγορά των ελαφρών επαγγελματικών στο άμεσο προσεχές διάστημα; Επίσης ποια είναι κατά την γνώμη σας τα σημαντικότερα «εμπόδια» που αντιμετωπίζει η ανάπτυξη των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία σας εξαιτίας της υφιστάμενης νομοθεσίας;
Κ.Κ.: Οι συνέπειες των στρεβλώσεων που επί σειρά ετών επικρατούν στην αγορά των επαγγελματικών αυτοκινήτων, δεν περιορίζονται στις τάξεις των εμπλεκομένων σε αυτό τον χώρο. Θα είναι λοιπόν προς όφελος όλων να υπάρξει ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς, ενίσχυση του ανταγωνισμού σε αυτήν και ουσιαστική βελτίωση των μεταφορικών συνθηκών σε όλα τα επίπεδα. Για να συμβούν όμως αυτά θα πρέπει η πολιτεία να κινηθεί προς την κατεύθυνση της ανανέωσης του στόλου των φορτηγών λαμβάνοντας γενναίες αποφάσεις που θα βασίζονται στους παρακάτω άξονες:
1. Εξορθολογισμός των συντελεστών Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης που επιβάλλεται στα καινούρια ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα ή ιδανικότερα, η κατάργηση επιβολής του, καθώς αποτελούν επαγγελματικό εξοπλισμό και όχι μέσα μετακίνησης.
2. Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας των καινούριων πετρελαιοκίνητων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στα αστικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης, αφού τα σύγχρονα diesel παρουσιάζουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές σωματιδίων σε σχέση με τα παλαιότερα και πλέον έχουν κοινές προδιαγραφές με τα βενζινοκίνητα
3. Απελευθέρωση των μισθώσεων των ελαφρών επαγγελματικών (LCV), τόσο σε επίπεδο μακροχρόνιας μίσθωσης (operating leasing), όσο και ημερήσιας (rent a van).
Α.Τ.Ε.: Ποια είναι κατά την γνώμη σας, τα σημαντικότερα οφέλη που απολαμβάνει ο ιδιοκτήτης ενός επαγγελματικού της Peugeot;
Κ.Κ.: Καταρχήν την αξιοπιστία της μάρκας, η οποία υποστηρίζεται και από την άρτια τεχνική κατάρτιση των τεχνικών του Δικτύου. Οι συνεχείς Εκπαιδεύσεις που παρέχονται προς τους Τεχνικούς Συμβούλους του Δικτύου μας, συμπληρώνουν την εμπειρία τους με την τεχνογνωσία των «εξελίξεων» στην τεχνολογία του αυτοκινήτου. Επίσης, σε αυτή την κατηγορία πελατών, κατά την επίσκεψή τους στα συνεργεία του Δικτύου μας, εκτός της προτεραιότητας που δίνεται πάντα για την ολοκλήρωση των εργασιών, προσφέρονται και ειδικές τιμές στα πλαίσια της πιστότητας και των ειδικών επικοινωνιακών προγραμμάτων After Sales που εφαρμόζονται τη συγκεκριμένη περίοδο.
Α.Τ.Ε.: Πως κρίνετε την πορεία της εταιρείας σας στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών μέσα στο 2010 και ποιοι είναι οι βασικότεροι στόχοι σας για το 2011;
Κ.Κ.: Εξετάζοντας την αγορά των τελευταίων τριών ετών, διαπιστώνουμε πως οι αντίξοες συνθήκες που επικρατούν σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο δημιούργησαν μια ασφυξία στις επαγγελματικές δραστηριότητες συμπαρασύροντας έτσι σε πτώση και τον κλάδο του επαγγελματικού αυτοκινήτου. Μέσα σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον, η PEUGEOT Επαγγελματικά καταφέρνει τα τρία τελευταία χρόνια να βελτιώνει το μερίδιο της. Για τη φετινή χρονιά, που κατά γενική ομολογία και σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα αναμένεται ακόμη πιο δύσκολη, προσδοκούμε την συνέχιση αυτής της ανοδικής πορείας, τόσο ποσοτικά, όσο και ποιοτικά. Πιο συγκεκριμένα, για το 2011 το Τμήμα Επαγγελματικών Οχημάτων PEUGEOT της Lion Hellas ΑΕ στοχεύει:
1. στην αναβάθμιση των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους επαγγελματίες, τόσο κατά την πώληση, όσο και μετά από αυτήν, μέσω της εντατικής εκπαίδευσης όλων των στελεχών του δικτύου,
2. στη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας όλης της γκάμας προϊόντων PEUGEOT PROFESSIONNEL, με το λανσάρισμα νέων εκδόσεων (επίπεδα εξοπλισμού, τεχνικά χαρακτηριστικά) και τέλος ,
3. στην περαιτέρω αύξηση του μεριδίου στην αγορά, στην οποία σημαντικό ρόλο θα παίξει και η νέα συνεργασία μας με τον Ο.Τ.Ε, για την προμήθεια 180 πετρελαιοκίνητων PEUGEOT Bipper 1.4lt HDi, ειδικά διασκευασμένων για χρήση από τους τεχνικούς της εταιρείας σε όλη την Ελλάδα.
Α.Τ.Ε.: Ποιοι είναι οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους έχει δομηθεί η εξέλιξη του δικτύου εμπόρων και επισκευαστών της εταιρείας σας; Είστε ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που προσφέρετε στους πελάτες σας; Σε ποιους τομείς πιστεύετε πως επιβάλλεται να επικεντρωθεί η περαιτέρω βελτίωση των υπηρεσιών after-sales που προσφέρετε, ιδιαίτερα για τους κατόχους επαγγελματικών οχημάτων της Peugeot;
Κ.Κ.: Το Δίκτυο των Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της ΛΑΙΟΝ ΕΛΛΑΣ Α.Ε., αποτελείται από 70 σημεία σε όλη την Ελλάδα. Πλειοψηφικά, η μεταξύ μας συνεργασία είναι μακροχρόνια. Η διάρκεια λοιπόν αυτής της συνεργασίας δίνει τον «χώρο» για την κατάλληλη οργάνωση, την ενιαία εικόνα των εγκαταστάσεων, βάσει των προδιαγραφών της Peugeot, την τεχνογνωσία και την εμπειρία του προσωπικού και, κατ´ επέκταση, την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών After Sales. Στόχος μας είναι η διατήρηση και, όπου αυτό χρειάζεται, η βελτίωση του ονόματος της Peugeot πανελλαδικά. Οι συνεχείς έλεγχοι προς το Δίκτυό μας, σε συνδυασμό με τα εκσυγχρονισμένα προγράμματα υπηρεσιών που μας παρέχει ο Κατασκευαστής, μας βοηθούν για την επίτευξη αυτού του στόχου.
Α.Τ.Ε.: Ολοένα και περισσότεροι επαγγελματίες εμφανίζονται εξαιρετικά διστακτικοί ως προς το ενδεχόμενο αντικατάστασης του «συνεργάτη» τους στην παρούσα φάση. Συμφωνείτε με την άποψη πως πλέον, η κόντρα των επίσημων εισαγωγέων και του δικτύου τους «μεταφέρεται» στον τομέα των after-sales και στην πληρότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν;
Κ.Κ.: Η εταιρεία μας, ανέκαθεν πίστευε στις δυνατότητες των υπηρεσιών του After Sales και, γι´ αυτό το λόγο, έχει «χτίσει» το Δίκτυό της με τέτοιο τρόπο, ώστε να διατηρεί ένα πολύ υψηλό ποσοστό πιστότητας πελατών, ακόμα και στο δύσκολο τομέα των επαγγελματικών οχημάτων. Επίσης, η πολυάριθμη εκπροσώπηση της μάρκας Peugeot ανά την Ελλάδα, σε συνδυασμό με την ενιαία εικόνα του Δικτύου μας, μπορούμε να πούμε ότι δεν αποτελεί απλά εναλλακτική λύση συνεργασίας προς τον πελάτη επαγγελματικού αυτοκινήτου, αλλά τη δυνατότητα άμεσης και υψηλών προδιαγραφών εξυπηρέτησης, στους περισσότερους νομούς της χώρας που ενδεχομένως αυτός θα βρεθεί, λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων.
Α.Τ.Ε.: Με ποιες ενέργειες, μέτρα, νομοθετικές πρωτοβουλίες θα μπορούσε η Πολιτεία να τονώσει την αγορά των ελαφρών επαγγελματικών στο άμεσο προσεχές διάστημα; Επίσης ποια είναι κατά την γνώμη σας τα σημαντικότερα «εμπόδια» που αντιμετωπίζει η ανάπτυξη των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία σας εξαιτίας της υφιστάμενης νομοθεσίας;
Κ.Κ.: Οι συνέπειες των στρεβλώσεων που επί σειρά ετών επικρατούν στην αγορά των επαγγελματικών αυτοκινήτων, δεν περιορίζονται στις τάξεις των εμπλεκομένων σε αυτό τον χώρο. Θα είναι λοιπόν προς όφελος όλων να υπάρξει ανάπτυξη της συγκεκριμένης αγοράς, ενίσχυση του ανταγωνισμού σε αυτήν και ουσιαστική βελτίωση των μεταφορικών συνθηκών σε όλα τα επίπεδα. Για να συμβούν όμως αυτά θα πρέπει η πολιτεία να κινηθεί προς την κατεύθυνση της ανανέωσης του στόλου των φορτηγών λαμβάνοντας γενναίες αποφάσεις που θα βασίζονται στους παρακάτω άξονες:
1. Εξορθολογισμός των συντελεστών Ειδικού Τέλους Ταξινόμησης που επιβάλλεται στα καινούρια ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα ή ιδανικότερα, η κατάργηση επιβολής του, καθώς αποτελούν επαγγελματικό εξοπλισμό και όχι μέσα μετακίνησης.
2. Άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας των καινούριων πετρελαιοκίνητων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στα αστικά κέντρα Αθήνας και Θεσσαλονίκης, αφού τα σύγχρονα diesel παρουσιάζουν σχεδόν μηδενικές εκπομπές σωματιδίων σε σχέση με τα παλαιότερα και πλέον έχουν κοινές προδιαγραφές με τα βενζινοκίνητα
3. Απελευθέρωση των μισθώσεων των ελαφρών επαγγελματικών (LCV), τόσο σε επίπεδο μακροχρόνιας μίσθωσης (operating leasing), όσο και ημερήσιας (rent a van).
Α.Τ.Ε.: Ποια είναι κατά την γνώμη σας, τα σημαντικότερα οφέλη που απολαμβάνει ο ιδιοκτήτης ενός επαγγελματικού της Peugeot;
Κ.Κ.: Καταρχήν την αξιοπιστία της μάρκας, η οποία υποστηρίζεται και από την άρτια τεχνική κατάρτιση των τεχνικών του Δικτύου. Οι συνεχείς Εκπαιδεύσεις που παρέχονται προς τους Τεχνικούς Συμβούλους του Δικτύου μας, συμπληρώνουν την εμπειρία τους με την τεχνογνωσία των «εξελίξεων» στην τεχνολογία του αυτοκινήτου. Επίσης, σε αυτή την κατηγορία πελατών, κατά την επίσκεψή τους στα συνεργεία του Δικτύου μας, εκτός της προτεραιότητας που δίνεται πάντα για την ολοκλήρωση των εργασιών, προσφέρονται και ειδικές τιμές στα πλαίσια της πιστότητας και των ειδικών επικοινωνιακών προγραμμάτων After Sales που εφαρμόζονται τη συγκεκριμένη περίοδο.

 
 Παρουσίαση του δικτύου της Lion Hellas Α.Ε.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Λίγα λόγια για την εταιρεία
Μεταφέροντας φορτία από 450- 1.995 κιλά
«Κλειδιά» η μακρόχρονη συνεργασία και η άρτια τεχνική κατάρτιση
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΔΙΑΝΟΜΕΙΣ Lion Hellas A.E.
ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟΙ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΣ Lion Hellas A.E.