Η νέα έκδοση 316 LGT του Mercedes-Benz Sprinter που προσφέρεται πλέον και στην ελληνική αγορά, είναι σε θέση να κινηθεί με καύσιμο, τόσο τη βενζίνη, όσο και το υγραέριο. Η χαμηλότερη τιμή του εν λόγω καυσίμου και αρκετοί ακόμα παράγοντες, είναι σε θέση να μειώσουν τα λειτουργικά κόστη χρήσης του συγκεκριμένου μοντέλου έως και κατά 30%.
Με μια ματιά * Αυτονομία έως και 1.250 χλμ. (450 χλμ. με LPG) * Κινητήρας 1,8 λτ. με ισχύ 156 ίππων και 240 Nm ροπής * Διαθέσιμο σε εκδόσεις Van, Chassis και διπλοκάμπινο Chassis * Κόστος αγοράς από 32.360 ευρώ
Μια ιδιαίτερα σημαντική προσθήκη στη γκάμα των εκδόσεων του Sprinter πραγματοποιεί η Mercedes-Benz Ελλάς καθώς πλέον προσφέρει και στη χώρα μας το δημοφιλές γερμανικό μοντέλο με σύστημα υγραεριοκίνησης, κατευθείαν από τη γραμμή παραγωγής.
Το Sprinter NGT είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις Van, Chassis αλλά και διπλοκάμπινο Chassis, πάντα με μεικτό βάρος 3,5t. και σε σχέση με τις συμβατικές εκδόσεις του μοντέλου με τον 1.800άρη κινητήρα M 271 E18, εμφανίζει αυξημένο απόβαρο κατά 100 κιλά.
Ωστόσο, η αύξηση του συνολικού απόβαρου του οχήματος είναι ουσιαστικά και η μοναδική «παρενέργεια» της προσθήκης του συστήματος υγραεριοκίνησης καθώς σε όλους τους άλλους τομείς, η έκδοση 316 LGT υπερέχει ξεκάθαρα έναντι των υπολοίπων βενζινοκίνητων του Sprinter.
Συγκεκριμένα, η τοποθέτηση της δεξαμενής υγραερίου στο πίσω μέρος του οχήματος (κάτω από το αμάξωμα) δεν επιφέρει την παραμικρή μείωση της χωρητικότητας του χώρου φόρτωσης (στα Van και φυσικά στις εκδόσεις Chassis) ωστόσο, αυξάνει την μέση αυτονομία του οχήματος κατά 450 χλμ. τουλάχιστον.
Φυσικά, περιττεύει να τονίσουμε πως, τόσο οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (-20%), όσο και τα λειτουργικά κόστη χρήσης του οχήματος (-30%) μειώνονται σημαντικά εξαιτίας της μικρότερης τιμής λιανικής του υγραερίου σε σχέση με την αμόλυβδη βενζίνη.