ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Χάρη στην ύπαρξη δύο τύπων καυσίμου, το Sprinter 316 LGT μπορεί να διανύσει έως και 1.250 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό.

    Αυτονομία έως και 1.250 χλμ.

    8.294 Επισκέψεις στο άρθρο (21/11/2011)

    Σε συνδυασμό με τη δεξαμενή βενζίνης των 100 λτ., το Sprinter 316 LGT εφοδιάζεται και με μία δεξαμενή υγραερίου 76 λτ. στο πίσω μέρος του οχήματος (πίσω από τον προφυλακτήρα).
    Το στόμιο πλήρωσης της εν λόγω δεξαμενής βρίσκεται μαζί με αυτό της βενζίνης στην πόρτα του οδηγού.
    Χάρη σε αυτή την διάταξη, ο κινητήρας των 1.796 κ.εκ. που αποδίδει ισχύ 156 ίππων και μέγιστη ροπή 240 Nm από τις 3.000- 4.000 σ.α.λ. μπορεί να καλύψει έως και 1.250 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό, εκ των οποίων τα έως και 500 χλμ. αφορούν στη χρήση υγραερίου.
    Ο κινητήρας πάντα ξεκινά με χρήση βενζίνης και στην περίπτωση που ο οδηγός έχει επιλέξει ως καύσιμο το LPG, το σύστημα θα πραγματοποιήσει εναλλαγή του καυσίμου μόλις η θερμοκρασία του κινητήρα ανέλθει πάνω από τους 45 βαθμούς Κελσίου. Όταν η δεξαμενή καυσίμου αδειάσει, το σύστημα αυτόματα επανέρχεται στη χρήση της βενζίνης.
    Ο κινητήρας των 1,8 λτ. του Sprinter 316 LGT συνεργάζεται με το νέο μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων ή το γνωστό αυτόματο των 5 σχέσεων. Στην πρώτη περίπτωση, η μέση κατανάλωση LPG κυμαίνεται από τα 16,7- 17,7 λτ./ 100 χλμ. και της βενζίνης στα 13,3- 13,8 λτ./100 χλμ. Στην περίπτωση του αυτόματου κιβωτίου, η μέση κατανάλωση LPG κυμαίνεται στα 16,4- 17,4 λτ./100 χλμ. και της βενζίνης στα 12,4- 12,9 λτ./100 χλμ.
    Αντίστοιχα, οι εκπομπές ρύπων (ανάλογα με τον τύπο του κιβωτίου) ορίζονται για το LPG από τα 267- 288 gr CO2/χλμ. και για την βενζίνη από τα 296- 329 gr CO2/ χλμ.