ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Προκειμένου να διασφαλιστεί η καλύτερη δυνατή κατανομή των μαζών μεταξύ των αξόνων, οι δεξαμενές καυσίμου και AdBlue έχουν μεταφερθεί μπροστά από τον εμπρόσθιο άξονα, στην θέση που πριν καταλάμβαναν οι μπαταρίες.

Σημαντικές αλλαγές και στην δομή του αμαξώματος

7.085 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2012)

Προκειμένου να καλυφθούν οι προδιαγραφές της Euro6, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Mercedes-Benz έπρεπε να βρουν λύσεις σε μια σειρά προβλημάτων που αφορούσαν στην «αρχιτεκτονική» του κινητήρα αλλά και γενικότερα του οχήματος.
Αν και η κατανάλωση καυσίμου έχει μειωθεί σε σχέση με τους κινητήρες Euro5 (-40% περίπου και η μείωση της κατανάλωσης AdBlue), επιβαλλόταν να αυξηθεί η απόδοση του συστήματος ψύξης του κινητήρα κατά 30% περίπου.
Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο έπρεπε να βρεθούν νέες λύσεις στον χώρο του κινητήρα, ο οποίος είναι επίσης και μεγαλύτερος σε διαστάσεις.
Για τον λόγο αυτό αποφασίστηκε η μεταφορά του συστήματος ψύξης στη δεξιά πλευρά του οχήματος, ενώ ο χώρος αυτός απομονώθηκε από τον κινητήρα. Η βελτιωμένη θερμομόνωση σε συνδυασμό με τις νέες εισαγωγές αέρα έδωσαν τη λύση, ενώ παράλληλα είχαν ως αποτέλεσμα την καλύτερη ηχομόνωση και του χώρου για τους επιβάτες.
Ωστόσο, ένα νέο πρόβλημα παρουσιάστηκε και είχε να κάνει με την αύξηση του βάρους στο πίσω μέρος του οχήματος. Η βέλτιστη κατανομή των μαζών επιτεύχθηκε με τη μεταφορά της δεξαμενής καυσίμου μπροστά από τον εμπρόσθιο άξονα και την εναλλαγή της θέσης της με τις μπαταρίες.
Τέλος η μείωση του συνολικού απόβαρου του οχήματος διασφαλίστηκε χάρη στα –νέου τύπου- παράθυρα και τον επανασχεδιασμό του air-condition.